9 Ocak 2014 Perşembe

19:20 - 26 comments

Fil fareden neden korkar?

karşınızda idolüm :D

Mim Paul'ün müş okuduk öğrendik beni mimleyen de Şeyma neyse mimi yazmaya üşendim sonra görüşürüz dermişim desem komik olurmuydu ki neyse :D

1-En sevdiğiniz müzik türü hangisi ?Neden ? Bu türü kiminle tanıdınız ? Ve bu türde son hızla kimleri dinlemeye devam ediyorsunuz ?

Ne uzun soru :D Rock müzik severim özel bir sebebi yok varsa da ben bilmiyorum kendimden sakladığım sırlarım var benim :D  Bu türle ergenliğimde tanıdım Emre Aydın (çok rock sayılmasa da rockcı o tamam mı =) ) sonra Manga filan olabilir Türkçe müzik dinlerdim yabancı müzik dinlemiyodum o zamanlar ahh gençlik işte :D
 Türklerden Şebnem Ferah ,Feridun Düzağaç, Duman,Manga,Erkin Koray,Cem Karaca çok severim yabancı da U2,Beatles,Coldplay,Nickelback severim  liste uzayabilir =)

2-Konuyu müzikten açmışken devam edeceğim...Sizce iyi müzik diye bir şey var mıdır ? Varsa nedir ? Yoksa kişisel bir zevk meselesi olduğu için "iyi müzik" de kişiden kişiye değişir mi ?
İyi müzik diye bir şey vardır Zeki Müren diye bir gerçek varken Sezen Aksu varken iyi müzik yok demek yalancılık olur yalancı değilim ben :D

  
Bu şarkıyı da nasıl severim nasıl bana müzik demiyecektiniz :D Ama iyi müzik kişiden kişiye değişir mesela Sinan Akçıl sevenler var delilik bu :D Sözüm meclisten dışarı okuyan arkadaşım seviyorsan sen sev sana izin var ^_^  Ama  neden Sinan onu bana bi söyle de :D

3-En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazarlar? (Ayrı kategoriler) Hangi kitabıyla tanıştınız ve başka hangi kitaplarını okudunuz? En çok hangisini beğendiniz? Neden?

Türk çok zor ya en son Murat Menteşi sevdim ikinci kitabını okumadım sonra belli başlı yazarları zaten severim de esas kimi seviyorum gelmedi aklıma a dur Peyami Safa takıntım vardı bi ara tüm kitaplarını okuycam diye uğraşmıştım ama çok kitabı varmış bitmedi :D Yabancı da Stephen King'e de Peyami Safa gibi takmıştım onun da çok kitabı var Kara Kule serisinde aramıza kara kediler girdi devamı gelmedi ama yarı yıl tatilinde bitircem inşallah =)

Hangi kitaplarıyla başladım Peyami Safa 9.Hariciye Koğuşu Stephencımla da Medyumla tanıştık ay ne tatlı günlerdi  =)

 En  çok hangisini beğendiiim Yeşil Yol galiba ama diğerleri de güzeldi Stephen kafası iyidir =) Peyami Safa'dan daaaaa Mahşer galiba çünkü diğerleri pek kalıcı olmamış Fatih Harbiyenin dizisi çıktı aaa ben bunun kitabını okudum dedim konuyu hatırlıyorum ama sonu yok :D

4-En sevdiğiniz filmler? (En az beş tane) En sevdiğiniz diziler? (En az üç) Neden?


1-Sherlock Holmes hemen nedenini söyleyim bu aralar I am Sher Locked =)  Ya o karakteri ilk kim ortaya attıysa ona da çok mersi Sherlockla nice mutlu yıllara banaa :D
2-Aşk ve Gurur herhalde kızı kendime yakın bulduğum için çok sevdim ama güzeldi yani =)
3-Başlangıç bu filminde Türkçe adıyla söyleyince bi yabancı geliyo İnception efenim i de büyük yazılınca I olması lazım ama olsun :D Konusu ilginç oyuncular süper sevilmeyecek gibi değildi sevdim işte yeterli mi sebep =)
4-Yeşil Yol
5-Terminal
6-6.his :D
daha uzar bu :p ama en az 5 dendi bir de benden dedim :D

Dizileer :D

1-Sherlock Holmes şimdi filmde olan sebepleri buraya kopyalamayım :D
2-Merlin ah bu dizi sevilmez miii Colin Morgan var ordaaa :)
3-Leyla ile Mecnun önce kadrosu güzel diye başladım sonra karakterlerle akraba oldum hala da bi Mecnun kafası var bende izlemeyenleri anlayamadığı bi dizi işte =)
4-Protect the Boss bu Kore dizisi çok komik ve çok romantikti o yüzden sevdim bir de esas oğlumuz çok sevimliydi ah Şeymanın paylaştığı bir mesajlaşmamızda ben çok sapıkmışım gibi görünebilir ama haketmişti canım bu çocuk :D
5-My Girl bu da Kore ah bundaki çocuk da çok tatlıydı Koreliler hep mi böyle tatlı diye araştırdım yok hepsi değilmiş ben bu dizide özenip ortalarda uzun süre kar küresi kar küresi diye dolaştıktan sonra Selvet bana kar küresi aldı sonra ben daha eve girmeden annem elinde düşürdü kırdı dizide de böyle olmuştu ama o kızın kar küresi kırılınca esas oğlumuz her kar yağdığında yeni kar küresi alıp evi doldurmuştu benim kar küremse küresi olmadan masamın üzerinde duruyor hayat acımasız :D

tamam yeter bu kadar dizi :D

5-Hayat felsefenizi üç-beş-on madde ile özetleyin desem? (seçim sizin)

3 madde olsun yazı çok uzamaya başladı :D

Bir şeyi yapmak zorunda kalana kadar yapma
Mecbur kalmadıkça sevmediğin insanlarla muhattap olma
Karşındakine kırıldığını belli etme ama anlamasını istiyorsan kısa cümle kur

6-Müziğe geri döneceğim, en sevdiğiniz 3 sanatçı/grup? Ve onların en sevdiğiniz 5 şarkısı hangisi? Neden?

Sezen Aksu-Her mi şarkısı güzel olur bir insanııın :)
Emre Aydın -şarkıları beni yansıtıyor
Coldplay-sakin sakin seviyorum ben onları
Toygar Işıklı-bu da sakin :)
Erkin Koray-şarkıları çok hoş bi de ben eski şarkıları çok severim
Nickelback

7-Bana herhangi bir ülkenin müzik piyasasını uzun uzun anlatın. Ülke seçimi tamamen size kalmış.

Uzun mu anlatıyım benim çenem düşük bu yazı da çok uzun oldu kimse okumayacak ya :D Türk Müzik piyasasını anlatayım durun :D Ah ne zor süreçlerden geçti bu piyasaaaa :D  Mesela eskiden Unkapanında yatarlarmış ünlü olmak isteyenler küçük şarkıcılara acıtasyon hat safhadaymış ama şimdi öyle mi iyi olmadıları sürece hemen unutuluyorlar mesela ben en sevdiğim sanatçının albümünü indiriyorum kusana kadar dinliyorum ertesi güne çıkmıyo o albüm :D

8- Sizce en güzel ve en kötü duygular hangileridir? Nedenlerini söylemeyi unutmayın!

En güzel duygu sevildiğini hissetmek bu insana güven verir kimsem olmasa bile O var dedirtir =)
En kötü duygu da mış gibi hissetmek buna geçen gün karar verdim emin olamadığımız duygular canımızı çok yakıyormuş.

9- “Bu adam benim idolüm.” Dediğiniz biri var mı? Varsa kim? Yoksa olmak istediğiniz insanı bana siz anlatın.

İdolüm çok ya ama en sonki idolüm Japon dizisi olan rich man poor woman'daki yazılımcı adam :D Hayal dünyasında yaşıyorum ben yaşayan biri idolüm olamaz :D

10- Şuan neredesin, ne yapıyorsun ve bundan on yıl sonra nerede, ne yapacaksın? Bu hayattaki amacın ne abi? Ne için yaşıyorsun?

Şu an koltukta oturdum laptop kucağımda mim yazıyorum sen napıyorsun canımcım :D Bundan on yıl sonraaa okul bitmiş olacak sonra benim Erasmustur Kore gezimdir hayallerim de gerçekleşmiş olacak inşallah sonra üst sorunun cevabında bahsettiğim adama özentim sonucu şirket açıp Selvetle Şeymayı ortak etmeme daha para olmadığı için bir şirkette kendi şirketim için  para biriktiriyor olacağım .Selvet çok oyun oynar onu oyun departmanına getircem Şeyma çok kitap okur onu da kitapla ilgili yazılımların olduğu departmanın başına getircem ondan iyi editör olurdu aslında ama neyse :D

Huhuu bitti sonunda :D

Bir ben Eksiktim'i bir de ben mimleyim de yapsın artık şu mimi :D
Bir de Vampiring'i mimlemek istiyorum bu mime vereceği cevaplar çok komik olacaktır :D



26 yorum:

  1. Şeyma'da görünce bu mimin sorularını, hayatımda ilk defa mimlenmediğimi görünce acı çekmeyip aksine kendimi kurtulmuş gibi hissetmiştim. Mimden kaçış yok şu an fark ediyorum :D
    Hayır aslında güzel mim ama benim için zor :D En iyisi ben bunu hafta sonu yapıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimden açamazsın yakaladım seniii :D
      sorular güzel de bi yerden sonra fazla geliyo sanırsam :D

      Sil
    2. E, bence de, keselim bence o bi yerden sonrası kısmını, atalım çöpe gitsin :D Olmaz mı, hiç mi, peki tamam teşekkürler -_-

      Sil
    3. mimin sahibi kızmasın :D ben de şu müzik piyasasıyla çok dalga geçtim kovarlar bizi buralardan kardeşşşş :D

      Sil
  2. "Şu an koltukta oturdum laptop kucağımda mim yazıyorum sen napıyorsun" bu 10. soruyu okuduğumda aklıma "ben bu soruya böyle cevap veririm yiaa" diye gelen cevaptı ama yaaaağ :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana demiştim benziyoruz diyeee :D diğer mimde de benzer şeyler çıkmıştı bu defa merakla bekliyorum diyeceklerini :)

      Sil
  3. ben bu mimi yapmayım nolur nolur nolur. bloguda kapatmayı düşünüyorum zaten sadece size gelip okuyup yorum yapıp gidiyorum onu da blogsuz yapabilirim dmii? sonra sinan favorimdir ya niye öyle diyon çocuğa :D kar kresi bir sonraki kar yağışına alırım belkim aklımdaaa (gerçi kıymeti bilinmiyor ama neysemm :P ) :D ıııııı başka ne dicektim ben unuttum suan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bilirisin ama kapatma blogunu :)
      sinan mı ıı şey :D tabi sinan candır :p
      hehe mesaj veriyormuşum gibi mi oldu o kıymet vermemekten değil fazla sakındığımdan oldu ben kendime alcam zaten :)
      mim uzun olunca cevaplar da uzun :D

      Sil
    2. kendine alma büyüsü kaçar :D

      Sil
    3. başka türlü de kötü hissediyom annem kırdım diye suçlu hissetti al da parasını ben verim diyo ardeşim o gün ağladım diye almaya kalktı sen alıyım diyon küçük emrah mıyım ben :D

      Sil
    4. severim seniiiii. ağladın mı sen onun için tamam kar yağdığında alcam merak etme :) kendin almaaa

      Sil
    5. evet :D ama çok sinirim bozulmuştu paramparçaydı da ben yapıştırdım hala çalıyo ama küresi yok işte :)

      Sil
  4. sonuna kadar okumadım onu da itiraf ediyim :D bi ara gelip tamamlayacam gerçekten bak valla gelecem :D

    YanıtlaSil
  5. zeki müreni dinleyerek okudum aslında ama şarkı bitince yazıda bitti işte :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilseydim Zeki Müren youtube playlist'i eklerdim yazıyla müziğin uzunluğunu ayarlayamamışım :D

      Sil
    2. bi daha onu da düşün pls. :D

      Sil
    3. tamam aklımda bulunsun :D

      Sil
  6. hah haaaa baştan sona çok şeker yineee.
    amaa en çook sher locked'u sevdiim.
    bi de gelecek iş planını.
    üç kişilik şirket.
    sen patron onlar işçi ha haaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen dizisini izlemedin mii :( Ordaki kadının şifresiydi " sher" :D Böylece bir bölümün sonunu sana söylemiş oldum :D cidden izlemediysen şiddetle tavsiye ederim :)
      hayır kesinlikle işçi değil ortak ortak ama ben kesinlikle patron :D

      Sil
  7. çok çok çok başarılar hadiiii kolaylıklaar.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık^^
    Murat Menteş'i sevdiyen Alper Canıgüz'ü de seversin muhtemelen.^^
    "Bir şeyi yapmak zorunda kalana kadar yapma" > Bunu çok sevdim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim ^^ Hoşgeldin :)
      Evet sırada Alper Canıgöz var onu Şeyma da tavsiye etti o da çok sevmiş en kısa zamanda okuycam inşallah :)
      Onlar üşengeçliğin altın kuralları daha devamı var da yazmaya üşendim :D

      Sil