22 Aralık 2013 Pazar

19:26 - 42 comments

Pudingli Mim :D



Miss Vampiring beni mimlediii :) Cevaplarım onun kadar komik olacak mı bilmiyorum ama yapalım bakalım :) 

1-En Sevdiğin Renk?

En sevdiğim renk siyah bi de yeşil ikisi de çok hoşuma gider yani :)

2-En Sevdiğin Çiçek ?

Papatyaları çok çok severim doğal güzel hoşlardır.Küçükken gül severdim çocuk aklı niye bi çiçeği daha çok sevmem gerektiğine inanmışsam bilmiyorum ama şimdi güller sıradan geliyor kötü demiyorum ama eskisi kadar sevmiyorum bunun sonunu bi yere bağlasam daha hoş olurdu ama neyse kısmet :D

3-En Sevdiğin Yemek/Sebze/İçecek ?

Şimdi benim de aklıma takıldı hepsine tek cevap mı vercez yoksa tek tek  mi cevap verecez diye ama ben hepsine ayrı ayrı cevap vercem durun :)

Yemek:Patlıcan yemeği annem çok güzel yapar :)
Sebze: Karnıbahar
İçecek: Tabi ki de çay :D

4-En Sevdiğin Yerli/Yabancı şarkı ?

Yerli şarkı : Duman Her şeyi yak, Erkin Koray -Sevince ,Manga-Alışırım Gözlerimi Kapamaya  şarkılarına doymadım doyamadım hangisini daha çok seviyorum bilmiyorum :D Aaa bi de Zeki Müren var onun da seven ne yapmaz şarkısı nasıl bi şeydir ya :)

Yabancı :Nickelback-How you remind me, Coldplay-Clocks çok seviyorum daha çok sevdiğim bi şey gelmedi aklıma ama Gotye de severim :) Her şeyi dinliyorum ki ben ya :)

5-En Sevdiğin Komedyen ?

Ata Demirer'e ayıp olacak ama Cem Yılmaz :)

6-En Sevdiğin Kız/Erkek ismi ?

Erkek ismi Mustafa kız ismi İlayda :)

7-En Sevdiğin Kitap ?

Bu soruyu okuyunca aklıma Saksı olmanın Faydalarındaki çocuk geldi en sevdiğin kitap sorusuna en son okuduğu kitabı söylüyordu :) İnsan bazen yakın tarihte okuduklarından daha çok etkilenmiş oluyor.Ben de en son Düblörün Dilemmasını okudum ama okuduğum en iyi kitap o değildi bence :)
Posta Kutusundaki Mızıka okuduğum en iyi kitaptı lisede Olasılıksızla Empatiyi çok beğenip tekrar okuycam demiştim onlar da harika kitaplardı ama tekrar okumadım ama Mızıkayı okudum her sorana da tavsiye ediyorum :)


8-En Sevdiğin Yerli / Yabancı Oyuncu ?

Yerli olarak tabi ki Haluk Bilginer üzerine tanımam çok da hayranımdır :) Yabancı olarak da tabi kiii Johnny Depp kalp kalp kalp :) En sevdiğim oyuncuların erkek olması garip gelmedi de mi :) Asuman Dabak'ı da çok severim Leyla ile Mecnun ekibindeki oyuncuların hepsini de severim canıım abartmayın :)

9-En Sevdiğin Yerli/Yabancı Film ?
Yerli olarak en iyi film : Kaybedenler Kulübü bence :) İzlediğim en garip ve en mantıklı Türk filmi :)
Kelebeğin Rüyası da güzeldi :)

Yabancı Filmleeer : Bu konuda kararsızım çünkü adamlar yapıyor ya :) Tüm seçenekleri sıralamak en mantıklısı.
Beni Unutma -> Çok güzeldi ama konusu ilginç olduğundan değil de Robert Pattinsondan kaynaklanıyo olabilir ama yine de sevmiştim :)

Sherlock Holmes ->İkinci sırada yazmam bile ayıp içinde Sherlock geçen her şey güzeldir :)

Aşk Ve Gurur 'un da yeri ayrıdır tabi :)

Ah bir se Benjamin Button var o da süperdi :)

Tamam tamam en sevdiğim Catch Me if You Can :) Hem değişik hem konusu ilginç hem de oyuncuları süper zaten ölmeden önce izlenmesi gereken filmlerin arasında :)


10-En Sevdiğin Yerli/Yabancı Dizi ?

Yerli dizi tabi kii Bir zamanlar Leyla ile Mecnun şimdi Ben de özledim çok geçmişte Tatlı Hayat :)

Yabancı çok var ya :) Merlin vardı bir zamanlar ah ne sevmiştim :)
Sonra Doctor  Who var sonra Big Bang Theory var sonracıma Kyle Xy vardı sonra kore dizileri var :D
Tamam tamam bu soruya Sherlck Holmes diycem :) Yeni sezon bi gelseydi :) 

11-En Sevdiğin Şehir ?

İstanbul olabilir :)

12-En Sevdiğin Gazete/Gazeteci ?

Dürüst olmak gerekirse gazete okumuyorum google'a haber yazanlardanım :D Siyasete bulaşan birinin dürüst kalamayacağına inanıyorum gazetecilerin çoğu da öyle tarafsız olmaları gerekirken birine olan sevgileri gözlerini kör edebiliyor neyse bunlar benim garip fikirlerim :) Geçen gün kantinde kampüse ait bi gazete bulmuştuk biri iki sevgilinin yanında üçüncü kişi olma mevzusunu işlemişti ona çok gülmüştüm en sevdiğim gazete o olsun adını bilmediğim  çocuk da en sevdiğim gazeteci olsun :D

13-En Sevdiğin Kıyafet /Kıyafet tamamlayıcısı/takı ?

En sevdiğim kıyafet eşofman :D Hatta pijama :D
Kıyafet tamamlayıcısı :Şal ve fular :)
Takı da küpe :)
Ne değişik sorular biri hediye alacak da anket mi yapıyo ne iş :D

14-En Sevdiğin Makyaj Malzemesi/Bakım Ürünü ?

Makyaj yapmaktan da çok hoşlanmıyorum ama  göz kalemi candır uykusuzluğu gizler insana benzetir :D Başkalarını güzelleştiriyor ama bende ancak bu kadar etki yapıyo onun da yetenekleri sınırlı tabi :D

Bakım Ürünü : Kullanmıyorum yaşlanınca göz altı kırışıklıklarına bi şey kullanırsam onu severim belki :D

15-En Sevdiğin Çizgi Karakter ?

Heh işte benim uzman olduğum konuu :D O ne öyle yok bakım ürünü yok makyaj malzemesi :D
Bugs Bunny'e aşıktım 6 yaşlarında filan anormallik o zaman baş göstermiş :D Tavşana aşık olunmayacağını bilmiyodum ama düşününce mantıklı geliyor belki de mükemmel erkek tavşandır ya da kuştur kuş  :D Tamam ciddi olalım önemli bi şey anlatıyorum şurda :D
Daffy Duck da candır şirinler de öyle sonra hayalet avcıları vardı benim zamanımda :D atom karınca,ay savaşçısı,Scooby Doo sonraaa  casper tom ve jerry ,pembe panter ,redkit , pokemon , roboroach :D Hepsi de çok güzeldi be :D

16-En Sevdiğin Anı ?

Galiba Sivasa trenle gittiğimiz zamandı.Dönüşümüz gidişimiz uyuyamayaşımız sorun olmuştu ama bence güzeldi.Divriğe cami görmeye gittik trenle 4-5 saatlik yol dönüşte önümüzdeki bir trenin raydan çıkması ile 10 saate çıkmıştı .Dağın başında mahsur kaldık telefon çekmiyordu zaten çoğumuzun da şarjı bitmişti trende priz var ama "tuvaletinde" .Sonra polisler geldi güya bizi teselli etmek için kekle meyve suyu dağıttı tek kelimeyle rezillikti ya :D Ama anlatılmaya değer bir anı olduğu için önemli bence :)

Bir de kızlarla Gece Yolcuları konserine gitmiştik Şeymayı dersten kaçırdık erkenden gittik oralarda saçma sapan dolaştık çekirdek çitledik mısır yedik milletin ortasında fotoğraf çektik filan sonra konser alanına geçtik çok kalabalıkmış ya deyip oradan çıkıp orayı gören tepe bi yere çıktık bir şarkı dinleyip evlere dağıldık :D Böyle de saçma insanlarızdır :D

Bi de şey vardı bi arkadaşımla yaz tatilinde çalışmaya karar verdik iş yeri işkurdan belge istedi neyse gittik oraya adam ne iş yapıyosunuz falan filan derken mevzu benim bilgisayar mühendisliği öğrencisi olmama geldi adam bana ya bizim de yazıcıda bi sorun var bazen çıktı vermiyo nedendir dedi ben de valla ben yazıcı kullanmıyorum ama kurcalarsam bulurum dedim geçtim memurun yerini bilgisayarı kurcaladım :D Sonra da ya ben çalışamam o saatte kim uyanacak dedim işe başlamadım :D Umarım bunu gelecekteki patronum okumaz :D

18-En Sevdiğin Özelliğin ?

Komik olmam ve kendimle dalga geçebilmem :) Kendiyle dalga geçen insanlar kendilerine güveni tam olan insanlarmış öyle miyim bilmiyorum ama kendimle dalga geçmem çok eğlenceli onu biliyorum :D

19-En Sevdiğin His ?

Sevilmek diyeceğim ama insan sevildiğini hissetmez geç onu mutluluk güzel şey bence :) 

20-En Sevdiğin Canlı ?

En sevdiğim canlı ne bilmiyorum ama insan değil onu biliyorum :D Köpekleri çok severim köpek deme hakkımı kullanmak istiyorum bir de balığımı seviyorum söyleyeceklerim bu kadar :D

Ben deee BirgaripSeyma veee Bi Ben Eksiktim 'i mimliyorum hayırlı uğurlu olsun efenim :)

13.Soruyu atlamışım 16dan sonra 18i getirmişim bi kişi de uyarmıyor arkadaş :D Neyse en sevdiğim mevsim sonbahar gün cumartesi (cuma okuldan geldikten sonrası da olabilir ) ay da yaz ayları tatil zamanı işte :D Bu kadar klasik olmayabilirdi zamanında farketseydim :D

42 yorum:

  1. Ben de mimlenmişim, o vakit eğlenme ve komik olma standartlarını senden alıyorum. Bakalım seninki kadar eğlenceli olacak mı :)

    Huysuz bir şey sormalıyım, onca şarkı arasından seçim yaptın ya diğerlerine ayıp oldu sanki diye düşündün mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki eğlenceli olsun :) Seninki de eğlenceli olursa süper olur :)

      Evet ya şarkılara benim de aklım takıldı daha bi ton vardı diğer şeyleri seçerken olası çok seçenek sundum ama şarkı listem kısa oldu galiba :D

      Sil
  2. En güzel his mutluluk! Ne güzel demişinn :) Diziler baya tutuyo bi tek Doctor Who'ya el atamadım ben ya.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet hep mutlu olalım kötü üzücü duygular uzak dursun bizden :)
      O diziler çok güzel ya kore dizilerim de çok hoş da onları yazmadım Doctor who'yu da tavsiye ederim o da güzeldir :)

      Sil
  3. çaklıt pudingli eveeeeet.
    :)
    bi sen bi de vampiring. en komikler siziiii.
    :)
    gelcam yineeee.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Daffy Duck bir zamanlar benim de ördek aşkımdı biliyo musun :)
    En sevdiğin gazete adını bilmediğin gazete, en sevdiğin gazeteci de adını bilmediğin yazar ha :D Süpermiş :D
    Geçen gün tanışıyo olabilir miyiz falan demiştin ya, ben inandım ona, biz cidden tanışıyoruz :D Bu mime sanki çok ben cevap vermişim gibi geldi, benim mimime benzemiyo ama okuduktan sonra çoğu maddeye "Aa evet ya ben de, bunu nasıl unuttum." falan dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çizgi film karakteri olsak daffy duck gibi bi şey olurduk kimse sevmez elini hangi işe atsa başını belaya sokar filan :D
      Evet bir de anlattğı şeyleri okusan sen de severdin :D
      O yazında anlattığın şeyler bana çok tanıdık geldi ondan demiştim :D Belki paralel evrende ikiz filanızdır olamaz mı olabilir :D
      Dedim sana benziyoruz diyeee :D

      Sil
  5. tanıdığın birinin mimi çok ilginç olmuyo ama seninkinde güldüm yine huysuzum :D
    sevdiğimiz seyler bu kadar benzemek zorunda mıydı yani her cevabında bunuda mı yazdın haticiii bunu da bana bıraksaydın dedim :D
    neyse seviyorum seni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç mi ilginç değildi ya mesela hiç mi demedin aaa bunu bilmiyodum diye :D Diyeydin iyiydi :)
      Benzer şeyleri sevmesek anlaşamazdık belki de ;)
      Ben de seniiiii :)

      Sil
  6. bi de mimin adı neden pudingli bu konuya da bi açıklık getir canımcım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi şu sebepten dolayı Vampiring mimde hangi sebze yemek içecek kısmına şimdi bunlardan hangisine cevap vercez o yüzden puding diyorum demiş :D beni de mimlerken huysuz olmadan asla demiş sonra biz aramızda birbirimize puding çaklıt filan dedik ben de mime öyle dedim :D Saçma ama olsun ben sevdim :D

      Sil
    2. Hayıırrr saçma değil çok mantıklı ben anlamıştım zaten ve çok sevdim ama aramızda kalsın :D:D

      Sil
    3. tamam sen beğendiysen sorun yok :D

      Sil
  7. 15, 16 cevaplara bayıldım :D
    çok tatlı yazıyorsun ya demin de dedim ama yine dicem bana ne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim ya :D Hep diyebilirsin bence bi sakıncası yok :D

      Sil
  8. hah haaaa, papatya gül olayı evet bi yere bağlanmamış valla kahkaha atttım sonunda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İçimdeki saçmalıklar dışa vurmuş bazen böyle düşünüyorum düşünüyrum sonra ay ne saçmaladım diyorum ben buraya nerden geldim diyorum :D

      Sil
  9. mızıkayı bi kere daha okursan inancam sevdiğine inanmadım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 defa okudum kaç kere daha okuyum deep sana kaç lazım :D

      Sil
    2. bi de ben aynı kitabı tekrar okuyanlara kızardım niye bi defa okuyunca anlamıyomusun diyodum :D Ama bazı kitaplar okunmalı di mi

      Sil
    3. sana kaç lazım.
      heey bu espriyi ben de çok yapıyoom.
      :)

      Sil
    4. :D Vampiringe diyodum tanışıyor muyuz diye yoksa senle de mi tanışıyoruz :D

      Sil
  10. benimki arielle beee.
    :)

    ikinin yanında üçüncü kişi olma ve göz kalemi çok komiik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz kızı ay o da çok şeker :)

      o hikaye çok komikti kantinde şeymayla okuduk :) sınav günü göz kalemini uykulu uykulu gözüme sokmuştum sonra uykum kaçtı :D Göz alemi çok işlevsel :)

      Sil
  11. üç anı da birbirinden güzel valla.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha da yenileri gelir inşallah :D
      gerçi bugün bile oldu garip şeyler de neyse :D

      Sil
  12. beyzoşka sana yanıt verdi yeaaa.
    bir hayal iki rüya'da.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farketmemişim hemen geliyorum :D

      Sil
    2. burda yorumu yayınlamadan koştum oraya aklım bikaç yüz karış havada :D hatta kara deliğe kaçmış bile olabilir :D

      Sil
    3. hm saçma sapan bi yerde hata veriyo :(

      Sil
    4. bi daha bak sakin sakin.
      bişiyi atlıyosundur.
      :)

      Sil
    5. düzeldi :D bi harfi büyük yazmışım da :D

      Sil
  13. hehe en sevdigin canli kisminda hemfikiriz :) :)

    YanıtlaSil