4 Ocak 2014 Cumartesi

11:25 - 18 comments

Aslı'nın Mimi


Yaşlanınca ben :D


    Bu aralar çok üşengecim çoook sınavlar başlayınca her şeyden herkesten kopuyorum blog'da arada kaynadı işte kızlar niye yazmıyoesun filan diyor ama küçük minik dünyamın sıkıntılarıyla sizi sıkmamak için yazmıyorum =D Ne diyecektim bir de Şeyma çok ısrar etti yap şu mimi Aslı kendi hazırlamış diye o yüzden geldim bu da şey gibi oldu efenim sebebi ziyaretimiz belli =D Uzatmıyorum daha fazla çirkinleşecekmiş gibiyim (daha da fazla olur mu bilmiyorum ama ) =D

*Sizin doğmak istediğiniz değil artık yaşamak istediğiniz şehir neresidir ?

Kayseride doğdum burada da yaşıyorum benim yaşıtlarım durgun hayatından dolayı Kayseriyi sevmese de ben seviyorum sevdiklerim yanımda olduktan sonra zamanın mekanın pek bir önemi yok.İstanbul herkesin sevdiği bir şehirdir ben de severim ama hiç gitmedim gitmek istiyorum her karış toprağına ayak basmak istiyorum ama orda yaşamak istemem çok kalabalık ben insan sevmiyorum insanlar benim lanetim :D Emekli olunca sahil kasabasına yerleşirim belki insanlardan uzak sakin sessiz filan hoş olur =)

*Yaşamak istediğiniz bu şehirde yapmak istediğiniz meslek nedir ?

 Daha olamamış olsam da bilgisayar mühendisiyim  ve orada da güzel güzel kod yazmak isterim değişik programlar oyunlar yazsam güzel olur hem evden pek çıkmamış olurum hem de insanlara bi yararım dokunur =) Ama bu şehirde (biz hemen küçülttük kasaba yaptık nasıl kanaatkar bir insanım de mi =D ) bahçeli bir evim olsaaaa ben orada çiçek sebze filan yetiştirsem o da güzel olur =) Daha mezun olmadan emeklilik hayali kurmaya başladım :D

*Hayalinizdeki yaşam nasıl peki ?


Pekinin sonunda soru işareti mimde mi vardı ben mi ekledim unuttum ama o cümle yapısı itibariyle soru cümlesi tamam mı =D Hayalimdeki yaşaam daaa sevdiğim herkes yanımda sevmediğim herkes uzağımda olacak şekilde güzel bi yaşam :D O kadar yapı dedim kurduğum cümleye bak :D


*Yeni bir hayat peki aşk ?

Uuuu farketmeden zor olan mimi yapmaya başlamışım aşk mı o_O Aşk toplum olarak kanayan yaramız :D Tamam abartmıyorum :D Fazla dizi film izlemekten aşk konusunda çok büyük beklentilere girmiş bulunmaktayım :D Mesela Sherlock gibi zeki olacak Doctor gibi de  çevik değişik fikirleri olacak sonra Merlin gibi sevimli olacak Kore dizilerindeki gibi romantik olacak :D E böyle biri olmadığı için de haticiii yalnız kalacak :D Yalnızlık iyidir ya o kadar güzel bi yerde ne işim var kararlarıma karışan birine :D O zaman İlhan Şeşenden geliyor Git Allah Aşkına :D Aşk için yalvarma bana (kim yalvarıyosa ) müsait değilim aşık olmayaaa :D



Tamam yeterince saçmaladık bu kadar yeter sınavlarım bitince daha çok görüşürüz tabi biterse bunun bi de bütü var neyse neyse ben gideyim :D

18 yorum:

  1. Yehhuuu :D

    Çok banalsin ama farkındasın değil mi ben de öyleyim laf aramızda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum da bu daha hiç bi şey :D
      Ben eskiden dağ başına ev yapcam diye tutururdum da büyüyünce anladım arabam olsa da oradan şehre gitmeye üşenirim düzlükte olsun ama sessiz bi yer olsun :D

      Sil
    2. Dağ başı tercihimdir duman almış olabilir bile :D

      Sil
    3. yok bence bi daha düşün kar yağar yollar kapanır evden çıkman gerekir ama çıkamazsın rezillik :D

      Sil
  2. hihi, ne ka alçakgönüllüsün, sadesin ve yine komiksin.

    hadi derslerde kolaylıklar.
    ne bütü yaaa kalma oralara.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe alçakgönüllü bunu kızlar görmeli egon tavan yapmış diyorlar bana :D
      teşkür ettim ama büte kaldım bilee bari bütte geçsem diyorum bakalım hayırlısı niyeyse bi durgunluk geldi teyzeye bağladım :D

      Sil
    2. gördüm ama seni yakından bilse dipidiip le aynı fikirde oluruz bence ben eminim :D
      bütteyiz biz hepp diiğğğp hele ben var ya nası bütteyim nası bi bütteyim sorma :D
      Teyzeye de bağlayamadım annem dua verdi elime ona da tutunamadım komple kayışı kopardım bence ben tövbe estağfur :D

      Sil
    3. ah ah kıymetim bilinmiyor :D

      Sil
  3. ben bunu niye unuttum ki. yaşlılık zoor gençler :D
    sınav demişken yarında mı sınavımız vardı bizim öhömm neyse ne diyoduk güzel bi mi olmuş yazılarının devamını bekleriz dicem de yarın hatici ortadan yok olacakmış öyle bi duyum aldım artık beklemeyin diye haber vereyim dedim :D

    alçak gönüllü mü hatici mi deep ne diyon allasen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaka yaptı diye insan insanı öldürür mü canım :D

      Sil
    2. bi düşüneyim...neden olmasın :D

      Sil
    3. olmasın olmaz olmamalı :D

      Sil
  4. hiii önce yorumlara sonra resme daldım yazacağım yorumu da unuttum neyse :D
    daha çok yaz lütfeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlar da komik de mi :D resimdeki teyze de yanlışını düzeltiyo çok şeker :D bu aralar sınavlarım var ya pek bloga gelemiyorum ama bugün bi şey yazcam du bakalım :)

      Sil
  5. hehehehe güzel cevaplar vermişsin huysuzz :)
    teşekkür ederim mimi cevapladığın için ayrıca orada tabi ki de soru işareti var meraklanmaaa (:
    bu arada o söylediğin tümmmmm özelliklere sahip birini bulursan söyleee gelip bir görcem yani böyle uzaktan baksam bile yeter kii :)
    hehehe
    umarım sınavların iyi geçmiştir.. kalmamışsındır büte falannnn..
    sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mim için biz teşekkür ederiz ^^
      soru işareti varsa tamam :D
      bulursak biz onu zaten müzeye filan koyarız herhalde :D
      sınavlarım da iyi geçmedi işte de neyse acıtasyon yapmayım burda :D

      Sil
    2. eeyyhhh rica ettim efenimmm :)
      var var olmaz mıııı (:
      bence de zaten öyle bir adam anca müzeliktir dimi amaaa (:
      aaa üzüldüm. neyse bütlerle geçersinnn. dert etmeeee :)

      Sil
    3. yani öyle birini bulup kendimize saklamak bencillik olur :D
      aynen bütlerde halletcem artık yavaş yavaş :)
      teşkür ettim :)

      Sil