20 Aralık 2013 Cuma

21:48 - 42 comments

Hadi Saçmalayayım :D -MiM-

        Miss vampiring ve BirgaripSeyma kendini Küçük Prense zorla mimletmiş ama bana kısmet olmadı beni BirgaripSeyma mimledi neyse bi daha ki sefere artık :D 

       
   1-Elimden Gelse ; insanların akıllarını okurdum :D Gerçi bazılarınınkini okumam gerek kalmıyor içindekiler dışlarına yansıyor  mendeburların ama  olsun ben                       istiyorum :D        


2-Kendi Kendimi Kontrol Etmekte; bazen zorlanıyorum Şebonun bir şarkısında içimde bi yerlerde sabır taşı gizli doğduğum günden bugüne orada duruyor diyor bende de öyle çok sabırlıyım ama insanlar şanslarını fazla zorlayınca paaat diye lafı yapıştırıyorum çok dobrayım çoook :D Böyle yapınca çok fenasın diyorlar ama hak etmeseler demem ki melek gibi kızım ya (abartmış olabilirim :D)



3-Beni En Çok Kaygılandıran Şey; Geleceğim galiba bir de okul tabiii bi bitse de ben ondan o benden kurtulsa çok hoş olacak .Gerçi okuldan sonraki hayatım hakkında daha çok kaygılanıyorum ama bilmiyorum işte baya kaygım varmış işte :D



4-Hayatımın En Kötü Anı ; Annemin evde olmadığı her an benim için kabus gibi başka da çok kötü anım gelmedi aklıma =)




5-Yalnızken; mutluyum ya .Yalnızlıktan şikayet edebilirim ama severim yalnız olmayı tuhafım da biraz 



6-Nefret Ettiğim; çok insan varmış dün fark ettim :D Ama yakın arkadaşlarım bana yeter gerisi lüzumsuz  zaten :D



7-İşimi; Sevecem inşallah ama nası bulcam nerede çalışıcam ne yapıcam ne etcem çok merak ediyorum du bakalım :D

8-Kadınlar/Erkekler ; ve onların ilişkileri çok tuhaf :D Ama sakın onlara bunu söylemeyin sonra alınıyorlar :D


9-Hayat ; bazen çok tuhaf. Murphy kanunlarındaki gibi :D 


10-Çocukken; çok saçma bir insandım büyüdüm hala öyleyim bak aklıma ilkokuldaki toplu fotoğraf geldi yakında olsaydı eklerdim resmen kader mahkumuymuşum gibi poz vermişim :D Böyle bir hayattan bezmişlik böyle bir büyümüş de küçülmüşlük efendime söyleyim nerdeyiz abi biz havaları filan çok denişik :D Büyüyünce ta ta bir prenses gibi bi şey de yok ha :D Hala sünepe hala bi tuhaf :D


11- Başkalarının Zayıf Tarafı ;
beni hiiiç alakadar etmez =) Benim zayıf taraflarım da onları etmesin tamam mı ;)

12-Yalan Söylemekten de hiiiç hoşlanmam söylemem demiyorum ama söylerken çok kötü hissediveriyorum kendimi bi suçlu hissediyorum filan .


13-Her Şeyin Kötü Gittiği Zamanlara alıştım galiba :D Böyle durumlarda sakin oluyorum kendimi kandırıyorum geçecek sakin ol diyorum kendimi diziye dergiye kitaba müziğe boğuyorum geçiyo gibi oluyor : : D Ben esas her şeyin iyi gittiği bir zamana alışamam diye korkuyorum öyle bi şey hiç olmadı ama olursa naparım diye korkuyorum düşünsenize her şey yolunda :D




14-Geceleri paylaşıp düşlerle bi çözümü yok ki bunun dur ya ben başka bi şey diyodum :D Benim için zaman kavramı çok farklı saat sabah 5ten 9a kadar sabahın körü oluyor 9daan 2ye kadar sabah sonra biraz öğlen akşam 12 bak akşam dedim akşam oluyor sonra gece 12den sonra amaan sıkıldım geçelim bunu :D


15-Bazen Düşünüyorum da çok düşünüyorum bu kadar düşünmeye devam edersem bi gün kafayı yiycem belki de yemişimdir bilmiyorum :D



16-Başkalarına Göre Ben : psikopatım :D Bunu en son samimi olmadığım yani çok samimi olmadığım da dedi tam oldu : D Blogdaki arkideşlerim de yani bunu okuyacak biri belki de sen evet sen :D Tamam tamam sustum iki üç soru kaldı ya :D işte neyse onlar da sevimli olduğumu söylüyorlar .Ne bilim size göre ben ? diyim  soruya soruyla yanıt vereyim :D


17-Kurtulmak İstediğim Korku yanlış anlaşılma korkusu olabilir.Hani bi şey dersin ama karşındaki bambaşka bi şey anlar utanırsınız ya öyle bi şey.Gerçi bu benim bıkkınlığım da olabilir ben de çok yanlış anlarım ama ben kendimle sonrasında dalga da geçerim bazısı hem yanlış anlıyor hem de üste çıkıyor onlar tuhaf işte.

18-En Utandığım Şey - Yanış zamanda yanlış yerde yanlış şeyi yapmak :D Ki bunu yapıyorum istemeden mesela iki sevgili sınıfta yalnızdır ben odun gibi sınıfa dalarım onlar utanmaz ben utanırım :D Bir ara anlatmıştım sinema hikayemizi iki sevgili bizim aldığımızı sandığımız yerlerde oturuyor adamlar romantik ben doğru yere oturduğunuza emin misiniz diyorum :D Kız içinden kazma demiştir belki :D Ama o kibar bi kızdı üff salak demiş de olabilir ama iyi bi şey demiş olamaz :D


Mim burada biter epeydir yazmıyomuşum üşenmezsem bir ara komik şeyler anlatcam bekleyin beni anacım ( üff bu olmadı ) Hadi sağlıcakla kalın ( dur bu da olmadı ) Amaan neyse ben gidiyom işte :D






42 yorum:

  1. 4 diyorum başka bir şey demiyorum. onu gerçekten özlüyorum zira.

    ehehe sen de mimlet kendini :) ben de öğrencem şeymadan bu iş neymiş nasıl yapılırmış :) sevdiiim kiy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annen nerdeki :(
      fırsat olmadı yoksa mimletecektim :D Çok komiktiniz :D
      Şeyma blog hocamız ben de çok şey soruyorum ona :)

      Sil
    2. başka zaman :))
      eheh evvet çok eğlenmiştim yaa :)
      ahaha :D onunla da çok gülüyoruz biiz :)

      Sil
    3. tamam :)
      Onunda benim kadar çok gülüyo olmazsın hıh :p
      Kendisi çok sevecen sevgi pıtırcığıdır ama ben onu bile çileden çıkarttım bu hafta :D bugün bana dayılanıyodu :D

      Sil
    4. :))))

      bak şimdi gelir bu yazının altına da :) hehe ben de onunla uğraşmayı çok seviyorum. ahah, siz çok yakın arkadaşmışsınız galiiba ?

      Sil
    5. gelir gelir daha fark etmemiştir bu yazıyı :)
      çoook yakınız bu aralar ikiz kardeşinden çok beni görüyo :D

      Sil
  2. eheh tatlısınız siiz :) böylesi arkadaşlıkları severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkes tatlısınız diyor ama ne çektiğimi bir ben biliyom (şaka şaka :D)
      gözünüz değecek diye korkuyoz valla :D

      Sil
    2. ahahah tamam o zaman üstelemeyelim. nazar falan değer amann :)

      Sil
    3. ammaan nazar değimesin :D

      Sil
    4. Ahahahah ne güldüm yaaa severim sizii :D

      Bu arada benim o ben evet ben :D

      Yorumlarda derin mevzular var bilahare konuşalım rica ederim :/

      8 e bittim alınıyolar evet onlar duymasın biz neysek artık alien :D

      Belki de yemişizdir kafayı.Ben deftere yazmışım bunu hala delirmediysem na şimdi delirdim işte diye başka versiyon tabi deftercimle çok kibarız :D

      Sil
    5. :D
      Tuhaf olduğumu belgeledim :D
      Bugün Selvet diyor ya çok negatifsin ekeklere karşı diye :D Hiç güvenmiyorum onlara diyom :D

      Sil
    6. Belgelememiş miydin şaşılası :D

      Ben anlamam erkek merkek artık herkes insan homosapienliğini bilsin herkes gerisi yavan :D

      Sil
    7. belgelemiş miydim neyse bu da ikinci nüsha olsun :D
      de mi adam olsunlar insan olsunlar ama önce insan olsunlar :D

      Sil
    8. hımhımhıııım :D

      Varsın olsunlar işte napalım :D

      Sil
    9. alışacağız daha yolumuz var :) daha küçüğüz nereye küçüksek yaşımız geçiyo :D

      Sil
    10. Geçen bir ömürdü o da bizi sömürdü öhööö :D :D

      Sil
    11. ağla kaderimize ağla :D

      Sil
    12. falda gözyaşı mı çıktı hayırdır bolahenk ciğim masaldaki kıza taktı ben de onu uzaktan sevdim seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli :D

      Sil
    13. o değil de sevmiş bulundum çok acayip güzel bi şarkıymış ben ergence bi şey mi diye tereddüt etmiştim bin kere dinledim :D

      Sil
    14. e heralde yani boşuna dinlemiyorum ben onları ne sanıyosa beni :D

      Sil
    15. aynı şarkı benim aklıma da geldi hayır sen ergen olsan ben değilim bir öyküde benim gibi bir kıza cool diyodu bir yazar :D

      Sil
    16. Hiii öyle mi demişler doğrudur o zaman diyen yazar olmasa da :D :D

      Sil
    17. şimdi beni Stephen king oyun kitabındaki kadına bağlatma yazılacak o kitap :D o değil de aklıma sarı defter geldi buldun mu onu

      Sil
    18. iyi bari :) onu geliştirip yayınlayalım senin ahmet batmandan neyin eksik :)

      Sil
    19. olmayan bi şeyi nası saycan ;)

      Sil
    20. Çok da ondan laf ebesi :)

      Sil
    21. eksiğin yok fazlan var yazsan sen de Ali Ural gibi yüksek zümreye hitao ederdin :D

      Sil
    22. Fazla fazla uçuyoruz bu gece hadi git uyu :D

      Sil
    23. burası ne zaman sohbet yeri olacak diye merak ediyordum ki kaçırmışım :D joong woon a aşık olmakla meşguldüm senin mim yazacağını unutmusum :D

      Sil
    24. artık burada saçmalıyoruz :D o adama bi de sen aşık olma üçümüzün kapışması çok hoş olmaz :D

      Sil
    25. ne aşkdörtgenlerinden sağ salim çıktık biz bunu da atlatırız :D

      Sil
  3. baştan sona kıkırdadım sesli güldüm valla bak.

    ay bitirmeyin okulu ya.
    bi de iş sorunu olmasın.
    bu sorunlarla kalın işteee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biterse nolacak ondan da korkuyoruz ama yine de okul zor bilmiyorum :D Yoksa biz okulda çok eğleniyoruz :)
      İş hayatı daha da zordur elbet :(

      Sil
  4. Seni mimledim de, haber veriyim dedim :)

    YanıtlaSil
  5. Ama çok eğlenceli yazıyorsun sen yaa :) bu arada yorumlara daldım ne diyeceğimi de unuttum neyse gelirim yine ben, böyle okuyup okuyup gidiyordum yorum da yaptım bu kez sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiimmm :) o arada bende de oluyo yazıyı okurken dur şunu diyim diyorum sonra unutuyorum :D
      ay teşekkür ederim yorumlara da bekleriim ki :)

      Sil