6 Şubat 2014 Perşembe

22:20 - 24 comments

Ne Yazsam

   
 
 Ne yazsam ne yazsam da dünya üzerinde söylenmemiş bir söz bulsam ne yazsam da okuyanın okuduktan sonra aynı kalmasa.Ne yazsam da bir umut ışığı olsam .Ne yazmalıyım ki ? Dünya üzerinde söylenmemiş söz kalmış da onu yarım aklımla ben mi bulacağım.Üstelik kendine bile hayrı olmayan ben bir başkası için nasıl bir umut olacağım.

   Ne yazacağımı bilmiyorum ama ne hissettiğimi biliyorum mutlu olmak için bahane bulmak çok kolay mutsuz olmak için de öyle.Hayat çelişkilerle dolu mutsuz olduğunuz bir an sizden daha çaresiz ve daha mutsuz birilerini de düşünebilirsiniz daha mutlu huzurlu kişileri de seçim size kalmış.Herkesin sahip olduğu şeyler farklı kimi daha zeki kimi daha zengin kiminin ailesi daha sevimli ama ortak sahip olduğumuz güzellikler var.Geçen gün evden çıktım güneşli bir hava vardı karşıya bakamayıp gözlerimi kırptığımda kirpiklerimin üzerinde güneş pırıltılarını görüyordu şimdi buna sevinmek varken  kaçırdığım otobüsü düşünmek anlamsız olurdu değil mi =)

  Bilmiyorum belki de mutsuz olmak için daha çok sebebim vardır belki ama ben mutsuz olmak istemiyorum =)

24 yorum:

  1. Mesela bende şu an midem ağrısı yüzünden somurtabilirim. :) Ama düşünmemeye çalışıyorum. Sizleri okuyorum, keyifleniyorum.
    Dünyanın en afilli lafı yok belki de.. herkesin en afillisinden bir cümlesi vardır elbet.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy geçmiş olsun inşallah geçmiştir :) o zaman senin için en afilli lafım şu olsun mide yanmasına elma veya salatalık iyi geliyomuş benim de çok midem ağrır da yüzüstü yatarım biraz hafifler işte :)

      Sil
  2. Belki de beklettiğim şeymayı düşünmeliydim falan dermişim :D

    Tamam tamam gözündeki ışığı düşün sen gül hep. ay çok sevimli oldum böyle de ummmh işte ne desem bilemedim gene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok prensip meselesi ben düşünmüyorum :D

      Sil
    2. yalnızlıktan ölsün şeyma orda tabi kıkıkı uzatırım ben çok pis bi insanım öhöm:D

      Sil
    3. ölünmez yalnızlıktan ya ölünse ben ölürdüm :D hem kötüye bi şey olmaz :D

      Sil
    4. Kötüyüm ben kötüyüm :D

      Sil
  3. bunu ben yazmalıydım ama yaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen daha güzel şeyler yazıyosun kiiii severek okuyoruz dermişim :D ama pozitiflik saçan hep sendin ben senden etkilendim galibası :)

      Sil
  4. :) selvet kayboldu muuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hala başımızda kurtulamadık niye ki :D

      Sil
  5. sesi çıkmadı ondan diyom ya hiç gelmiyo bana ondan didim. madem iyimiş sevindim ki o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi iyi başka sitelerde takılıyo blogu unuttu ondan :D selamını iletirim :)

      Sil
    2. okuyomuş da yorum yapmıyomuş :) öyle dedi

      Sil
  6. Mutsuz olmak için daha çok sebebin varsa nasıl mutlu olabilirsiiinn?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyni başka şeylerle meşgul etmeye çalışarak böyle böyle de kafayı yiyorum bi yerde cozutuyorum işte :D :D

      Sil
  7. son cümleniz gülümsetti , Yahudi dedelerden bir dede herşeye iyi tarafından bak demiş ve galiba öyle :) bir de ilkokul anıları saftı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi gülümsettiysem ne mutlu banaa :) evet her şerde bir hayır bulmaz zor olmasa gerek :) diğer yazımdaki anılar mııı :)

      Sil
  8. evet, tek yorumda toparlamak istedim, hoşça kalmak dileğiyle hoşbuldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin hoş da kalırsın inşallah :) :)

      Sil
  9. Rüya tabiri olayını bende hiç düşünmemiştim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yorumu gidip bu bir rüyada aradım :D de mi rüya tabiri olayı ilginç hadi teee eskiden beri var insanlar gelecek hakkında fikir veren bi şeyleri sever diyelim de bu işten para kazanmak kimin aklına gelmiş ki :D

      Sil