6 Aralık 2013 Cuma

21:18 - 26 comments

Aşk Mı O Da Ne ??!!!!

 

 Beş tane duyumuz var sonra bir de duygularımız var.Duyuları sayanlar duyguları saymaya üşenmiş ya da saya saya bitirememişler mi onu bilmiyoruz zaten mevzu da o değil =D Nefret,kin,sevgi,sevinç,umut,acı,arzu beklenti,kırgınlık... üç nokta ama daha bi ton var yani =) Hepsinin neden kaynaklandığı ya da hangi durumlarda ortaya çıkabileceğine dair ansiklopediler dolusu yazabilirim ama gelin görün ki aşk neden nasıl niçin ne zaman hangi durumda ortaya çıkar bilmiyorum kimse bilmiyor bildiğini zannedenler de aşkla hoşlantıyı karıştırıyor aldırmayın siz onlara ; )

  Aşkı bulduğu için şükreden ve sevdiğiyle çok mutlu olan da var , aşk yüzünden acı çekip neden ben diyen de acı çektiği halde aşkın yaşanılası bir his olduğunu söyleyen de var.Peki aşk ne ?  Vazgeçememe duygusu mu sebepsiz bağlılık mı her şeye rağmen sevebilmek mi yoksa hepsi mi ?


   Bazen çok karmaşık olabiliyor her şey sevdiğim başka sevenim başka şarkısındaki gibi =D  Birine aşık oluyorsunuz o başkasına aşıktır aslında ve onun aşık olduğu kişi de bir başkasına =D İşleri daha da karıştırıp Allah herkesi sevdiğine kavuştursun mu desek =D Ama keşke bu kadar karmaşık olmasa ne güzel olurdu.Bilimde o kadar ilerledik aşka da bi çözüm bulsak ne güzel olur değil mi ;)


   Aslında benim fikrim var bir uygulama geliştirelim cep telefonunuza kısa mesaj gelsin :

"Sayın abonemiz hayalinizdeki aşk 12.12.2013 tarihinde saat 13 te 36 derece kuzey 27 derece güney koordinatlarında sizi bekliyor olacak.Sağlıcakla kalın."

  Ne güzel olur değil mi =D Ama olmuyor işte .Bir ton filmde kitapta  dizide ne güzel aşklar yaşanıyor hatta bir arkadaşınızın bir arkadaşının sevgilisi ne kadar romantik oluyor ama siz mutsuzsunuz değil mi ? Bu da tıpkı aldığınız ürünün paketindeki fotoğrafıyla içinden çıkanın farklı olması gibi bi şey =D Yok sinirden gülüyorum aslında hiç komik değil =D Yok be komik işte hayat bizle dalga geçiyor ama biz şakayı anlamıyoruz galiba =D


   Neyse biz yine de bekleyelim dizilerde bakımsız ve çirkin insanları da bir seven çıkıyordu onların içindeki zeki ve temiz kalpli insanı farkeden vardı yani bizde niye aynısı olmasın ? Yok aslında olmuyor ben aslında dış güzelliğe önem vermem diyen herkesin ilk dikkatini çeken dışınız oluyor zaten dikkatini çekmezse konuşmaya  tenezzül bile etmiyor.Gerekli mesajı verip içinizi kararttığıma göre ben gidip dizimi izleyim orada da terkedilmiş bakımsız bir kız ve ona aşık olan biri vardı azcık umutlanayım :D



26 yorum:

  1. umut fakirin ekmeğidir demişler :D
    "Sayın abonemiz hayalinizdeki aşk 12.12.2013 tarihinde saat 13 te 36 derece kuzey 27 derece güney koordinatlarında sizi bekliyor olacak.Sağlıcakla kalın." Bu uygulamayı çok sevdim biz yapsak mı kii :D yapalımm ilk kurban ben olurum tamam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın abonemiz bu bir bant kaydıdır yok öyle bir dünya :D

      Sil
    2. ama ama ama :( neden duygularımla oynuyosun ki yıkıldım suan al mutlu musun hıhh

      Sil
    3. sen üzülme yaparız bi uygulama :D

      Sil
    4. yapacan tabi yapmak zorundasın :D

      Sil
    5. yapmıyorum vazgeçtim :D

      Sil
    6. Haticiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :(
      Amaaan sanki yapabilecen ben kendim yaparım sana da vermem :D

      Sil
    7. tamam algoritmasını çıkardım dur :D

      Sil
    8. ahaha :D yarın bu konu üzerinde tartışalım :D

      Sil
  2. Bu gün de bu konuyu düşünüyordum kendi kendime:)
    Tamam kimse beğenisine hoş gelmeyen biriyle ilgilenmez
    ama bazı güzeller var bir konuşuyor gargamel gibi gözüküyor
    bazı çirkinler de bir konuşuyor sanırsın dünya güzeli
    Bence tek sorun önyargı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok düşünürüm neden neden diye :)
      ön yargılarımızı aşmamız lazım çünkü insan sadece göründüğünden ibaret değil
      Bi de çok haklısın aaa ne güzel diyosun bi konuşmasıyla direk soğutuyo kendinden :) insanları tanımaya çalışmalıyız :)

      Sil
  3. yina kahkaha attım kiiii.
    :)

    med cezir huzur sokağı çalıkuşu benim hala umudum var izliyom ben.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu yazı biraz komiklilikli :D
      med ceziri merak ettim adını duymuştum ama nası bi dizi olduğu hakkında hiçbir fikrim yok :) huzur sokağını da kuzenim anlatıp duruyo ama ısrarla izlemiyorum :) çalıkuşu çok şekeeer ama onu da izlemiyorum indiriyorum yazın izliycem :D neden yazın çünkü yazın bağa gitcez netim olmayacak :)
      ben şimdilerde personal taste izliyorum bakımsız kız orda vardı çok şekerler belki izlemişindir :)

      Sil
    2. yok bilmiyom personal taste. bakıyim. the mentalist ve harper's island izliyom.
      :)

      Sil
    3. bak bak çok komikler ordaki kız benim gibi merahmetli bir psikopat :D o diziyi de ilk defa duydum nası bi şey ki

      Sil
  4. :)

    mentalist medyum biri polise yardım ediyo.
    heyecanlı tatlı işte.

    öbürü de gizemli.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denişik :) gizemi çok severim medyum ve gizem diyince aklıma sherlock geldi yeni sezonu beklerken ölüp gitcem meraktan bari mentaliste başlayım :D

      Sil
  5. mentalist süfeeer. şerlok da süferdii.
    :)
    fringe var mükemmel yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman deep tedbirli gel personal tasteye de balayalı çok olmadı bugün 12.bölümü izliyorum dizi sararsa kalkamıyom başından bu gidişle dönem uzatcam :D bunları not edeyim de sömestırda filan izlerim ama mentaliste başlayım bu bitince gerçi dexter da yarım kaldı ama neyse :D

      Sil
  6. gecede beş on izle hemen bitir sona ders çalışırsın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he sonra zombi gibi dolaşıyım ortada :D bi günde 4 film izlemişliğim var da o zamanda gerçeklerden kopuyo insan böyle ayakların yere basmıyo farklı dünyalardan ses duyacamışın gibi hissediyosun :D

      Sil
  7. gene vermişin mesajı.hıhhhh hiç üstüme alınmadım ki , içim çirkin olabilir ( yüde yüz püri pak diyemediğimden çirkin diyorum yoksa yeryüzünde bir melaikede benim bence ) ama dışım güzel benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huhuuu kendimize güvenimiz tam maşallah :D hem kime göre güzel neye göre güzel değil miiiiii :D

      Sil
  8. gülsem mi ağlasam mı bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde ağlanacak halime gülüyorum sen de öyle yap :D

      Sil