12 Şubat 2014 Çarşamba

21:08 - 6 comments

Bu Bir Rüya


  Rüyalarımızı kontrol edebilirmişiz bunu yapmak için gün içinde kendi kendine "uyanığım uyanığım " dememiz lazımmış mış delirmeden önce son çıkıştayım demek gibi bi şey ama bunun bi de adı var gerçeklik testi =D

   Bu testle beyniniz gerçeği anlayacak rüya gördüğü zaman da gerçekten ayırt edip "ahan da rüyadayım uçan mı araba o" diyecek =D Bunu beyin diyor ben demiyorum =D Rüya olduğunu anlayınca iş size kalıyor hemen hayaller hayaller.

  İşte sağ lop yetenek sol lop da hayalle ilgili işler ya da tam tersi emin değilim ya ben hep karıştırırdım sağımla solumu o sağ sarımsak sol soğan hikayesi bende işe yaramamıştı ilk okulda ben hep kalem tuttuğum elimin sağ olduğunu düşünerekten beden eğitimi hocası sağ-a-DÖN dediğininde kalem tutuyomuş gibi yapar o tarafa dönerdim zeki değilim ama pratik zekalıyım işte =D Zaten bu karıştırma işi beden eğitiminde peşimi bırakmadı hiç sevmezdim o dersi de takla atarkende düzü atamazdım da tersi yapardım tuhafım sanırsam

  .Mevzu neydi haa rüyalar o değil de ilk rüya tabirini kim yaptı acaba =D Biri rüya görüyo ama gerçek sanıyo mesela başkasına anlatıyo dün şöyle oldu diye la sen dün uyuyordun uydurma diyor o zaman gerçek olmadığının farkına vardılar insan bu her şeyden mana çıkarmaya başlar ordan da bi şeyler uydurmaya başlamışlardır çözdük işi =D Peki rüya gören rüya olduğunu çıkaran rüyayı tabir edenlerden hangisi benim atamdır ki =D Kolay o rüyayı tabir etmeye üşenip bi yerin açıkta kalmıştır diyen adamdır kesin =D

6 yorum:

  1. Rüyanız hayır olsunnn .:)))) hahaha

    YanıtlaSil
  2. Ben bazen rüyada olduğumu anlıyorum rüyamda rüyadayım ya ben diyorum ben yönetiyo muyum şimdi rüyalarımı acaba :D
    Ahaha teorin çok mantıklı insan ilk rüyayı gördü sonra da ilk tabiri yaptı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladıktan sonra yönetmesi daha kolaymış ama insan yoruluyor ben de geçen rüyamda yağmur altında öyle ıslanıyodum sonra şemsiye buldum kendime uyanınca da gülüyorum madem kontrol ettim en azından ilginç bi şey yapsaydım diye :D

      Sil
  3. Allah seni napmasın. yine çok muzipsiiin :)

    YanıtlaSil