3 Aralık 2013 Salı

Bu Kadar Olur

   
 Herkesin çocukluğundan kalan hoş bir oyuncağı olur benimkilerin hiçbiri hoş şeyler anımsatmıyor.Hele şu topaç.Başarısızlık timsali olmamın göstergesi sanki mübarek.Tavan arasını toparlarken eski bir sandığın içinde karşıma çıkmasa bütün bunları hatırlamak zorunda kalmayacaktım belki de.


    Başarısız bir çocuktum işte .Büyüdüm sonuç değişti mi ? HAYIR.Hani mahalle arasında oynanan oyunlar olur ya onlarda paylaşılamayan çocuklar da olur onu alınca galip geleceklerine inanırlar paylaşamazlar filan heh ben hiçbir oyunda öyle olamadım.Onu geçtim sen oynamasan olmaz mı, sen hakem ol, sen ortalık ol  diye hep köşeye itildim.Bir de vardır ya topu olduğu için oyuna çağrılan onlardandım işte.Ailemin tek çocuğu olduğu için çok fazla oyuncağım vardı el üstünde tutuluyordum ama yeteneğim yoktu işte.Küçük yaşımda öğrenmiştim insanların menfaat peşinde koşan mahluklar olduğunu ve o zamandan başlamıştım kendi kabuğuma çekilmeye ve tek başıma oynayacağım oyunlar keşfetmeye başlamıştım.Mesela yağmurlu günlerde bisikletimi alır uzaklaşırdım evden.Gelince annemden azar işitirdim ıslandığım için ama değerdi.Yalnız ama mutluydum en azından beceriksiz olduğumu yüzüme vuran kimse yoktu.Topaca da bir arkadaşta görüp heves etmiş aldırmıştım bizimkilere.Sistemi basit görünmüştü çünkü misketler elimden fütursuzca kayıp gidiyor, iplere ayağım takılıyor, toplardan kaçacak kadar da hızlı değildim ama ipi sarıp bir tahta parçasına birkaç tur attırabilirdim değil mi ? Çok uğraştım üzerinde babam çok güzel yapıyordu annem ve dedem de öyle hatta babaannem bile akıl veriyordu bana.Ailede herkes seferber olmuştu ama ben yine de yapamıyordum defolu filandım herhalde.


   Sadece bununla kalsam tahammül edebilirdim buna belki ama sakarlığım peşimi bırakmadı işte.Bahçede oynarken topaç yuvarlanıp tur atmak yerine yan evin bahçesine uçtu nasıl başardım ben de bilmiyorum ama oldu işte.Sevim Teyze çok değişik bir kadındı ama topacımı oradan almalıyım deyip duvara tırmanmaya başladım başarılı olamayınca merdiveni dayadım çıktım duvara.O sıra Sevim Teyzenin o cırt sesi çınladı noluyor orada dedi hışımla ayağım kendi pantolonuma takıldı ve sevim teyzelerin bahçesine yuvarlandım.Kafam kanıyordu ama aklımdan geçen tek şey keşke kendi bahçemize düşseydim oldu.Bir topacın insanın kafasında beş dikişe sebep olması çok ilginçti ama işte mevzu ben olunca her şey mümkün oluyor.

82 yorum:

  1. heeey allam bu gerçek ama di mi. anladım seni. bi de geçmiş olsun. ben de öle çocuktum ama hala öyleyim ben. insanlar beni görmesin bilmesin isterim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bi çocuktum ama kafamda dikiş yok orası öyküü :)
      ama diz kapağımda 9 dikiş var ve bu lise sonda oldu sakar ve beceriden yoksun bi şeyim işte :D

      Sil
  2. yaniiii öykü tabii de ama herhalde senin hayatında olmuştur ama belki de bi başka tanıdığının da olabilir ne bilem yaa haticiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehee sen de aynını yapıyon de mi olmuş bi şey ama süsleyip bizi bilgilendirmeden yayınlıyosun gizemli seniiii :D

      Sil
    2. ama ben gizemli olamıyorum işte yolda görsen tanıyacaksın artık bizi :D

      Sil
  3. Benim bir arkadaşıma salıncak çarpmıştı biliyomusun yaa o daha kötü bence kaşı yarılmıştı bakınız gerçek olay :D

    Ama topaçtan bir soğudum o ayrı sevim teyze olayı yok mu üüüf o gıcık ürpertici komşular zaten içine sinmiş çocuk daha içeri kaçmaya çalışır ama yolun sonu gelmiştir yazıktır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sevim teyze çocukluk kabusum benim :D
      aklıama otobüs geldi bi daha geçmeyelim öyle yerlerden :D

      Sil
    2. Nerdeyse ölüyorduk daha sen geç dalganı :D

      Sil
    3. offf çok heycanlıydı ama :D kendimi mrs smith gibi hissettim :D

      Sil
  4. şu öyküsel yazılara hastayım gerçek sanıp ona göre yorum yapıyorum sonrada bakıomki öykü utanıyorum kendimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım ne utanacan her öykü de gerçek vardır kafasındaki dikiş hariç kahraman benle aynı hatta sevim teyze hala komşumuz :D

      Sil
  5. bana da bisiklet çarpmış kafam kanamıştı küçük bi yarık dikiş filan atılmadı ama bana :D
    bisiklet çarpmasıyla kafamın kanaması biraz zor olabilir ama durum şöyle ki oyun oynarken bi ara yere eğildim o sıra yanımızdan bisiklet geçiyomuş tabi şanssız olduğum için kafamı tam o sıra kaldırdım ve gerisini hatırlamıyorum :D
    şaka şaka bisikletin freni başıma denk geldi. çatlaklığım burdan geliyo olabilir bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D olabilir kafa kırık tabiii :D
      diiş bana çok acayip geliyo doktorlar sanki paçavraymışız gibi rahat rahat dikince gülesim geliyo :D

      Sil
    2. hiiç dikiş attırmadım hep merak etmişimdir nası bi his olduğunu :D

      Sil
    3. çok komik geliyo bana başkaları tiksiniyo ama bilmiyom işte :D
      Dizime atılan dikişe bakmıştım doktor şaşırdı yat miden bulanmasın demişti :D

      Sil
    4. kıvam problemi olan sen doktorun dikiş atışını mı izledin o_O

      Sil
    5. bence sen mayonez de yersin :D ne alaka bilmiyom da yiyebilirsin kesin :D

      Sil
    6. alakasını açıkla yiyim :D

      Sil
    7. ıhm ıhm :D birincisi kıvamı yüzünden yemediğini iddaa ediyosun ama sorun kıvam değil ranch sos yiyebiliyosuun :D
      ikicisi mayoneze karşı tamamen ön yargılısın ilk defa yiyişinde kaşıkla yemeyi denediğin için tiksinçlik var sende bunu atlatabilirsin :D
      üçüncüsü ki bu aradığın alakadır umarım öyle olması gerekiyo dur bulacam bişe eveet buldum sanırım etin dikilerken izlemeyi seviyosun ki onun kıvamının da pek hoş olmadığı kesin onu yapabiliyosan bunu da yersin :D heh tamam bu kadar :D

      Sil
    8. gördüğüm kıvam sonradan yiyeceksem sorun oluyo o sosta sarımsak var tadını kamufle etttiği için yiyorum hamburgeri de sevmiyorum ama bol ketçapla katlanılabillir oluyo :D

      Sil
    9. mayonezi de tek başına yemeyecen zaten kızııım :D ketçapla beraber yicen tek başına bende yemiyorum :D Biz bunu neden burda tartışıyoruz? Konu mayoneze nasıl geldi? Off gidiyom ben yeaa :D

      Sil
    10. :D zor da kalmadıkça yemiyom niye taktıysan :D seni duyanda mayonez a,ş bilmem bi şeysinin başındasın zannedecek :D he şurda çocuğun kafasında 5 dikiş var sen mayonez dyon :D

      Sil
  6. ahh be yavrucum azcık dikkat etsene. Bi topaç sevdasına gidiyodun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni mi aklına geldi öyküdeki haticiiiii :D

      Sil
    2. bunlar hep mayonez yemediğinden oluyoo :D

      Sil
    3. Babaanne ??? :D aynı babaannem gibi konuştun o da her şeyi yumurta yememe bağlıyo :D

      Sil
    4. yememene ! :D bak mayonezde de yumurta var :D off susuym ben artık :D

      Sil
    5. ay çok me oluyodu ordan karıştı evet yeter artık içim bi tuhaf oldu :D

      Sil
  7. hah haaaa dikişlere mayonez iyi gelmiyo muuuu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum onu Bi Ben Eksiktim'e sormak lazım :D

      Sil
    2. dikiişlere de iyi geliyo diyebiliriz çünkü mayonez yeseydi başına bunlar gelmicekti :D

      Sil
  8. yumurtanın sarısını mayonezle karıştırıp dikişlere sürmelisin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıyyş yeter içim kalktı :D orada havalar nası kar yağışı bekleniyomuş burda :D

      Sil
    2. deeeep tebriks beni geçtin :D iğrençlikte son noktaa :D

      Sil
  9. konyaya kar yağdı biliyom bi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konya ne alaka kii
      ben seni istanbulda sanıyodum

      Sil
    2. buraya da yakındır kar yağsa bu kadar soğuk olmaz ( babaanneye bağlayıp konuyu değiştirdimmmm yüs puan banaaa ) :D

      Sil
    3. konu fazla iğrençlesti uzatmak istemedik kaşınmaaa :D

      Sil
    4. tamam bi şey mi dedim demedim :D

      Sil
  10. allam az önce kahve tadında arkadaşın bilokunda gördüm. o konyada ondan didim. yağmış oraya. senin şu üstteki foto var ya, tramvay, geçen yağmıurda benzerini çektim. koyayım biloka.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben çok seviyorum o tramwayı bikaç tane üzerinde o fotodan olan tişörtüm filan var :) hadi hemen koy da bakalım merak ettim şu an :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. ay nası eklemişin tramwayı utandım şu an ben bi yazında filan kullanırsın diye bekliyodum :) çok şekeeeer :)

      Sil
    2. mayonezli yumurtalı dikişli şeker huysuuuuz.
      :)

      Sil
    3. vaaaaaaaaaaaay :) arkedeşim kıskancım ben yapmayın böyle seyler :D çok tatlı olmuş ama :)

      Sil
    4. dur şu an duygulandım yumurta deme :D

      Sil
    5. yumurta demiyceem.
      :)

      ayşeeeee. sana da yaparım kiiii.
      :)

      Sil
    6. çok şeker de mi Selvet en son siz kitap kılıfı hediye ettiğinizde kendimi bu kadar özel hissetmiştim çok hoş yaaaa :)

      Sil
    7. ay isimler karıştı ne ayşesi yaaaaa.
      :)
      ayşe e adlı arkadaş yorum yapmış onu okuyodum iyi mi.
      ayşe selvet olduuu.
      :)

      Sil
    8. heheee deep'e gözümüz değdi geçen gün nası oluyo da hepimizin adını hatırlıyoo demiştik :D o Selvet kii :D

      Sil
    9. yok sen sölemeden ben yazdım kiii bak yanlış yaptım diyeee.
      :)

      Sil
    10. ve bunu diyen bendim :D yıkıldım suan deeeep :D

      Sil
    11. önce ben dediiiim :D kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm :D

      Sil
    12. hah haaaaa allam sizi napsın delileeer.
      :)

      Sil
    13. nerden bulaştım demiyon de mi deep :D

      Sil
    14. hah haaaaaa hayıııır çok gülüyom ben sizeeee. şeymoş kayıp galiba bu akşam.
      :)

      Sil
    15. 2 gün evden çıkmamanın yan etkileri bunlarr :D

      Sil
    16. o da en son kardeşine çin dizisi izletiyodu telefonu kaybettim mesaj atıyım diyodum ki ayağımın oradan bir titireşim geldi kalp kalbe karşıymış Şeymacan post hazrladım diyo :D

      Sil
    17. bizi ektin ya Selvet azcık müstehak o sana :D

      Sil
    18. Şeymaya diyorum Sadenin bloguna bak diye vaa dedi sonra tebrik ederim ünlü oldun dedi sonra da zaten biri demişti herkes 15 dakikalığına ünlü olcak diye dedi :D demiş dedi diyorum dedim dedi ki ( ispikçi haticiii iş başında :D )

      Sil
  12. deymez nazarınız gözünüz sizin beeee.

    ayşe e var. kahve sevemeyen o da pek tatlı kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yorum yaptıktan sonra kutucuğu işaretliyorum ya sana kim yorum yapsa haberim oluyoo :D bizim yorumlaşmamız bitince işareti kaldırmaya üşenince de her şeyi biliyorum :D

      Sil
  13. marshall mc luhan diye bi amca sölemiş onu. iletişimci. bi de aşkın ömrü üç yıl var ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu televizyonda görünecek olarak hatırlıyorum ama aşkın ömrü 3 yıl daha hoşmuş :)

      Sil
    2. aşk konusunda yanılmış bence :)

      Sil
    3. benim yorumum yok mu olmuş hep annem inteneti kapatmış üfffüüüü :(

      Sil
    4. cıks bu gelen ilk yorumun ne demiştin ki

      Sil
    5. bi sürü şey demiştim üüüüf annecik yeaaa bu bana yapılır mıydı beaaa.

      Sil
    6. olsun bi daha deee merak ettim :)

      Sil
    7. Baya dedimdi yaa unuttum ki baştan sona okudum yorumları öle öle yazdımdı :)

      Sil
  14. herkesin onbeş dakka için ünlü olma zamanı vardır.
    onbeş dakka yıldızımız parlıyo yani.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye 15 acaba :) okuduğum kitapta da dilara ile vakit geçirmek için 7 parmağımı verirdim diyo niye 7 demiştim içimden sayılara taktım da bu aralar :D

      Sil
    2. hızlı çağdayız ya ondan işte. herkesin ünü çabuk geçiyo.
      :)

      Sil
    3. neyse ki ben 15 dk dan fazla zamandır ünlüyüm :D tramway hala duruyo orda :D

      Sil
  15. hah haaaa dursun işte çok çok.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheyt ünlüyüm ki ben havamdan geçilmez artık :D

      Sil