9 Ocak 2014 Perşembe

17:42 - 8 comments

Huysuzun Hava Durumu Raporu :)


 

 Bugün hava çalışmaya müsaitti sevgili günlük

 Fakat balkanlardan sınav bekleniyor

    Aklımsa karma karışık mesela az önce balkan yazarken birinin küçükken balkan sözcüğünü hep balkon diye anlayıp  balkonlardan yağmur bekleniyor denmesine şaşırdığını hatırladım ama o biri kim nerede okudum ya da nerede izledim hatırlayamadım :D

  Yeni defterimi ve kalemimi çok sevdim düzensizliği düzen haline getiren ben günlük tutmakta ne kadar başarılı olacağım bilmiyorum ama neyse =)
 
   Bugün ne mi yaptım sevgili günlük ?

   Nemden dolayı küflenen duvarı silip deeorant sıktım zehirleniyodum :D Ozon tabakasını delecek güçte olan deeorant tekrar küflenmeyi engeller mi bilmiyorum :D Ama küfün bir mantar çeşidi olup nemi sevdiğini biliyorum :D

  Sonra bir komşumuza kızdım kardeşimin açık bıraktığı kapıyı haber vermeye gelmiş e açıksa kapat bunu neden söyleme gereği duyuyorsun ki ? İnsanlar çok denişik :D

  Sonra bir de bugün Cemal Süreya'nın 24. ölüm yıl dönümüymüş onu da çok severim bi Orhan Veli kadar olmasa da =) Ben doğmadan ölmüş olması büyük şanssızlık gerçi yaşasa tanışırmıydık onu da bilmiyorum.Ama ölse de abı hayat içmeden ölümsüz olmuş ya bence önemli olan o .Ben ölümsüz olabilecek miyim ?? Ölümsüz olmasam da beni hatırlayacak birileri olur mu ya da beni hatırlatacak şeyler bırakır mıyım hayatımda ?? Bunlar derin meseleler sevgili günlük benimse çenem çok düşük seninse sayfa sayın az gün az uyuyanlar için uzun.Bak bir de aklıma ne geldi bir söz vardı  :

"Gençlikte Günler Kısa, Yıllar Uzun; İhtiyarlıkda Günler Uzun, Yıllar Kısadır..!"

 Bununsa konuyla alakası yok dedim ya aklım karışık diye aaa üstüme gelme sevgili günlük :D

Tamam Cemal Süreya diyodum imzasına bile hayran olduğum şair =)








8 yorum:

  1. vay vay vay :) benim havalarda baya karışık ya kar yağmur dolu ne arasan var yani :P neyse sevdim bunu sevdim istersen senin için günlük seslenirmelerini yapabilirim günlüğün sana çemkiremediği yerlerde ben çemkiririm :D

    YanıtlaSil
  2. Bence hatırlanacak işler yapacaksın ilerde inanıyorum buna :)

    Ben zaten hatırlarım da yani kötü şeyler düşünmeyim şimdi :)

    Öyle işte diyecek pek bir şeyim yok galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de inanmak istiyorum :)
      zaten güzel fikirlerimi yazmadım çalınmasın diye student file güzel fikirdi kabul et :D

      Sil
  3. hhhey yine şaane şirin notlar düşünceler.

    hayat kısa kuşlar uçuyor bu kadar bilge bi söz olabilir mi di mi yaa.

    küfçü senii.

    balkonlardan yağmur bekleniyor. buna kahkaha attım ve çok sevdim. ya bu çok komik ve tatlı yaa.

    balkanlardan sınav. ah bu sınavlar bitmez mi hiç.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihii teşkürler :)
      Cemal Süreyayı çok severim ilk ezberlediğim şiiri adam kadın ve çocuk başlığı bu mu bilmiyorum ama ondan beri severim :)
      onu anlatan kişi daha şeker anlatmıştı ama ben hatırlayamadım işte :D Bi de Serhat Kılıç var ya oyuncu onun bi stand up showu vardı onun ama çok popüler değildi heraldeki hiç video bulamadım kardeşimle izlemiştik o anlatmış olabilir :D
      sınavlar bitmiyo yeniden de başlayacak hayırlısı :)

      Sil