29 Kasım 2013 Cuma

08:28 - 39 comments

Kıymetlimiz İyi Ki Doğdu ^_^



  İnsan yalnız geliyor ve yalnız gidiyor dünyadan hani derler ya insan ömrü namazsız ezan ve ezansız namaz arası diye işte o zaman dilimine neleri sığdıracağınız size kalmış.Her insan kendi içinde yalnızdır ama bazı özel insanlar o yalnızlığı bir şekilde azaltıyorlar işte ben de çok şanslıyım ki böyle arkadaşlarım var Şeyma ve Selvet =) Onlarla arkadaş olduğum için kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum ^_^ Şeyma  nın da bugün doğum günüüü =) İyi ki doğmuş =)

   Biz üç romantik deli olunca her şeyi beraber yapıyoruz.Beraber film izleyip karakterleri hayata geçiriyoruz .Dizi izleyip aynı çocuğa aşık oluyoruz.Hatta o çocukları aramızda paylaşıyoruz =D Paylaşamadıklarımızda oluyor ama olsun =D Tabi bir de kitaplar var beğenip birimizin aldığı kitap diğerlerimiz arasında dolaşıyor yeri geliyor kütüphaneden alıyoruz ortak kitap okumaya da bayılıyoruz =) Kitaptaki karakterleri de hayata geçiriyoruz onlara üzülüyoruz kitapta da aşık olduğumuz kişiler var tabiki =D Hayal dünyasında yaşıyoruz gerçekler canımızı çok yaktı çünkü.

    Ortak kitapların bazıları çok derin etkiler bırakıyor mesela ben geçenlerde Selveti sinir etmek için Sır Tutabilir Misin deki Jemimaya benzetmiştim o daha kitabı okumamıştı okuyunca çok kızdı =D Sonra Kitap Hırsızındaki Rudy var ona hala üzülürüz Şeymayla hele oradaki Mark vardı o ölürken hıçkıra hıçkıra ağlamıştım ;( Saksı Olmanın Faydaları'nda Patrick vardı kapaktaki çocuktan mı yoksa kitaptaki anlatımdan mı bilinmez hayran kaldık Şeymayla ama Selvet sevmedi onu :) Oradaki  Charlie'nin hediye verme tarzı çok hoşumuza gitti Selvetin doğum günü geçtiği için hedefte Şeyma vardı :D Charlie herkesin bir mızıkası olmalı diyordu ^_^ Bir dee benim anlata anlata bitiremediğim Posta Kutusundaki Mızıka var onu da Şeymayla iki defa okuduk sayfalar aşındı resmen :D Hala arada açar bir iki söz okurum orada da mektuba çok özendim Selvetle kaç ay önceden konuştuk bunları mektup yazmaya karar verdik  :)

   Ama Selvetle kara bahtımız kör talihimiz bir türlü gülmedi Mızıkayı netten sipariş ettik gelin görün ki bir hafta beklemesine rağmen ürün kargolanmadı neyse bi yerden alırız dedik.Mektuba yoğunlaşmak gerekiyordu.Onun için de fikrimiz vardı


 Bu şekilde bir zarf


Hatta şarkımız bile vardı bunla ;(





Neyse bulcaz bir kırtasiyeye daldım
adama hemen sordum
-Pardon zarf alacaktım ama düz beyaz değil kenarları çizgi çizgi olacak
+Ha eski zarflardan kenarları lacivert kırmızı çizgili
-Evet onlardan :)
+Yok maalesef

Bu bir sayılmaz dedik civardaki tüm kırtasiyelere kitapçılara daldık :D O gün de Şeyma ile buluşcaz ders çalışcaz ama çarşıda buluştuğumuzu bilmemesi lazım :D Geç kalıyoruz yalan üstüne yalanlar uydurduk baktık bu zarftan yok kırmızı renkte çok hoş bir zarf aldık.

    Okula gittik ama Selvetle ben yorgunduk Şeymanın çalışası yok ama mecburen çalışmaya çalıştık ertesi gün sınavımız vardı.Çaşılmaya çalıştık ama çalışmak dışında her şeyi yaptık :D Hiç unutmuyorum mevzu kalemin üzerindeki bandrolden hangi ülkeye ait olduğunu bulabilir miyiz deeen bina aidatlarına kadar geldi :D  Çalışamayacağımızı anlayınca dağıldık :D

  Ama Selvetle benim hediye maceram bitmedi.Ertesi gün sınavdan önce Şeyma da dahil buluştuk onun ne işi var demeyin hediye mevzusunu askıya aldık gelmeyen kargo için buluştuk.Şeymanın annesi cetvel benim annem de kurdele istedi biz onu alırken Selvet sonradan dahil oldu biz koyulduk.bu hediye kargosu değil başka ama adamlar sağolsun o kadar düzensiz ve disiplinsiz ki kaybetmişler evi bulamadık dediler ayaklarına gittik bu defa da blgisayarı söktük diye çileden çıkardılar saat oldu 14.30 bizim sınav 15.00da adam bi saat sonra gelin diyor.Elimizden bir kaza çıkmadan uzaklaştık okula geçtik .Çıkışta Şeymayla hallettik kargoyu.O gün Selvet hem bir arkadaşına kargo gönderecek hem de mektubu gönderecekti biz sınava girerken.Ama bi aksilik olmuş gönderemedi işte .Bir de Şeymanın adres işi vaar evine gittik ama net adresi bilmiyoz ikizine sormak için Şeymanın evden çıkmasını bekledik nolur ne olmaz haberi olmasın diye :D Ajanlar iş başında ama ajanlarımız çok bahtsız ikiz cevap vermedi.Kargo ve mektup kaldı mı çarşambaya =/ Selvet çarşamba ısrar ediyor sen de gel diye ama benim çıkasım yok huysuz olsam da insanları kıramıyorum .Bir de şu var mektup da gitmezse elimizde hediye yok mızıka kargosu yok mektup postalanmadı.Çarşamba gittik PTTye kargo sırasını bekledik Selvet arkadaşına çerçeve gönderecek ama kutuya koymamış kırılır diye de korkuyor  bana diyor kadına söyle de kutuya koysun diye :D Neyse dedik görevli kadına böyle böyle diye o da küçük kutu vardı durun bakalım dedi.Kutuya baktı 1 tane kalmış şanslısınız dedi ama kutuya sığmadı çerçeve.Sonra dedi ki gidin ayakkabıcıdan kutu isteyin dedi tekrar sıra beklemeyiz de mi dedim yok dedi :D Gittik ayakkabıcıya şey kargo dedik kutu mu istiyosunuz dedi hemen verdi :) Kargo işini hallettik sıra geldi mektubaa lırmızı zarfımıza adresi yazmamıştık oradaki bi zarfın üzerindekini örnek alarak yazdık adama verdik gönderen yerine alıcı yazmışınız dedi bu zarf geri buraya gelir değiştirin dedi o.O Ama bizim o zarfı aldığımız yer PTTye çok uzak kiiiiiiiiiiiiiiii :( Tekrar çıktık PTT den ve yandaki markete girdik her türlü ıvır zıvır var zarf yok  gittik çizgili zarfı sorduğumuz yereee adam hatırladı mı bilmem ama ordan mavi bir zarf aldık PTTye dödük bu defa doğru yere yazdık verdik adama pul filan seçmeyi umuyorduk ama adam azarladı tamam gidin diye biz de mızıka almaya gittik :D Mektup gitti diye de mutlu olduk :D Mızıkada mektup kadar sürünmedik :D Bir yere sorduk oradakini beğenmedik yok mu başka şekillisi dedik bi tek bu var dedi başka bi yere sorduk beğendik tamam alalım dedik adama hediye paketi yapa mısınız dedim ama demeyeydim iyiydi sanki müzik aletleri satan yerde bu istek saçma oldu adam da mahçup mahçup burada biraz zor dedi :D Bakındı  bulamadı filan :D Ama biz görevi başarıyla tamamladık :D



 İyi ki doğmuş Şeymamız iyi ki de var  

39 yorum:

  1. iyiki iyiki iyikiiii doğmuş bizi bulmuş. biz onu bulmuş da olabiliriz :D bi grup insan görünümlüden çalmıştık onuu iyiki de çalmışız :D ohh her hatırladığımda mutlu oluyorum :D haticii sende iyiki varsın zaten sen olmasan bi iş beceremem ben :* canlarım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet iyi i de çalmışız yüs puan bizeee :) sen de iyi ki varsın bebeem sen olmasan biz napardık kiiii :*

      Sil
  2. Huysuz cüce :)

    Ne güzel komik esprili bir isim :)

    Kafa Dergi ve Ters Düz'e de bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^_^
      gelirim inşalla :)

      Sil
    2. Gelin gelin... Bekliyorum ısrarla Kafa Dergi'ye ve Ters Düz'e... Sevgilerimle... :)

      Sil
  3. hah haaa ne aksiyonmuş yaaaa.
    eveeet birinci olmuşsunuz yüs puan ikinize deeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma sınav stresiyle birlikte bu kadar aksilik çok zorladı ama haftayı tamamladık yüs puan bize :D

      Sil
  4. şevval sam kapıldım gidiyorum. şeymanın şarkısı mııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nerden çıktı anlamadım :( Şeymaya sordum bu şarkı sana bi şey hatırlatıyo mu diye dinledi arabesk dedi galiba ilk dinleyişi :D Ama ben çok severim Şevval samı ve o şarkıyı :D

      Sil
    2. Üüüüf şu an kızarmış ve bozarmış şeymayım valla anlamadım ve sanırım ilk dinleyişim. Arabesk demedim yar falan ne alaka gurbette de değilim dedim ispiyonlandıım :-D

      Sil
    3. ama sevmedin işteeeee :D

      Sil
    4. Sevmemek değil bilmediğim bi şarkı ama ilk dinleyişte de hayatımın şarkısı demedim hani ne biliim :-D

      Sil
    5. oy deep oy sınava çalışırken aklımızı karıştırdın nerdesin şevval sam meselesine açıklık getir :D bak sherlock holmes'e bağladık :D

      Sil
    6. bir çevir iki çevir Şeyma :D

      Sil
    7. Pislik yapma çocuk sana kalbimi gösteremem ve ikna etmek ben gibi yılmışların işi değildir :-D

      Sil
    8. vaaaay :D ben gibi yılgınlar da baştan kabullenmişlerdir olmazları olmuşları ve olacakları cınıms hıh :D

      Sil
    9. Olacakları diyosun sanmam ,olmuşları diyorsun kat–a inanmam, olmazları diyorsun mucizeler ne için varlar :-) kabullenmek hı neyi nerde ne zaman hem de sorgulamadan kurcalamadan bari geleceği katma geçmişe inanmış gibi yapayım :-D

      Sil
    10. herkesten ve her şeyden o kadar yıldım ki olmuşları unuttum hatırlamak için tek bir imge bırakmadan olmazlar artık olsa da değişen hiçbir şey olmayacak anladım ve beklemiyorum artık mucizeleri .Kabullenmem de yorgunluğumdan ileri geliyor insanların susmak bilmeyen isteklerini haklısın deyip kabulleniyorum ne düşündükleri umurumda bile değilken ;)

      Sil
    11. Kanatları yanmış kelebekler mevlananın sözünü hatırlarsın yılmak insanlardan değil kötü insanlardan.arkadaş aile topyekün çevre. güzelliği görsün gözümüz bırak karanlıklar onların olsun. Bir dost gülüşü aydınlatsın günümüzü belki mızıka sesi de duyarız ;-)

      Sil
    12. belki de olmayan belkilerden yılmışımdır hayal kurmak güzel de ya sonra ? sonrasının olmamasından bıkmışımdır ;)

      Sil
    13. Hayaldir belki yaşadığın sandığın. Bıkmak niye bıkılır mı hayalden oysa ben en çok yaşamaktan bıkmıştım. Pencereden soğuk rüzgar eserken altı kat aşağıdaki betona göz yaşı akıtmıştım sonra göz kırpıp yıldızlara hayat ne güzel demiştim bir yıldız olmak vardı. :-) olmazsa olmasın her kötü karşılığını bulur bi yerde her iyi mükafatı elbet tadacaktır inanıyorum.

      Sil
    14. Gitgide saçmalıyorum yayınlamaya bilirsin :-)

      Sil
    15. aaah akşam ki duygu kayboldu yoksa ben de yaşamak ve hayal arasındaki ince çizgiden bahsedecektim :D

      Sil
  5. Anaaam ağlatacanız beee bu nedir kuzuuuum iyice duygusala bağladım :-D az beklesen yazacaktım ama nese senden dinlemek daha güzel :-D gene diyorum beni size sizi bana buldurana bin şükür. Mutluluğumuz daim olsun iyikisi varsınız bea :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlama değmez hayat bu göz yaşlarına :D Sen kendi gözünden yaz biz onu merakla bekliyoruz ama bu bizim gözümüzdendi :)

      Sil
    2. Amaaaan sen de :-D kalmadı evet ne uçmuşum arkadaş parşütsüz hem de milim kala çakılmaya uyumuşum zahir :-D :-P

      Sil
    3. çalışmak bize göre değilmiş :D

      Sil
  6. sen yukarda şeyma yazmışsın ya yazında tıklayınca üstüne o şarkı geliyor ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huhuuu benim yüzümdeen miş :D sende niye tıklarsın ki linke :D muhtemelen en son kopyaladığım şey Şeymanın blogunun linki değilmiş :D

      Sil
    2. Ahaaaa vay canınaaaa ne konuştuk üstüne yalnız. Araştırmacı dipidiip muhtemeken doğum günümü kutlamak için tıkladı. Ay nası güzel insanlarla tanıştım ben yiaa :-D

      Sil
    3. linklerim tıklanmak için değilmiş :D

      Sil
  7. üçünüze de tatlı bir pazar dilerim kiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkürler sana da tatlı pazarlar ^_^

      Sil
    2. tişikkirler deep ama hiç tatlı geçmiyo kii

      Sil
    3. pazarları sevemedim bi
      tüm haftanın sıkıntısı bugün açığa cıkıyo sanki bana öyle geliyo da olabilir:)

      Sil
  8. iyi ki doğmuş arkadaşların. nice mutlu huzurlu güzel günleri olsun inş:) şarkı da güzelmiş bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiiim :) evet şarkı da klip de çok hoş :)

      Sil