3 Kasım 2013 Pazar

20:33 - 12 comments

Bana Ne Dış Dünyadan :)

   İki hafta değil ama iki gündür evdeyim =) Ama geçen yıl iki haftayı aşmışlığımda  var miskinlik benim işim .Ama iki gün içinde o kadar güzel şeyler oldu ki karar verdim de ben evden çıkmadan da yaşayabilirim tabi arkadaşlarım arada görüşe gelirlerse =D Bir de sorsan dünyayı dolaşma hayallerim var ama evden çıkmaya üşeniyorum :) Neyse konumuz o değil.


   Dünyadaki her şeyden habersiz yaşayan ben 1999'da basılmış kitabın 40.baskısından anca haberdar oldum ama geç olsun güç olmasın de mi.Ama iyi ki de bulmuşum Şeymacan sağolsun.Posta Kutusundaki Mızıka kitabından bahsediyorum en başta söylemem gerekeni hep en son söylüyorum ama neyse :) Kitabı okuyalı çok oldu hatta bir ay önce tekrar okudum kitabın yazarı Ali Ural'a da hayran kaldım.Okuduğum en iyi kitap diyorum soranlara.Demiştim ya hayallerimi yazdığım bi defter var diye o deftere Ali Ural ile tanışıp sevgili Mızıkayı imzalatmak vardı.Çok iyi bi şey oldu dedim ama evden çıkmadım ne oldu de mi :) Ders çalışırken radyoda çok hoş bir ses duydum  "Yazmak yeryüzünün en uzak ve en yakın kenti okumaya yaklaştıkça yaklaşan okumaktan uzaklaştıkça uzaklaşan bir şehir, ışıkları uzaktan göz kırpsa da kapılarını herkese açmıyor , parola soruyor geçici heveslere geçit vermemek için, yalnız sırra kadem basmak isteyenlere fısıldıyor sırlarını... ".Kelimelere büyük bir hayranlığım olduğundan hemen büyülendim tabi.Ali Ural'ın programı varmış efenim .Hayranısın bir araştır de mi cahillik başa bela ama şansım sağ olsun :) Nası mutlu oldum anlatamam .Dersi bıraktım hemen bilgisayarımı açtım hayran sayfasını bulmaya çalıştım .Durur muyum programa mesaj attım Ali Ural'a saygılarımı sevgilerimi ilettim ama okumadı :(  Programın adı "Yazarlığın Sırları" bir hafta konuk alıp bir hafta dinleyicilerin yazılarını yorumluyor çok güzel bir programmış neden  bu kadar geç fark ettiysem sanki .Eleştirileri bazen sert olabiliyor ama sevdim ben :) Ben de yazsam mı yazmasam mı dedim sonra ne haddime dedim ama program sadece cumartesi günleri haftaya da konuk alacakmış yani benim de yazıp göndermem için 2 haftam var.Şansımı denemeyi düşünüyorum du bakalım.

  Bir de her haftanın kelimesi oluyormuş şiirler, yazılar, öyküler o çevrede dolaşıyor  sonraki haftanın konusu topaç ben bunu uzun uzun  düşünüyüm de bana o kadar güzel kelimeleri armağan eden Ali Ural'a ben de birkaç kelime armağan ediyim onun ağzından bana dair bi şeyler çıksın hem bu bahaneyle imza da isterim =D

  Ama siz de yazın çok iyi yazılar okuyorum  size dair şeyleri duymak da isterim programla ilgili ayrıntılar burda :) Hadi esen kalın efenim :) Dış dünyada ilgimi çeken çok bi şey yok ama kelimeler her zaman en sadık dostum :)

12 yorum:

  1. Kelimeler sihirlidir... :) Kafa'ya da beklerim

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel yazmışsın.
    çıkma sen evden bak böle iyiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ederim okuduğun beğendiğin için :)
      elimde olsa hiç çıkmam herhalde ama mecburum :)

      Sil
    2. evet okul iş olmasa belki çok kişi çıkmaz ya.
      bak bayramda örneğin günlerce evde olmak ne hoş ya.
      :)

      Sil
    3. yok ben bayramda sevmiyorum :D her an biri gelecekmiş tedirginliği oluyor sonra pijamalarımızla dolaşamıyoruz ,odamız kirli kalamıyo :D kendi evimizde misafir gibi yaşıyoz :) ama normal zamanlarda çok hoş oluyor kitap oku müzik dinle film/dizi izle deren geçip gidiyor kendi dağınıklığımda kayboluyorum güzel oluyo :)

      Sil
  3. hihi annadım benim için de öyle.
    ya ben yalnız yaşıyom da ondan bayramda dokuz gün evde yalnızdım oh.
    işe girince sen de öle olursun o zaman.
    yalnızlık evde mutluluk yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzelmiş :) inşallah ben de öyle olurum ama ben yalnız yaşasam açlıktan ölürüm gibime geliyo ya da hazır besinden obozite filan olurum :D

      Sil
    2. hep hazır oluyo doğru ama sona sebze filan pişirmeyi öğreniyo insan veya mercimek nohut filan. hepsi aynı ya soğan ve yağ işte.
      :)

      Sil
    3. sorun pişirmek değil ki sorun üşenmemek :) muhtemelen sende de oluyordur üşenip öğün atlıyosundur ya da abur cuburla geçiştiriyorsundur :)

      Sil
  4. Mükemmel yazmışsın , resimdeki hallerdeyim valla bende şu sıralar :) haftada bir bilemedin iki dış dünyayla ilşkim :) tüm dünya odamdan ibaret :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ederim :) benim de elimde olsa çıkmıycam da okuldan dolayı mecburen çıkıyorum ama insan odasında da gayet mutlu olabiliyor :)

      Sil