13 Nisan 2014 Pazar

19:52 - 23 comments

Rastgele Şarkı Mimi =D o_O

  
 Sağlam bir bahane bulmadan uğramaz oldum buralara sınavlar bitsin hemen gelicem ama yarın 2 tane sınav varken geldim yine de neden çünkü bu mimi çok sevdim kim akıl ettiyse nöronlarına sağlık valla Şeymanın mime çok güldüm benim liste daha karışık durun geliyorum dedim ve geldim neyse lafı uzatmayım ya da durun uzatıyım canım kırk yılın başı geliyorum 2 satır fazla okusanız ölmezsiniz de mi =D Tamam tamam sevimli olcam söz ^.^ Benim listem cidden çok karışık bir aralar ferdi tayfur filan vardı da artık yok heralde galiba sanırsam =D 1500 civarı şarkı var benim dinlediğin 8-10 şarkı kalanı belki bi gün dinlersem diye duruyor işte ama bu kadar kalabalık olmasının komik yanları da var geçen modelin olmaz şarkınını dinlemek için m yazıp aradım gelen sonuçlar çok komikti

-Oldu mu
-Olmadı Sevdaluk
-Olmaz
-Olmaz
-Olmaz Olsun
-Oluruna bırak

Daha böyle komik şeyler çok ama aklıma gelmedi neyse mime geçelim =)

KURALLAR :

1.Müzik listenizi - her nerede olursa olsun- açın ve karışık çal moduna alın.
2. Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin
3. Her ne kadar komikli ya da uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmanız gerekiyor!
4. Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin
5. Mim'lenmiş isimler mutlaka yapsın
6. Tadını çıkarın


Timam tatlım =D

-Birisi “iyi misin” diye sorarsa cevabın…

Emre Aydın -Duymak istiyorum 

Kalbinde ruhumu duymak istiyorum diyor bu çok ağır oldu aynı sanatçının  Son defa çıksa daha komik olurdu iyiyim ben hep aynı şeyler işte  =D Sıradaki soruuu =)

-Kendini nasıl tanımlarsın?

Oğuzhan Koç -Al Ahını

Canımı al seni  alma benden sevabın kalmasın banaaa çok atarlıyım oğlum ben öyle böyle değil =D Bi şarkısını beğendim diye albümü komple indirince böyle oluyor =D

-Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?

İncesaz -Egeyi düşünmek

Amaaan boş verin karşı cinsi gidelim egeye kalbimiz orda kalsın filan =D

-Bugün nasıl hissediyorsun?

Kenan Doğulu -Tutamıyorum Zamanı

Bak işte bu oldu =D Sınava çok az kaldı ben daha birine hiç bakmadım kaderine boyun eğip dününe küstün mü sen haaa =D Kal gittiğin yerde mutlu ol diyor evde mutluyum yarın okula hiç uğramasam mı ben =D

-Yaşam amacın nedir?

Göksel-Uzaktan 


Öyle uzaktaan uzaktan nasıl da bağladın beni =D Bu hikayeye bir son lazımdı =)

-Motton nedir?

Sigaranın dumanına sarsam seni -Ezginin Günlüğü

İşte benim mottonum sigaranın dumanına birini sarmak hemen sigaraya mı başlasam =p

-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

Beep-The Pussycat Dolls

Şeymanın zilli şarkısıyla çok dalga geçmiştim  bu bana müstehak galiba =D

Bir adam sadece ne düşündüğünü komik ...

Gerçekten büyük bir kalbiniz var ama ben bakıyorum ...
Bakıyorum gerçekten büyük beyniniz var ama ben bakıyorum ...
Böyle tuhaf bi şarkı ama beeep olması kötü denk geldi =D

-En çok düşündüğün şey nedir?

Sezen Aksu -Sensiz İçime sinmiyor


Her sabah güneş doğarken 
Yeni bir güne başlarken 
Ne zamanki güzel bir şey görürüm 

Sensiz içime sinmiyor

Gözlerim arıyor seni benim çocuk sevgilimiii aaaah romantizmden ölmeyiz inşallah =D seni bana vermediler mutlu olsunlar diyorum elbet onlar da severler =D 

-2+2 ?

Emre Kaya -Teşekkür ederim 
heralde kolay yerden sordu diye böyle diyor 3 diyip geçiyorum =D

-En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

Emre Aydın-Geceler Kara Tren

Günlerdir kapımı kimseler çalmıyor ne en iyi arkadaşı canım aaa =D

-Hayat hikayen nedir?

İşte bu çok iyi denk geldi MFÖ-Ele Güne Karşı Yapayalnız başka söze gerek yok =D

-Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

The Pussycat Dolls -I hate this part =D Bana bunları sormayın diyor bir de diyor ki tüm yaptığımız oyalanmak =D

-Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?

Yavuz Bingöl -Sele Verseydim

Evet tam olarak düşündüğüm bu şu gönlümü sana değil sele verseydim =D

-Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?

Yalın -Keyfi yolunda aşkı sonunda tesadüfün bu kadarı da fazla haa =D Evleneceğimi zannetmem ama kazara evlenirsem dans ederim artık =D

-Cenazende ne çalacak?

Gül Kokusu -Ezginin Günlüğü Dün senden geçmişten söz ettik bazı şarkılar sensiz söylenmiyor gülsek ağlasak olmuyor bitti diyor =D Ayy kıyamam ölmem ki ben ağlamayın hortlar yine gelirim =D

-Hobin/ilgi alanın nedir?

Nil Kanatlarım Var Ruhumda diyor boş zamanlarımda hobi olarak uçuyom da ben =D

-En büyük korkun nedir?

 Sertap Erener -Yalnızlık Senfonisi En büyük korkum yalnızlıkmış bilmiyodum =D

-En büyük sırrın nedir?

Erkin Koray-Öyle bir Geçer Zaman ki  bebeğim anlayamazsın o yüzden anlatmayacağım sırıımı =D

-Şu anda ne istiyorsun?

Sarı Odalar-Sezen Aksu sarıdan da hiç haz etmem şarkılar bana kalsın sarı odalar size =D

-Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?

Şebnem Ferah -Eski 
eski bir şiir eski hikaye eski bir eski  var aklımda herkes hayattaydı bildiğim herkes hiç korku yoktuuu 
Bunu düşünüyorum =D

-Bunu ne olarak yayınlayacaksın? 

 My Heartache -Lee Hyun 

Benim gönül yaram olarak yayınlıycam =)

Kimi Mimlesem bilemedim uzun zamandır burada yoktum ya kim yaptı kim yapmadı kim yapar kim yapmaz bilmiyorum .Aklıma Deep geliyor yaparsa güleriz Safransarı,Ucuz Roman ,Ruhsuz Atmaca filan geliyor formatlarına uyarsa yapmak isterlerse yapsınlar (lafı nasıl da çeviriyorum :D ) Amaaaa bir kişinin kesinlikle yapmasını istiyorum hele ki serviste kulaklığı çıkıp denişik şarkılar çalıp başkalarını güldürdükten sonra bizi de güldürürsün de mi  Zompiring =D Çok eğleneceğimize eminim =) Had, kaçtım ben sürçü lisan eylediysem affola =)

23 yorum:

  1. Bu mimi üç kez okudum, hiçbiri beni mimlememişti. Sen deep, ruhsuz atmaca filan saydın, sonra lafı çevirdin ya, beni mimlemeden geçiyosun diye sekmeyi nerdeyse kapatıp gidiyodum :D:F Yaaa yapcam yaa ben de yapcam ben dee :D Çooook teşekkür ederim :D Bak bilerek telefonumdaki şarkılardan seçip yapcam, çok saçma şarkılar var orda, daha eğlenceli olcak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederiiiim :D Bu mimi Şeymada okuyunca direk aklıma sen geldin onun cevaplar komik olur dedim bi de servisteki anın geldi =D

      Sil
  2. Motton nedir ve 2+2'nin cevapları çok güzeldi :Ddff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yavuz bingöle koptum :D çok iyi denk gelen şarkılar oldu ya ben bile inanamadım rastgele geldiğine :D

      Sil
  3. Bu mimin cevaplarını okumak cidden keyifli oluyor. :) :)

    YanıtlaSil
  4. ben de geldim işaretleyim de tüm yorumları okuyum :D

    Bi de biiiiip :D

    Ay seni gördüğüm zamaaan :D

    YanıtlaSil
  5. ya sen bi mizah kitabı yazsan yaaaaa :) stand up yap veya. bişi yap yani. vizeler dışında komikliki meslek yap sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şakacı seni :D yok ya ben espri yapmaya çalışınca olmuyo öyle komik durumlar çıkınca ben de komik oluyorum :D

      Sil
    2. hımm sna malzeme lazım yaneeee :)

      Sil
    3. yani durduk yerde komik olamıyorum Selvet geçen lerde muhabbet edeyim komiklik yapayım diye bi arkdaşıyla tanıştrdı komik bi şey anlattım kimse gülmedi ama başka zaman yalvarıyolar bana hatice nolur güldürme karnımız ağrıdı diye :D

      Sil
    4. Dedim bu kızı bu kadar şımartmayın yok dipcim yook bu kızımız olayın içine girince komikli oluyo değişik değişik tipler bizi buluyo hep çekiyo hep :D

      Sil
    5. benim şımardığım nerde görülmüş canııım :(

      Sil

  6. -Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?

    Yavuz Bingöl -Sele Verseydim

    Evet tam olarak düşündüğüm bu şu gönlümü sana değil sele verseydim =D


    :) güldüm valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şarkı o cevaba çıkınca ben de çok güldüm ya bazı sorulara cevapları seçip yazsam bu kadar olurdu heralde :D

      Sil
  7. ama son yazıma baksan yaaaa zamanın oluncaa :)

    YanıtlaSil
  8. aslında mim pek güzel ama rast gele değilde kendimiz şarkılardan cevap verseydik daha mı güzel olurdu?
    gerçi böylesinde de bazı cevaplar çok eğlenceli olmuş ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu ben de düşündüm kendimiz seçsek filan diye ama böyle de pek eğlenceli bi de bazı şarkılar sanki seçiliş gibi denk geldi :)

      Sil
  9. seni görmeek ne güzeeel :) şeymoşla selvoşa da selam söleeee kaçaklaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevinmene sevindim bi uğrayım dedim sınavlar bitsin kesin dönüş yapcam da :D söylerim onlar şu sıralar düğün dernek modundalar da :

      Sil