15 Aralık 2013 Pazar

19:19 - 37 comments

Düblörün Dilemması




   Heheee ilk kitap yazım ne yazacağım konusunda da hiçbir fikrim yok ama bu kitaba dair ne düşündüğüm bir yerlerde kayıtlı olsun istiyorum katlanıverin azcık :D Genelde okuduğum kitaplar bir arkadaş tavsiyesi ya da hakkındaki yazı ya da kütüphane gezerken isminden etkilenmem ile oluyor .Bu kitap öyle olmadı psikolojimin bozuk bir zamanında arkadaşımın duvarımda paylaştığı şu fotoğraf ile oldu :

      Çok acınası ve çok komik bir aşk hikayesine benziyordu ama alakası yoktu :D  Absürt bir aşk olayı var ama romanın geneline bu konu hakim değil .Her kitabın ilk sayfaları zor okunur (tamam kabul çok iyi kitaplar ilk haftada sarar bu pek öyle değildi ya da ben doğru zamanda başlamadım) bu da biraz öyleydi ilk sayfalarda olayın içine giremiyorsunuz ama kelimeleri o kadar iyi sıralıyor ki akışına kapılıp gitmemek imkansız bi de konusu çok ilginç okudukça  merak uyandırıyor.Kahramanımız Nuh'a da aşık oldum çok orjinal bir kişilik .Başına gelmeyen kalmıyo garibanın kendime çok benzettim ama yok benim bile başıma o kadarı gelmiyo :D
Murat Menteş'in okuduğum ilk kitabı daha öncesinden Ruhi Mücerret'i de çok merak ettim ama okumadım herhalde onu da okurum Murat Menteşin kafasını sevdim bin tane tilki dolaşıyo :D

Romanda sevmediğim tek şey karakterlerin isimleri ilginç ama bazen olayın gerçek olmadığını hatırlatacak kadar absürt olmuş işte o olmamış  :)  Mesela Umur Samaz diye isim var tamam komik ama o kadar olayı birbirine bağlamışın güzel bir isim ver de akışa kapılalım de mi :(

37 yorum:

  1. Ben de böyleyim, anlatamıyorum okuduğum kitapları.. Anlattığım zaman kötü anlatıp kitaba saygısızlık ettiğimi düşünüyorum :))

    Sevdim gibi.. a-sosyal medyada yazayım, ya bana bu kitabı hediye edecek yok muuu diye belkim biri çıkar he ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saygısızlık etmek istemediğim için çok ayrıntıya inmedim sadece hakkında ne hissettiğimi söyledim :)
      Seni uyanıkkk vardır belki hediye edecek biri :) Ama alsan da aldığına değecek bi kitap arkasındaki yorumlarda biri bu kitabın yazıldığına inanamıyorum okuyum siz de inanamayacksınız demiş denişik bi kitap :)

      Sil
  2. gelirken getir bunu sen bi gün ben de dursun geri veriyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam getireyim sevgili dost :)

      Sil
    2. ehhe çok heyecanlı günler çok yakındaaa Umur Samaz güzelmiş tilkili kafalar bakınız beni sevme nedenin :D

      Arkadaşının tavsiyesini ben yerim yaaa ben böyle bir arkadaşın tavsiyesiyle kütüphaneden kitap almıştım ahahaha tamam tamam :D psikolojisi bozuk arkadaşı da severim kimin psikolojisi bozuk değil murat menteş kafa adam. O değil de ben de böyle düşündüğüm birgün intihar falan neye ağladığımı unutup aynadaki yüzüme bakıyodum çok manyakça değil mi :D

      Nuh'a ben de aşık olucam hayırlısıyla dur bakalıım :D

      Bi de sağolasın :D

      Sil
    3. Umur Samaz bunlardan sadece biri çok denişik isimler var :D
      Ama o tavsiye okumadan bi tavsiyeydi o sayılmaz Eylülle yıldızın barışmadı o da sayılmaz bi de yazıyı okuyup yorumumu okuyanlar bu kitaptan vazgeçmesinler :D
      Benim o günki ruh halim tam da yukarda dediği gibiydi bugün de rüyamda doktora gidiyom hastalığın psikolojik diyor tıpta uyuyan güzel olarak adlandırılan depresyona girmişim işte kardeşim de güzel değilsin ama çok uyuyon işte diyo :D
      Nuhun çok orjinal fikirleri var aşık olmamak elde değil :D
      bi de ne demek :D

      Sil
    4. tamam ben ayrıntılı yazarım okuyunca kitabı kimse vazgeçmmez merak etme kendine iş arayan ben :D :D

      Uyuyan güzel vaaaa ne güzel hastalıkmış o bende de olmalı güzel değilim ama çok uyuyorum teşhisi yaptık tamam beni hastaneye kapatabilirler :D

      Hazırladım kendimi kötü de olsa olucam arkadaş :D

      :))

      Sil
    5. tamam sen yaz ben de okur tekrar hatırlarım :D :D
      Hee hastalık çok güzel de kardeşim rüyamda bile dalga geçiyo benimle :D
      :D

      Sil
    6. Annaştııık :D
      Ablasına çekince insan işte oluyo öyle şeyler suç bulma kardeşine :D :D

      Sil
    7. Doğru benim gibi ablaya öyle kardeş müstehak aslında :D

      Sil
    8. yorumları önce okumaya üşenmiştim ama sonra dayanamadım okudum :D
      rüya olayına çok güldüm :D Uyuyan güzel hastalığı benim hastalığım tamam hem çok uyuyorum hem de güzelim diyerek bi iğrençlik yapıyım :D

      Sil
    9. tamam sen uyuyan güzel hastalığına yakalanmış ol :D

      Sil
  3. bir arkadaş (ben olabilir miyim ki? Bu kez alınganlık değil ama :D ) merakla bekliyordum bu kitapta ki aşık olunası karakter kimmiş diye tam umudumu kestiğim anda Nuh deyiverdin :D en son ben okuyacağıma göre en son ben aşık olacam demektir yani nuh benim kızlar :D daha fazla sapıklığımızı ifşa etmeden gitsem iyi olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam Nuh senin olsun benim aklımda başkası var :D

      Sil
    2. pisliksin huysuz :D kötü konusturuyon beni zorlaa onu sana vermem :D

      Sil
    3. Kimi Nuhu mu senin olsun canımın içi :D

      Sil
    4. kimi dediğimi gayet iyi biliyosunn :D

      Sil
    5. Nereden bilebilirim bi ben eksiktim hanımefendi sizi tanımam etmem :D

      Sil
    6. bu şartlar altında daha fazla kalamıcam

      Sil
    7. nolur gitme ufak tefek şeylere kızıp gitme :D

      Sil
  4. hmm değişik gibi. Sanki altını çizdiğin yer de beni anlatmış. Kısmet :) Yazayım notlarımın arasına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğum en denişik kitap eline geçerse okursun olaylara bakış açısı değişk adamın :)
      de mi o cümle çok güzel sırf o cümle için okudum kitabı :D

      Sil
  5. O benim işte :D Henüz intihar mektubu yazmayı denemedim ama yapmaya kalksam kesin ben de uyuyakalırım, üç gündür çok geç yatıyorum da -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Sen intihar mektubu yazmaya bile üşenmişin durumun bu adamdan beter :D Hem senin hikayeni yazsak daha ilginç olur emin ol :D

      Sil
  6. çok hoş sevimli komik anlatmışsın kii.
    bütün okuduğun kitapları yazsanaaaa.
    valla bak eğlenceli anlatıyon ki.
    :)

    bu kitabı aldım ama hala okuycem.
    okuyum barik.
    :)
    iyiymiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu okuduğum ilk kitap dermişim :D
      Okumamı bekleyen bi sürü kitabım var sınavdı ödevdi bi bitsin de okuyup beğendiklerimi yazarım :)
      Bazen öyle oluyo kitap rafta bekliyo ama onu okumak için doğru zaman gelmiyo benim de Sherlock Holmes bekliyo du bakalım :)

      Sil
  7. bence sen ruhiden önce korkma ben varım ı oku.
    sırayla gitmiş olursun. keşke ben de öyle yapsaydım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu hiç duymamıştım da Ruhiyi kitapçıda gördüm kapağı filan da değişik ya dikkatimi çekti sonra içine baktım güzeldi de ama önce dilemmayı aldım dediğin gibi yapıyım o zaman :)

      Sil
  8. senin neren huysuz cüce böyle sevimli anlatıyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şımartyorsunuz beni :D
      Arkadaşıma diyorum bak insanlar bana sevimli diyor diye de onlar seni tanımıyo diyo :D

      Sil
    2. arkadaşın sana takılıyo beee.
      :)
      az önce hayal yazımı okudun ya du bakalım hayalkarı okucak mı diyoduum sona okuduun.
      :)
      nası gidiyo ya ödevler filan.
      hafta iyi geçti mii.
      :)

      Sil
    3. o arkadaş Şeyma :D Bu hafta benden çok bıktı Şeyma da ondan böyle yapıyo hakkıdır :)
      Evet epeydir gelemiyomuşum baya yazın birikmiş çok sevdim hepsini biri hariç hepsine de laf yetiştirdim :D Hayalkarı da çok beğendim çok iyi gözlem yaptığını söylememe gerek yoktur diyerekten okurken aklıma senin bi hayalin gelmişti onu oraya yazdıysam onu dedim :)
      Hafta da bitti kurtulduk valla iyi geçmese de atlattık bu da bi şey :D Ödevi verdim derin korkularım var ama 10 almaya bile razıyken 60 üstü alma ihtimalim var gayet iyi bence :D

      Sil
    4. aklıma ne geldi deep :D ben kitap yaz diyorum ama seni tanımıyorum ki belki de senin hali hazırda bi kitabın vardır hatta belki Murat Menteş sensindir :D Sensen kitabımı imzalar mısın :D

      Sil
    5. şeyma senden bıkmaz bi kere.
      :)
      iyi haberlere sevindim.
      :)
      aa bak menteşin dublörünü okycem hala iyi hatırlattın.
      hıhı evet yaaa bana dip menteşe derler zaten.
      yok be ne kitabı.
      biloktan başka bi yerde yazmıyom kii.
      yazar filan diilim.
      çevirmenim yaw.
      :)

      Sil
    6. Bıkmaz da beni görmekten yılabilir :D haftasonu geldi kurtuldu yazık :D
      oku oku sonra da korkma ben varım'ı okuycaz ama ben finallerden önce okuyamam sen de benden önce okuma :D gizemli kalsın o kitap :)
      ama bak güzel hayaldi çevirmen olduğunu biliyorum ama çevirmenler kitap yazamaz diye bi şey yok ki yaz nolacak :)
      Şeymayla Ali Lidar da yazsın ben hepinizi okumak istiyorum :)

      Sil