22 Ocak 2014 Çarşamba

23:25 - 36 comments

Ah Deep Neden Deepsin ki Sen :D

 
Kızmazsın di mi Deep =)
Efenim az çok bildiğiniz üzre kaçığın önde gideniyim Sherlock Holmes'a da ziyadesiyle sarmam sonucunda bi şeye taktım mı takıyorum.Mesela birini görüyorum ben daha önce nerede gördüm diye hatırlayana kadar düşünüyorum ya da bir sözün başını hatırlıyorum devamı için kendimi paralıyorum.Bizim muhteşem 3lünün kalan 2si arkadaşlarım da öyle psikopat sanırsam bu yüzden iyi anlaşıyoruz :D Mavili takıntımız vardı mesela geçenlerde hala da var ama gizemini hafiften kaybetti :D Üçümüzün de dikkatini cezbeden zatı muhteremin adını merak ettik en meraklısı ben olduğum için de sınıf listesindeki herkesi facede tek tek aradım aramalarım sonuç vermeyince amaaaan takmıyorum dedim ama yok taktım arkadaşlarına bakıyorum biri şunun adını desin diye yok anacım herkes mi ketum olur :D Neyse efenim takıntılı bi hocamızın yoklama alması sırasında öğrendik adını ama hala o bizim mavilimiz :D

   Bir de deep paradoksu var bunun neresi paradoks demeyin biz paradoksa taktık kaplumbağa paradoksu var geriden gelip sabit hızla kaplumbağayı yakalayamayış bi de okun atıldığı andan itibaren hareketsiz kalması her an için sabit duruyor karışık şeyler bunlar deep de karışık adını bilmiyoruzz aaaa :D Hayır saçmalamıyorum bu gizem önceden de vardı bakın bu yazıyı yazmaya nasıl karar verdim :D Daha doğrusu Selvetin gazına geldik :D


Vee yazmış bulunduk evet benkii mavilinin adını öğrenmiş insanım Deep de bu olaya açıklık getirmeli artık kitabı var hayranları var olmaz ki amaaa :D Bana ilk başta o isimle kitap çıkarmaz gibi geldi ne bileyim işte bi anlık gaflet sonra dedim ki la  Pucca da var o da farklı isimle çıkardı ama bak Puccanın Gerçek Adı diye Googleda yazınca  Selen çıkıyo deep de bize söylesin ah biliyoduk biz zaten onun adını diyelim eninde sonunda ortaya çıkacak ünlü olunca önce biz bilmeliyiz aaa (Evet şu saniyelerde Zeynep Çamcı gibi çirkinleşiyorum nasıl mı :D :

Adını söyleyecesin bize deeep :D 
Bir de benim Sherlock Holmes vari sorularım vardı deep'e tabi bi o kadar da kafamda kurduklarım şşimdik de onları dökülüyüm :D Kendimi yılbaşı programı sunan lüzumsuz sunucular gibi hissettim :D Tamam sakinim :D
Bunaklık başa bela Deep eski yazıları kaldırdı unutmuşum ama anlatayım Deep Sonelerin çevirisi üzerine bir yazı yazmış ben de hemen sordum senin çeviri kitapların var mı diye yok dedi :D
Sonra bir yerde benzetmesini çok beğendim sende de Murat Menteş kafası var dedim yoksa sen Murat Menteş misin dedim yok yaa çevirmenim ben dedi kitabım filan da yok dedi :D
Sonra yine bir gün bir gün bir haticiiii bir yazısını çok çok beğenip deep'e sordu senin kitabın var mı kitap yazsana sen diye kitabım yok dendi :D
Sonra kendi kafasında kuran haticiii Nafer Ermiş hayranlığından ötürü acaba Deep Nafer Ermiş mi dedi bunu dediğim için bana kızmaz inşallah ama o adam da kelimelere çok hakim sonra dedim ki yok canım bizim Deep neşeli o olamaz :D
İşte böyle bir saçmalığımın daha sonuna geldik sürçü lisan eylediysem kalp kırdıysam affoolaaaa =)

36 yorum:

  1. Allahım Allahım sana geliyorum :D nası güldüm ben buna yaa :D sadee bizeee ismini söyleeee :DDD

    YanıtlaSil
  2. Hehe, siz kitabı böyle feys üzerinden haber vermişsiniz, ben Nazlı'ya arayıp söyledim, sonra çığlık attık beraber, Nazlı'nın kitabı çıksa bu tepkiyi vermeyiz yalnız, sanırım Nazlı'nın asla kitabı çıkmıycak bunu bildiğimiz için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kendim kitap çıkarsam mutlu olmazdım heralde o gün sınav yaklaşıyor diye saçma sapan mutsuzlukla dolaşıyodum Selvet öyle diyince nası mutlu oldum ya :D Kitabı alınca napcaz o da ayrı bi şey bikaç yüz defa okuruz o kesin de yere göğe sığdıramayız artık :D

      Sil
  3. ay blogun tasarımı değişiyo şahit oluyorum :D ben de siyah yapmıştım, az önce siyahtan eskisi gibi beyaza çevirdim :D

    YanıtlaSil
  4. kaç kurtar kendini çok değişik şeyler deniyorum :D hayır nerden sardım bilmiyorum eskisi iydi galiba ama du bakalım :D

    YanıtlaSil
  5. ay ama öyle deme çok güzel oluyo :D arada bi yenileyip nasıl olmuş diye bakıyorum ilk ben gördüm sanırım yeni tasarımını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk sen gördün hatta arada siyahlı bi şey vardı hiç olmamıştı onu da ilk sen gördün :D biraz da bu dursun da yine değiştiririm heralde :D

      Sil
  6. :) :)
    Sabah sabah iyi geldi bu yazı.
    Yalnız şunu söyleyeyim. İsmini açıklamasını beklemeyin bence. Ki benim görüşüm bu. Kitabını bile Deeptone olarak çıkarmışsa adını niye açıklasın.. hiç umutlanmayalım. Hem böylesi daha iyi.
    Gizem her zaman iyidir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D günaydın
      bana da söylemez gibi geliyor ama biz itinayla boşa çabalarız :D Hem sadece ismini söylese gizemi o kadar kaçmaz ki bi gün ortaya çıkacaktır illa ki yoksa gizem iyidir de :)

      Sil
  7. :)
    heeey bak son yazımı hep güncelliyorum ki.
    orda açıkladım çok şeyi ama.
    :)
    ismimi açıklamam.
    ya da en azından şimdilik açıklamam.
    belki çook uzun yıllar sona olabilir.

    bak bu neden biliyo musun.
    gerçek nedeni sölüyom inan ki.
    yoksa adımdan kendimden bi utanmam filan yok.

    ben aşırı utangaç biriyim.
    insanlardan çok uzağım.
    şu hayatta bir tek bile arkadaşım yok.
    kendi halimde yaşıyorum.
    kiatp müzik sinema tiyatro filan işte.
    çok sessiz çok kendi halimdeyim.

    deep diye koydum adımı.
    böle gidiyo.

    rahat yazayım diye yaptım böle.
    ben tanınmak bilinmek istemiyorum.
    sadece rahat yazmak için bu.

    tanınmak bilinmek istesem kendi adımla çıkarırdım ki.
    düşün yani, şimdi böle yazmak çok rahat.

    bilinsem mesela, herkes soru sorcak, bulmak isticek görmek isticek vb.

    halbuki ben daima kimsenin tanımadığı biri olmak istiyorum.
    iş dışı zamanlarımda böle işte yazmak istiyorum herşeyi.
    tanınırsam dikkatim dağılır rahat yazamam.
    :)
    yoksa hiç ama hiç gizemli biri değilim.
    saf şaşkın ve ergenim çok, valla bak.
    büyümeyi reddeden bir insan işte.

    :)

    ortaya çıkarsa bilokumu kapatıcam zaten.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. timam anladım :) biz anladık zaten senin utangaç olduğunu kafamızda bi deep profili var kendi halinde yaşayan sessiz sakin çevresindeki kimsenin de yazdığını bilmemesini istiyor filan ama ne biliyim sadece ismini ifşa etsen bi şey olmaz gibi geliyo biz sana yine deep deriz nolcak :) ama tamam tamam ısrar etmiyorum :D tekrardan tebrikler en kısa zamanda alıp okuycaz :)

      Sil
    2. evet yazıyı güncellemişin ben de tam sana ısrar edecektim açıklasana nasıl karar verdin nasıl oldu filan diye çok hoşmuş ya peki yayın evi seninle nasıl iletişime geçti yorum mu yaptı çok ilginç ya anlamadım ya da kaçırdım :(

      Sil
    3. Ortaya çıkarsam bilokumu kapatcam ne demek ya, korktum abi resmen, yakarım buraları bunu ifşa ettikleri gün :D:FD
      (Tamam yakamam ama nazlının pıçağı var)

      O değil de, benim her şeyim meydanda ha, ben neden hiç korkmuyorum en çok benim korkmam lazım, arkadaşlarımdan biri falan girse, hee lan bu bizim beyza ya lan enem yazıyo muymuş bu bi de falan derler :D

      Sil
    4. ben de korktum daha da ısrar etmem hemen sustum :D şimdi deep yazmadan duramaz bu blogu kapatsa başka bi blog açar da ya bizden kaçarsa :) Sen bilgisayarını uyku modunda bırakıp gidiyon risk budur Beyza :D

      Sil
    5. Annem benim bilgisayarımı ellemez sanıyodum da elliyomuş baya baya, karıştırıyomuş da :D
      Ya off o okursa okusun zaten nolcak ya allah aşkına :D

      Sil
    6. ben de günlük yazmaya başladım onu ortada bırakıp gidiyorum ne kadar sıradan bi hayatım olduğunu görsün de bana acısın dye :D

      Sil
    7. ortaya çıkarsa blogumu kapatacağım sadece bir şaka dimi deep??

      Sil
  8. ben sana kızmam ki. kırılmam. yazcam temam. şimdi eve geldim akşam için kendime pırasa pişiriyom. sen beyzoşka ile yorumlarımızı oku bak. allam o ne komik zeki di mi. gülmekten yıkıyo beni.
    :)
    blogdan mailimi istediler. yazdılar. yayınevi de beni tanımıyo görmedi adımı bilmiyo. kitabımı ailem akrabalarım arkadaşlarım bilmiyo. aileden ve arkadaşlardan toplasan dünyada 5 kişi filan belki kitabımı var bilen. deep olarak ise işte blogçular biliyo. ben blogçuların yazarıyım. blogçu robin hood. hah haaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi o zaman :) dedim acaba kızar mı :) Pırasayı da hiç sevmem :D Beyza süper ya hani derler ya adamım diye o benim adamım okuyorum sesli sesli gülüyorum kardeşim diyor ki nası bi manyaksın yine neye gülüyon diyo anlatıyorum bak böyle yapmış filan diye inanmıyo :D
      Ben de diyordum ki yayınevi ile konuşmuştur en azından onlar açık ederler filan diye bugün Şeymaya anlatıyordum o olasılıkda yok oldu neyse artık :D

      Sil
  9. ya bak bende çok merak ediyorum biliyor musun :) soruya bak nerden bilcen :) ama bencede ögrenmeyelim. aslında ögrensek güzel olur ama blogu kapatırım diyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok komiksin :D Herkesin içinde o merak var ben inanıyorum :D Ben de öğrenmekten vazgeçtim gözüm korktu :D

      Sil
  10. O değil de lan ben kendimi nası ifşa ediom bi de milletin arkasından utanmazca bi atıyorum bazenler :-D

    Blogumu herkes bilir bilmeyenlere de duyurmak da üstüme yok sor bak ama bi sor ben de utangacım benim irtibatım salt ben gibi olsn kızlarla :-D

    Bi de şey kızmıştım yorumun yarısını görünce dipidipe ama aşırı aşırısı utandım şu an haklılık payı yüksek ama kapatma olayı olmasın bence.Bu konuda katı olma derim seni seven insanların senle görüşmek konuşmak istemesi normal tabi ama bu şey senin elinde olan bişi.şaş kaza bir şey olursa dipidiiğp seni kaybetmek istemem.öyle işte üüüf be hüzünlendiriyo adamı gidiyom ben ya :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de mi sen çok açık ediyon :D Bazen yazıyon kime gittiği o kadar belli ki :D onu ben de bazen yapıyorum ama olsun :D Biz çok takmıyoruz söyleyemediklerimizin başka yoldan öğrenilmesi hoşumuza gidiyo bile olabilir :D
      bence de deep gitmesin iyyiz böyle :)

      Sil
  11. hahahahah diiyaloglara bitttimmm :D
    süpersiniz halaa gülüyorummm :D
    hahahahahah

    YanıtlaSil
  12. :)
    burak beni menuetto 2013 yazısı ya.
    bu kitapta 2011 2012 seçmesi var.

    yolluycam sana o yazıyı bugün yarın eklicem bilokuna.

    :)

    uzun yıllar yazarım blogda daha.
    bloglar kapanırsa başka yerde toplanırız artık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi burak beni menuetto'yu ben notlarıma kaydettim arada okuyorum :D blog okumayan bi arkadaşıma da gönderdim güzelmiş ya var mı böyle başka yazıları filan dedi blogun linkini attım o da sevdi seni :D
      2011 2012 ise benim okumadığım yazılar olcek hep Selvet imzalatırız diye düşünmüştü o yüzden bekledik ama zor gibi bugün sipariş edelim de gelsin kitabın mutlu olalım bizde :D
      tamam başka yere gidersen de yine bul bizi biz de eski Türk filmlerindeki gibi tanıyalım seni :D (dün bi Türk filminde kız kördü gözleri açıldı onun etkisiyle yazılmış bi cümledir aldırma ) :D :D

      Sil
    2. :)
      imza günü yapamam tabii ki.
      tanınmayan kalmak için.
      ama ilerde adımı söleyebilirim.
      :)
      kaybolmam bi yere ki.
      başka yere gidersek beraber gideriz.
      ayrıca seni selveti şeymayı çok seviyom biliyonuz.
      aslı yılmazı da.
      vampiring ise bence bir legend.
      :)
      türk filmi dedin ya, bak, the mentalist adlı diziyi bitirdim. şimdi şubat dizisini izliyom. trt 1'de oynamış bitmiş. inan müthiş bi dizi. tam türk filmi. her bölüm çok şey oluyo. kaçırma.

      :)

      Sil
    3. biz de o yüzden vazgeçtik zaten de imza günü gibi yapmayacaktık sen bize herhangi bi adres vercektin imzalayıp bize göndercektin işte ama uzun iş bi de adını söylemeden teslim alamazsın vazgeçtik :D
      mentalisti çok merak ettim geçen gün anlatmıştın da bi de şubatı ben de çok merak ettim de fırsat olup izleyememiştim yayınlanırken trt 1 güzel diziler yapıyor ya bi arkadaşa izlediğim dizileri saymıştım da hepsi trt1 diye dalga geçmişti ama güzel yapıyorlar :)

      Sil
    4. kendisini merak ediyoruz ama öğrenmemizi istemiyorsa ne yapmalı saygı duycaz :)
      deep merak ediyorum ama çoookk

      Sil
    5. de mi saygı duycaz artık yapacak bi şey yok :)
      belki bir gün imza günü yapar :)

      Sil