20 Kasım 2013 Çarşamba

22:41 - 4 comments

Aysel Git Başımdan

   

   
Karşıdan usulca yaklaşıp önüme çıkıp
-hayırdır tanıyamadın mı? dedin çok sevimliydin.Ama seni tanımamam mümkün mü gözlerim her yerde seni araken seni tanıyamamak mümkün mü ? Sadece emin olmaya çalışıyordum gölge olup olmadığından.Gölge mi deme Aysel.Hayatıma düşmüş gölgelerin var sen bana çok uzaktasın, seni ayda yılda bir görüyorum ama gölgelerin her yerde.Biraz miyop olmamdan biraz da seni görme arzusundandır herhalde.O yüzden sana baktım ve yaklaşmadım emin olmak istedim gölge olmadığına.Kaçık değilim Aysel böyle düşünmeni istemediğim için seni sana anlatamıyorum.Bu yüzden bu sebepsiz suskunluklarım.

    Sana yazamıyorum ama seni yazıyorum Aysel.Sen hatırlamazsın ama sevgilinle beni tanıştırdığın gün O çocuk bana niye yazıyorsun ki okuyanın var mı demişti.Okunsun diye yazmıyorum ki kendimi rahatlatmak için yazıyorum.Sen onla kavga edince benle konuşup diyordun ya "sana yazınca rahatlıyorum " diye.Ben de böyle rahatlıyorum işte.İyi arkadaştık biz severdin de beni ama sevgili olarak düşünemezdin işte.Sebebini bilmiyorum ya da biliyorum dış görünüşüm değil mi ? Onun bedeni içinde olsam bu aciz ruhumu sevebilir miydin?

    Korkak değilim ben söyleyebilirdim sevdiğimi ya da korkağın önde gideniyim seni kaybetmekten o kadar çok korkuyorum ki ağzımı açıp tek kelime edemiyorum.Süslü yalanlarına ihtiyacım yok ki benim.Karşıma geçip ne kadar iyi bir insan olduğumun temiz bir kalbim olduğunun anlatılmasına ihtiyacım yok.Çünkü biliyorum son cümle "ama ben seni arkadaş olarak görüyorum " olacak.Sevgililer arkadaş olmuyor mu ? Neyse Aysel sen düşünme bunları sen devam et beni seven anlayan birini istiyorum demeye ve katiyen burnunun dibindeki beni görmemeye....


4 yorum:

  1. hep öyle olur.. ama esas arkadaş sevilir bence:) tanıyıp her şeyini bildiğin, huyunu suyunu.. neden olmasın ki.. öyle çok var.. ama işte çoğu zaman da dibindekini görmek reddedilir, bahanesi de hazırdır arkadaşımsın... yine de hiç ışık yoksa en azından susarak dostluğu korumalı.. ya da söylemeli mi bilemedim.. kafam karıştı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tam da o bilememe durumu :) aşk'ın yapısı basit ama işleyişi çok çok karmaşık işte :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. hayali bir kahraman :) kahraman demişken kahraman tazeoğlu dyor ya katilim katilim diye ama adam aslında evli seslendiği biri var psikolojisimi bozuk nedir ben de ondan ilham aldım aysele seslendim :D

      Sil