2 Kasım 2013 Cumartesi

21:30 - 8 comments

Anlaşabiliyor Muyum ?

 

 Bugün ki ilham kaynağımız George  Orwell rahmetle analım kendisini  =) Sözü çok hoşuma gitti ama hiçbir kitabını okumamışım kınıyorum kendimi.Ama söz en kısa zamanda okurum.İngiliz Edebiyatını severim zaten.Ama konumuz o değil ne diyordum sözü hangi sözü de mi  ; )
“Belki de insan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu.“
    Ne güzel demiş.Herkes sevilmek ister hem de çok sevilmek ister hatta benim gibi deliler  "Birisi tarafından delice sevilmek size güç verir, birisini delice sevmek ise cesaret." sözüne özenip güçlü olmak değil cesur olmak istiyorum diye yakınır.

   İnsanız  işte ne istediğimizden hiçbir zaman emin olamayız.Hani 3 dilek hakkımız olsa ne isteriz olayı var ya o zaman bile o üç şey ne olacak diye hayallere dalarız olmayacağını bile bile.Tabi pratik zekalıların cevabı hazır : "SONSUZ DİLEK HAKKI"  yok öyle bi şey canıms o zaman da dünyadaki her şeyi isterdin seni bencil seniii  ; ) Peki ıssız bi adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ? Bak hala düşünüyo ya  =D Hehee ben de nirvanaya ulaşmadım aynılarını ben de düşündüm .Hatta biz 3 arkadaş ıssız bi adaya düşüyorduk ben laptop alıyodum yanıma biri şarj aletini diğeri kablosuz internet =D Hani elektrik demeyin üçümüz de mühendis adayıyız kendi elektriğimizi üretecektik  canııımmm =D

   Bakın yine çenem düştü  insan sevilmekten çok anlaşılmak istiyor demişti George amca ben de hak vermiştim.Mesela annelerimizin bizi ne kadar sevdiğinden şüphemiz yoktur ama sırlarımızı annemize değil en yakın arkadaşımıza anlatırız.Ben de burada  yazıyorum face'de twitter'da yazıyorum ama dün babam blogda yorumlara cevap verirken okuyo diye kızdım adamcağıza beni seviyordu ama anlayamadığı kanaatine kapılmıştım işte.

  İnsan sevildiğinden hiçbir zaman emin olamaz belki ama anlaşılıp anlaşılmadığını az çok biliyor işte .Belki de o yüzdendir bazı insanların mantık evliliği yapması.Belli ki zamanla kendilerini sevdiklerini söyleyen insanların onları üzmesinden bıkmışlar ve bir ömrü beraber geçirecekleri insandan sevilmek değil anlaşılmak istemişlerdi.

   Anlaşılmak hepimiz için ziyadesiyle önemli çünkü dünyaya gelirken de tektik giderken de öyle olacağız ölmeden önce insanlara kendimizi anlatmalı anlaşılmalı ve ölümsüz olmalıyız...

8 yorum:

  1. ah ah sen filozof olmalısın.
    bölüm değiştir bence.
    felsefeye geeç.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar derin düşünmüyorum da biraz dalıyorum işte :) ama felsefeye liseden beri ilgim var 2.üniversite olarak da düşünmüyo değilim bakalım hayat neler getirecek :)

      Sil
  2. Bunu çok beğendim ben çok gülümsettin düşündürdün :))

    Ben de anneme kızarım böyle ama en sadık okuyucum annem:D

    Bazen yazılarımdan laf söylüyor şoke oluyorum çok komiik ama okunduğumu bilmek iyi hissettiriyor annem de olsa :D

    Sırlarımızı dostlarımıza anlatırız çünkü onları duygularımız yakın olduğu için seçeriz ve belki bu yüzden severiz. Anneler seçilmez sadece sevilir ve bazen anneler anlamak istemedikleri için anlamıyorlar bence. Empatiklik anne çocuk arasında çok olmuyor ne biz kendimizi ebeveynimizin yerine koymakta başarılıyız ne onlar kendilerini bizim yerimize koymakta başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili dost :) Senin okuduğunu bilmek de beni sevindiriyor :) Annem beni anlar onla sorunum yok da yine de sırlarımı söyleyemem :) Duygu konusunda haklısın galiba hani derler ya damdan düşenin halinden damdan düşen anlar diye belki de ondan arkadaşlarımızı seçiyoruz :)

      Sil
    2. Anlar ama onun hmm nasıl diyeyim tepkileri tatmin etmiyor belki ne bileyim. Gerçi sırlı bir insan olmadım pek ama benim için öyle diyebilirim. :D
      Damdan düşeni; damdan düşen,damdan itilen damdan bile isteye atlayan diye ayırırım ben şimdi. Aklıma atasözleri getirme kendimce oyunlar yapıyorum ben onlarla :D :D

      Sil
    3. dün ki taş olayına dönmesin dün sen kazanmıştın bugün altta kalmam :D

      Sil
  3. Benim sırlarımı en iyi annem bilir, hatta en yakın 2 arkadaşıma anlatamadıklarımı da bilir annem. Biz biraz farklıyız o zaman :P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de annemle çok iyi anlaşırım ama bikaç sırrımı bilmiyo :) aslında o sırlarımı kimse bilmiyordu içe kapanık bi insandım ama arkadaşlarım ısrar kıyamet öğrendiler :)

      Sil