9 Aralık 2013 Pazartesi

Filozof Emre


  Ben Emre Odtü'de felsefe okuyorum.Neden nasıl niçin gibi sorularınız olması normal ben o sorulardan kurtulmanın yolunu henüz bulamadım.Babam doktor annem de bu sebepten ötürü doktor olmamı istiyordu sanki saltanat kuracakmışız gibi.Ama ben onlara göre asi bir tavır sergileyip ilgim olan bir alanda okumak istedim hem nasılsa geçin kaygısı taşıyacak bir aile değildik.Üstelik beş yaşında 1 kilo demir mi 1 kilo pamuk mu daha ağır sorusuna kilosu eşit olan iki şeyi nası birinin daha ağır olmasını sorgularsın diye cevap vermiş bi çocuğun tıp okuyup böğrüm ağrıyor diyen hastaya kaburgan ile kalçan arasında yere böğür demek nereden aklına geldi diyip hastaları hayattan soğutmam yerinde bir seçim oldu.En azından ben öyle düşünüyorum ve başkalarının ne düşündüğü çok da umrumda değil.


   Hayatım sorgulamakla geçiyor günlük yazmakta dikiş tutturamayınca blog işine yeltendim sizi de hayat hakkındaki birkaç sorguma dahil edeceğim okuyup okumamak size kalmış.Karamsar ya da burnu havada olabilirim o da bana kalmış.Gelelim bugün ki sorgumuza aşk ve sevgi  muhtemelen tez konum bu olacak hiç aşık olmadım ama arkadaşım Hasan sağ olsun Ayşesiyle kafamı kazana çevirdiği için epey tecrübeliyim.Sevmek konusunda tecrübelerim oldu kendimi severim iyi bir insanımdır keşke herkes benim gibi olsa o zaman da sıkıcı olur ama neyse bir de annemi severim işte.Aşk konusunu benim üzerimden gündeme getiren de sınıftaki embesil Tuğçe.Kimsenin zekasıyla ilgilenmem ama bu kız olması gerekenin çok altında bir zekaya sahip beni de deli ediyor.Geçen gün Bilim Felsefesi dersinin çıkışında daha doğrusu hoca sınıftan çıkar çıkmaz ayağa kalktı ve bana dönüp Emre ben sana aşığım dedi geri zekalı.Bu kız etik dersinden kalmış olmalı çünkü biz filozof olma hevesi taşıyıp nirvanaya ulaşmak gibi ortak bir paydada buluşuyor olsak da Türküz Ankaranın bağrında bir erkeğe çıkma teklifi etmek de nereden çıktı hadi ettin bunu neden sınıfın ortasında yapıyorsun toplumun değer yargıları konusunu nerenle dinledin acaba.Onu geçtim çok havalı ve zeki bi tip olsam da sünepenin tekiyim ben tüm sınıfın önünde sana nasıl hayır deyim.Evet dedim tabiki .Yüzünü görmeye tahammül edemediğim kız sevgilim olmuştu aman ne güzel.


   Sınıfta alkış kıyamet derken herkes belli bir süre sonra bıkıp çıktı millete malzeme olduğumuz yetmemiş gibi Tuğçe ile yalnız kalmıştık gelip boynuma atladı senin de beni sevdiğini bilmiyordum dedi sanki ben böyle bir şey dedim de.Aklı hiç çalışmıyor bu kızın ama benim de çenem çalışmıyor hiçbir şey diyemedim.Ama hanımefendi sağ olsun benim yerime her şeyi konuştu şimdi beni numaram onda yokmuşmuş da telefonumu alıp kendine çağrı atacakmışmış aceleye gerek yokmuşmuş da birbirimizi zamanla tanıyacakmışmışız  akşam beni ararmışmış şimdi bir işi varmışmış da gidecekmişmiş.Cehennemin dibine git demeliydim ne yani kız işinden önce bana çıkma teklif edip sınıfta beni rezil edecekti bugün ki planı bu muydu ?  İstemediğim olayların odak noktası  olmayı nasıl başardığımı gerçekten merak ediyorum birgün bunu da tartışalım.


 

30 yorum:

  1. Emre bana da mı embesil derdi düşündüm:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben demem ama Emreyi bilmem bu Alper kamunun büyümüş hali işte :D

      Sil
    2. Farkettim benzerliği terbiyeli bu ama benim alpercim gizlice rakı içiyo konuşmalarda küfür ediyo. Cesaret timsali yiğidin benim :-D sen demezsem emreye katlanabilirim :-)

      Sil
    3. yok bu iyi aile çocuğu sünepe bi şey ağzı bozuk ama küfür etmiyo imada bulunuyo :D

      Sil
  2. çok kız gibi konusuyo bu emre sanki :D o konuda birazcık çalış :P
    onun dışında emrecik insan bi çift laf eder be kuzum o kadar gıcık olduğun birine evet denir mi o kadar mı acizsin yani yazık sana acıdım valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ikinci partta küfür etsin yoğun istek üzerine :D Emre çok iyi kalpli kızı herkesin içinde bozmak istemedi yazık

      Sil
    2. Kürek yapsa öyle bi manyaklık nası rezil ederdim ama ha o değil de bi yapsa da görse anyayı konyayı :-D :-P

      Sil
    3. küreğe sübliminal mesaj mı var burda :D hadi ama kürek çok bekletme bu kızı :D

      Sil
    4. ahaha :D kürek değil de mavili yapsa yeaa :D

      Sil
    5. mavili cesaret edemez öyle bi şeye :D

      Sil
    6. dün göz göze geldik bi umut var bence :D

      Sil
    7. "Evet umut var, çok umut var; ama bizim için değil." :D onu sana bıraktık biz :D bu arada küreğin adını öğrendik :D

      Sil
    8. neymiş :D küreğin adını merak etmiyorum aslında ama onun arkadaşlarından maviliye ulaşma gibi bi çabam var :D

      Sil
    9. gökhanmış :D biz bi de bugün kantinde birini gördük çok tanıdık geldi ama çıkaramadık ben çıldırmak üzreydim nerden tanıyom diye ama yok işte çocu da bize bayaaa baktı ama işte bi şey olmadı :D hala merakteyım

      Sil
  3. ha haaa ama bu öykü pek sevimli yaaa.
    hadi hayırlısı bakalım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emreyle ilgili çok değişik fikirlerim var birkaç itaptan ve bir arkadaştan bi de hayali bi şeylerden toplama erkek yaptım başına çok değişik şeyler gelcek :D

      Sil
  4. ha haa ay çok moralsizdim az blog okuyayım dedim iyi geldi :D
    filozof emre hımm :)

    YanıtlaSil
  5. ya yine gitmiyo bu yorumlar ::(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ederiiim ^_^ geldi yorumların da girip yayınlayamadım hayırdır niye moralsizdin

      Sil
    2. :) mühim bir şey değildi, hava kapalıydı griptim falan öyle şeyler :)

      Sil
    3. evet hava kötü olunca insanın psikolojisi de bozuluyo yaza sonbahara bi kavuşabilseydik :)

      Sil
  6. şok oldum ! olay örgüsü tam olarak bu mu ? yani sırf onca kişinin arasın da hayır diyemeyeceğin için mi evet dedin.dırırırrırııınnnnttttt ... Yanlış tepki o , bak doğrusunu öğretiyorum izle burayı ;

    - emre ben sana aşık oldum ...
    - peki bunun beni ilgilendiren kısmı neresi ? ( doğru cevap bu olacaktı .p.p.p )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :D ay çok komiksin sevdim seniii :D evet karakterimiz çekingen kendi içinde ukala ukala cevaplar verse de dışa pek yansıtamıyor :D

      Sil
  7. heyoooo bak vuslat ablamız gelmiş. çok tatlı ki o.
    çokomell de deliiiii.
    onun hayatı roman ya.
    hele aşkları.
    öle tatlıdır ki o.
    zaten gidip keşfetmişsin kii.
    bi deee yine en sevdiklerimden çalıkuşu ve sessiz gemiyi de keşfettiniz oh.
    siz de üçü bir yerde işteeee.
    :)
    üç kalemşörler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepsini keşfettim :D zaten Şeyma sağ olsun hepsini anlatıyo şu şöyle yazar bu böyle yazar filan diye :) zaten Şeymanın burdaki tatlı arkadaşlıklarını kıskanıp gelmiştik :)

      Sil
  8. ya yuh ohaa bu hikaye miydi yani.. gerçek degil mi.. böyle bir erkek yok mu şimdi..
    nasıl olur bu nasıl diye isyan edesim geliyor bak şimdi.. hayallerim yıkıldı böyle bir erkek olmalıydı ya..

    yorumun böyle başlamaması gerekiyordu galiba. ilk yorumum böyle mi olacaktı.
    bu arada merhaba, hoşgeldin yazılarını geri geri gidip okuycam çok zevkli oluyor öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikayeydi ama belki de vardır böyle biri kim bilir :) bencede böyle ince fikirli bir erkek olmalı ya da erkekler böyle ince düşünceli olmalı :D

      merhabaaaa :) sen de hoş geldin :)

      Sil
  9. Çok güldüm, Emre'ye öldüm :D
    Şimdi ama kıza laf etmeyelim, ben de dün o kız gibi salak bi şeydim.
    Gittim Oski'ye -en yakın arkadaşlarımdan- benim aşkım sensin gibi bi takım saçma cümleler kurmuş olabilirim, o da bunun üstüne, "nası yani? aşkım derken?e o zaman çıkalım?" demiş olabilir ve ben de bunun üzerine "hayır canım niye çıkıyoruz saçmalama seni sevdik diye hemen çıkmak zorunda mıyız" falan demiş olabilirim, bunlar hep olabilir yani :D
    Blogda çok yazasım vardı da annem okuyo ya o kötü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmıyorum sana ya nası orjinal bi şeysin sen :D Sen bunları derken çocuğun yüzünü görmek isterdim :D Sen bunu blogda yaz ama annenin tanımadığı bi arkadaşının başına gelmiş gibi yaz :D
      Ama sen de annen okusun diye hazır bırakıyomuşun hadi çıkış yapmıyon bilgisayarı niye uyku modunda bırakıyosun :D

      Sil