3 Şubat 2014 Pazartesi

Teknoloji Güzel Şey

 
"Öldükten sonra hatırlayacak mısın beni ? Neler hatırlatacak ve nasıl hatırlayacaksın ?  Bir yıl sonra aklına gelir miyim ? Ya beş yıl sonra ?"
 
   Hatırlamak için önce unutmak lazımmış keşke hiç hatırlamak zorunda kalmasan keşke hep aklında olsam.Hatırlanmak da güzel şey gerçi

Hatırladın mı beni ?

Hatırlamadın mı ?

Yaşadığımdan haberdar mısın bari onu söyle !

Kimim senin için eski bir dost mu ?

Dostluk güzel şey dostluğunla avunurum eskimiş olsam da dost değil miyiz ?

Eski bir tanıdık mı ?

Sizinle tanışmış olmak da benim için büyük şeref efenim.

Bir yabancı mı ?

Ah ben herkese yabancıyım öyle ki kendime bile bir eksik bir fazla farketmez sizi de yabancılar listeme ekleyebilirim.

Ya bundan sonrası için umut var mı  ?

Tanışabiliriz biraz tuhaf bir insanım ama tanısanız seversiniz beni.Dost olabiliriz sonra da eskiriz  zor şeyler değil bunlar yeter ki iste .Sonra da arada hatırlarsın beni kim bilir belki hatırlamak zorunda da kalmazsın.Zor şeyler değil bunlar yoksa zor mu ?Bilmem bana kimse benim sana baktığım gibi bakmadı şanslı gibi geldin bana .Yoksa alışık mısın ben gibilere ? Ah pardon ben şu an alışık olmayı geçtim tahayyül dahi edemeyeceğim bir durumun içerisindeyim de.Yanınıza gelebilmek için nice duvarımı yıkmam gerekti bir bilseniz bir bilseniz.

Bilmek istemiyor musunuz ?

Peki siz bilirsiniz.Özür dilerim kıymetli vaktinizden çaldım.Ama bunca zahmete katlandım bari bir hatırlatma ekleyin telefonunuza o hatırlatsın beni size bir yıl sonra.Ah teknoloji güzel şey keşke hatırlatacağı gibi sevdirebilse beni size .Neyse




47 yorum:

  1. sorması cesaret isteyen sorular...
    :)

    YanıtlaSil
  2. haberdar olmamak şeysinde değiller onlar, "görmezden gelme"de çok iyiler. olay buu.

    blogun değişmiş sanki dimiii :) yazmıyosun bayadııır :)

    YanıtlaSil
  3. vuhuuuu buralar ççok hoş olmuş :)

    Hıım kaç yıl sonra hatırlarım seni kaç yıl sonra unuturum da hatırlama gereği duyarım önce onu sormak gerekli. Tanıyor muyum seni ne kadar tanıyorum ne kadar yabancıyım sana ve sen ne kadar yabancısın bana işte bunlar önemli.

    Eskimek ekşimek gibi eskidiğinde kaybolmalı insan en azında tatlı hatırlansın yanisi. Ola ki eskirsem ekşimeme müsaade etmeden fırlatılıp atılmayı tercih ederim hep ben.

    Ben mi kimim ?

    Bir dost.

    YanıtlaSil
  4. di mi hayalperest sorması cesaret ister cevabı daha çok cesaret :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bir dost ben unutturmam ki kendimi teknolojinin zararlı virüsüyüm ben böööö :D arkadaş mıyız ne kadar arkadaş :)

    YanıtlaSil
  7. huysuz ifşa ettin beni ama :)

    YanıtlaSil
  8. bir deee Şeymacım gelip benim yazımın altına yazılarımdan daha güzel yorum yazma :D beni bırakıp geri kalan evrenle ilgilenirsen kırılırım :D

    YanıtlaSil
  9. Komple imhamız lazım da neyse efenim neyse :D

    Oy oy oy bana şeymacıım diyen dillerini severiim kii öhöm sevgi fışkırtısı yaşadım şu an :D

    Yazın fevkeladenin fevkinde yorum da ezikten hallice hadii hadii mütevazi senii :D

    YanıtlaSil
  10. şeymacım kızma sözüydü ben genelde sevgi sözcüğü olarak lanı tercih ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desem bilemedim bişi demesem mi. nese dedim bile galiba. Silsem mi ki belki göndermem gönderiim ama yorum lan nesine kızıyosan misafire öyle denmez öğretemedim gitti :-D

      Sil
  11. huysuz hala silmedin mii yorumlarıııı :) bi da ifşa olursam kapatırım blogumu bak söliyim :)

    YanıtlaSil
  12. sildiim yeterli mi kaçma bi yere ya :) deep de tehdit ediyor kaçarım diye :)

    YanıtlaSil
  13. vaay bu çok hoşimuş ya :/ ah teknoloji ahh bi program yazsak sevdrebilirmiyiz kendimizi onlara olmaz mı ? ha ? denesek mi ki :)

    YanıtlaSil
  14. bak üstte bi yerde yine yazıyo eski niccck onu da siil.
    deep de mi ifşa oldu :)

    YanıtlaSil
  15. sildim kiii :D
    deep ifşa olmadı da adını söyle dedik yok dedi :D iyce mızıkçı çocuklar gibi oldum :D

    YanıtlaSil
  16. şaka yapıyom ya ben kolay kolay kızmam biliyosunnn :) sana iltifat ettim işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettiğim soru şudur benim cevabım neden burda ay çok güldüm :D

      Sil
    2. başta yorumlara cevap verilmiyordu hepsi alt alta oluyodu da düzelttim gitti mi merakın ;)

      Sil
    3. düzelttim dedin de orda görüncük şaşkınlık yaşadım benimki neden fakir yorum olmuş dedim tamam bee üüüf gitti merakım :D

      Sil
    4. düzeltmeden önce şeyapıverdiğim için onu düzeltemedik efenim müessemiz verdiği rahatlık için özürlerini dürter :D

      Sil
    5. benim bir cevabım bile yok şeyma burda olmasına sükret sen :D

      Sil
    6. sen düşündüklerimi okuyabilecek kadar iyi biliyon beni cevaba ihtiyacın mı var :D

      Sil
  17. Teknoloji güzel şey; doğru şekilde, usulüne göre kullanabilene... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni okuuur mutluluk sebebii :) insanlar neyi doğru kullanıyor ki teknojiyi doğru kullansın :)

      Sil
    2. Bu tabi bir kaçış sebebi, kullanmak kullandırmak gerek. Misal bende kafam hep yolda o amansız makine de olur korkusuyla dokunmatik telefon almıyorum. Yaklaşık 2 senedir direniyorum :)))

      Sil
    3. ben tuş seviyorum diye normal bi telefonum var az akıllı ama yine de gözüm üstünde işte kaçmak zor :)

      Sil
    4. Az akıllı olsun gerisini biz tamamlarız :))) Tuşlu telefon candır, dokunmatiklere ölüm dermişim... :)))

      Sil
    5. de mi bizde yeterince akıl var :D dokunmatikte yazmak sıkıntı ben de telefonu konuşmaktan ziyade mesajlaşmak için kullanınca tuş can oluyo :)

      Sil
    6. Abow... kahrolsun bağzı şeyler sınıfına giren SMS bağımlılığı... :)))

      Sil
    7. amam ama sadece haberleşme amaçlı günde 10 sms ten fazla atmıyorum bağımlılık değil istediğim zaman bırakabilirim ki beeen :D

      Sil
  18. hihi tatlıymış.
    :)
    kim unutur be senii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi ama :D ben zaten unutturmam kendimi :D senin kitabın bugün geldi biliyo musun :) ama hızlı okuyup duyguyu öldürmemek için sindire sindire okuycaz :) çok seversem 3 defa okurum söz :D

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. hihi sen de kendin hakkında konuşmayı sevmiyon benim gibi ben de iltifat edilirken çok sevmem konuşmanın uzamasını :D

      Sil
  20. bak, yırtılırcasına, bi de, sahildeki kuşları oku işte benim için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temams :) bugün kızlarla kitaptan cümleler okuduk işte şu sayfa şu paragraf filan diye çok hoş ya :) baş ucu kitabı olmaya aday :)

      Sil
  21. uyku için birebir diyosun annadım.
    çok denişik bi yorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürü git öyle demedim :D bazı kitaplardan cümleler okursun çok derin manalar içerir seversin de üzerine düşünmek istersin ya öyle ;)

      Sil
  22. Tema güzelmiş. yeni mi degiştirdin :)
    belki bi gün hatırlattığı gibi sevdirebilir kim bilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim geçen bi sıkıldım değiştirdim bikaç yüz defa bunda karar kıldım beğenmene sevindim :)

      Sil
  23. Cok hos bir deneme olmus . Bas paragrafi beni benden aldi. Olumden sonra yasamin olmadigina inananlardanim. Bu yuzdende olum korkum vardir .Nietzschenin dedigi ben varken olum yok, olum varken de ben . E o zaman korkulacak birsey yok" sozu ne kadar dogru olsada beni rahatlatmiyo. Hatta bunu bilen esim bana oldukten sonra nerede olursam olayim beni bulacagini asls yalniz birakmayacaginin sozunu verdi. O yuzden hatirlanmama korkum yok :)
    Deneme olumle basladi hemen okumam icin beni icine cekti. Fazla cesur sorular sormussun :) bana gore de teknoloji bazen kacis yeri, bazende ogrenilmesi gerekeni en hizli saglayan kaynak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parantez içindeki cümleyi diyosun heralde o kısım alıntı benim çok çok sevdiğim bi kitaptan alıntı inancına ters olabilir ama okumanı şiddetle tavsiye edebilirim Posta Kutusundaki Mızıka ali uralın bi kitabı :) unutulmayacağın için şanslısın sen :) o sözü ben de çok severim insan hayatını bu kadar net ve basit ifade edebildiği için :)

      Sil
  24. Güzel fikir ayrılırken sevgilimin telefonuna hatırlatma kurcam iki üç yıl sonra için beni hatırlasın benden ayrıldığına pişman olsun ve acı çeksin, tabi ilk bi sevgili bulmam lazım o ayrı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen sevgili bul da olmadı telefonuna virüs salarız her dakka seni hatırlatır :D katy perry nin hot n cold klibinde var ya çocuk nikahtan kaçmayı düşünürken hayali gözünü korkutuyodu :D

      Sil
  25. ilginç bakış açısı..kıymetli vaktimize değecek yazılardandı..

    YanıtlaSil