8 Aralık 2013 Pazar

12:50 - 6 comments

Neden Ben ? Neden Ben ? Neden Hep Ben ??!!!!

  
 Evdeki hesabım çarşıya uymuyor sevgili blog
Sarışın başladığım esmer bitiyor sevgili blog
O köpek neden havlıyordu sevgili blog
Sevdiğim başka sevenim başka sevgili ay dur o başka mevzu =D



   Bu  aralar  neden ben dediğim çok şey oluyor bu sözü de diyince aklıma hep Roboroach çizgi filmi geliyor kendimi o bahtsız böcek gibi  hisssediyorum sonra aklıma Kafka geliyor Kafka acaba benim böcek versiyonumu düşünmüş Dönüşüm'e ilham mı olmuştum -Olamaz mı ? 
+ Olamaz =D Nerden tanıycak beni yaaa =D Hazırlıkta hocamızın biri cinayet diyince aklnıza ne geliyor diye sormuştu ben de Agatha Christia geliyo demiştim de arkadaşlar gülmüştü ne kadar abessin diye =D Napıyım onlar farklı dünyanın insanlarıysa canım =D


   Sonra bu kadar bahtsız olduğumu düşününce Ben de özledim dizisinden bi sahne geliyor bunu diyince de kimse bilmiyor  ama napıyım o ekip ailem gibi oldu onların yaşadıklarını kendi anım gibi hatırlıyorum =) Ama siz şanslısınız anlamasanız da video hazır hemen anlatcam mevzuyu =)

     
   
     Heh işte kendimi burada Cihan Ercan gibi hissediyorum =D O kadar şom ağızlı ve o kadar bahtsızım kiii ühüüü =D Neyse ağlamiyciğim metin olmam lazım =D Video'yu inşallah youtube kaldırmaz =)


 Neyse mevzu ne ki bu kadar kafanızı şişiriyorum o köpek neden ağladı kısmına gelelim de mi : ) Dün bizim kızlarla sinemaya gittik ben tutturdum Düğün Derneğe gidelim çok merak ettim beraber güleriz diye Şeyma ben herkesin güldüğü şeylere gülemiyorum ama siz bilirsiniz dedi yanımızda Selvet yoktu ben bunu evet olarak anladım sonra Selvet geldi sinema kararı var da ne izleyeceğimiz karışık hadi yemek yiyelim de sonra karar veririz dedik .Şeyma ben yoruldum siz alın gelin bekliyorum dedi Selvetle yemek almaya gidiyorduk seanslara bakalım da ona göre yiyelim yemeğimizi dedim Selvetin aklında Tamam mıyız ve Erkek tarafı vardı ama Tamam mıyızı istiyordu dedim ki yazı tura atalım ona göre karar verelim Şeyma bize bıraktı nasılsa dedim.Yazı tura atacaktık ben tuturdum tura diye Selvet hayır ben tura diycektim dedi zar zor ikna ettim turayı ben dedim tura gelirse düğün dernek yazı gelirse tamam mıyız .Veee tura geldi gittik güzel güzel biletimizi aldık 3 kişi J de 6-7-8 ben Şeyma ve benimkini nakit ödedim Selvet kartla aldı kendininkini bana fiş vermedi kız Selvete verdiğinde de J-6 yazıyordu dedim bi söyleyelim diye ama Selvet yok nolacak ya dedi.Bak  Hobbit gelecekmiş ona da gidelim bi ara dedi tamam dedik yemekleri almaya gittik masaya dönünce Şeyma Ateşi Yakalamak vardı ona gitseydik dedi Selvet evet onu ben de merak ediyodum niye bu filme bilet aldık ki o zaman dedi değiştirsek mi dedik sırf ben istiyorum diye filme gitmek hoşlarına gitmemişti =D Yemek faslında sonra filme yöneldik çok kalabalıktı .Tahmin ediyodum bu kadar kalabalık olacağını çünkü videosu bile kaç bin defa tıklanmıştı.Neyse önde ben arkada Şeyma onun arkasında Selvet koltuklara baka baka gittik j ye geldik tamam 6 burası da 7 ve 8 doluuuu .Ben durunca kızlar şaşırdı ben yanlış mı geldim dedim ama eminim gözlüklerim de takılı bakıyorum yani ama işte.Selvete dedim durum böyle o daracık yerde onu tartışıyoruz neyse ben sordum siz emin misiniz doğru yere  oturduğunuza dedim EVEEET dedi kız neyse hışımla çıkıp bileti satan kızı bulduk böyle böyle dedik özür diledi sonra kızlar mızmızlanınca sırf hatice istyo diye düğün derneğe gidiyoz diye madem değiştirelim bileti  Ateşi Yakalamak olsun dedim.
Vee benim çok istediğim şeylerin hep olmaması düz taban mı ne ondan oluşumdan  yine olmadı Ateşi Yakalamak da çok güzeldi söyleyeceklerim bu kadar =D Ben ve benim makus talihim işte =)





  



6 yorum:

  1. söyleyeceklerinin bu kadar olduğuna emin misiin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik bu kadar dedim yoksa kafa şişirmeye gelcem :D

      Sil
  2. Bazen ben de diyorum neden seen :D Ama çok takınca olmuyor bende de olmuyor yani hiç kimse de olmuyor.Biraz da bileti satanın dikkatsizliği güme gitti senin film.Boşu boşuna sıkıntı çektik onun yüzüsünden :( hobbit gelse de gitsek paralar suyunu çekmeden tek düşüncem de o sınav mınav kimin umrunda Allah ım çarpılcam bir gün ben hee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya neden beeeen :( Benim çok istememe de gerek yok istediğim şeyler de olmuyor olmuyor :D tabi canım kimin umrunda onun yüzünden saçlarına aklar düştü :D

      Sil
  3. allam ya valla kahkaha attım bak tüm sölediklerine.

    çok makus talih var sende yaaa.

    bi de o karikatür bak ama süper komik.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makus talihimi yenemedim deep bugün kuzenim gidelim düğün derneğe dedi sonra aman finaller yaklaştı dedi boşuna umutlandırdı beni anca netten izliycem herhalde :(
      karikatür çok şeker ya her gördüğümde yine gülüyorum ona :D

      Sil