5 Kasım 2013 Salı

00:48 - 2 comments

Zamanla Yarışım


 Sevimsiz bir biçimde uyandım saat 9.30 o kadar geç uyumasaydım daha da erken uyanabilirdim ama neyse.Annem evde olmadığı için kahvaltıyı da benim hazırlamam lazım of of .Annem haklıymış hiçbir şey yemiyormuşum .Ama bu gerçek anlamda değil çeşit anlamında.Normal insanlar sabah kahvaltısında yumurta peynir zeytin filan yer ben düşündüm de hiçbirinden haz etmiyorum hele yumurta şeytan görsün yüzünü.
  Neyse çay yapıyım kek de var.Bilgisayarımı açıyım dün bir arkadaş dizi önermişti onu izleyim bu dizi nasıldı Şeyma izlemiş miydi bi sorayım bakalım.O beğenmemiş neyse biraz izleyim sıkılınca değiştiririm.

  Sıkıldım blogger'a bakalım yeni bi şeyler var mı .A a Şeyma blogda yazmış aldığımız defterle derginin fotoğrafları var çok şeker  ^_^ .Erkenden uyanmış yazmış bense miskin miskin kahvaltı yapıyorum =( Neyse hazırlanayım yok artık saat 12 mi olmuş 12.30da evden çıkmam lazım.Gömleği giyiyim hava sıca.Pastırma yazı mı sıcağı mı nedir kışın ortasın da yaz da nedir ? Bugün çok mu pozitifim ne .Ütüyü fişe takıyım da o ısınana kadar çantamı hazırlayım.Bi dakika ya o ses nerden geldi ? Şalter mi attı of of.Neyse hemen negatif olmayım yaparız hıh geldi işte şimdi ütüyü tekrar takarım yine mi attı .Gömlek ütüsüz giyilmez bluz mi giysem neyse bi defa daha deneyim olmazsa öyle yaparız saat kaç oldu acaba.Kapı çalıyo ayşş çalmasa şaşardım .Efendim babaanne
-evde yok muydunuz
+ne zaman ?
-sabah
+hangi sabah o_O
-komşu gelmiş de sizi bulamamış
+ne zaman gelmiş
-sabah
+ben evdeydim
Of babaanne geç kaldım ne diyon sabah sabah.Komşu kim hangi gerçeklikten bahsediyon ben de Sherlock Holmes değilim ki.Sabah diyorum ama 12.30 olmuş güya çıkacaktım evden daha hazır bile değilim.Neyse şunları ütüleyim 10 dk dan çıkarım evden.Ütü işi tamam zor kısım bitti.Bugün pazartesi nerde benim veri yapıları defterim --burdaaamııışşş- bakın ne kadar da pozitifim aman da aman.Dergimi de alıyım da sıkılırsam okurum nerde bu of şu masayı toplamam lazımdıı.Ne çabuk 45 oldu saçımı yapmadım neyse bugün de böyle kalsın çoraplarım nerdee off annem evde olsaydı geç kalmazdım.Ceketim de yok 55 mi oldu :( Güya buçukta çıkacaktım saate bak.Ceketi yanıma alayım akşam soğuk giysem sıcak of of.Saat 13.00 bizim ev niye iki durağın tam ortasında ki yukarı yürüsem ben çıkana kadar otobüs kaçabilir en iyisi aşağı yürümek otobüs doluyor ben inene kadar ama neyse.

Bi ses geliyo otobüs mü merdivenleri koşarak in bir ki bir ki bir ki üç beş hooop düşüyodum .ayrıca o gelen de otobüs değilmiş duraktayım otobüs yok.Ne zaman gelir ki ? Geldi 13.05 oldu saat 15 geçe orda olmam lazım indikten sonra yürümek gerekmese yetişirim aslında 5 dk da varmış oluruz.11 geçiyo ya niye bu kadar trafik ışığı var ki.13 geçiyo en azından 20 geçe orda olmam lazım otobüs durunca hemen inip koşuyorum hadi bir i.Ay takıldım düşüyodum otobüsten iner inmez kaldırımla kucaklaşmam çok tatlı =( Neyse koşup uzaklaşayım , uzaklaşırsam çabuk unuturum.Koş koş 17 geçiyo hala vakit var. Karşıdan gelen çocuk bana niye sırıtıyor ki ? Tanımıyorum e bugün güzel de görünmüyorum ?!!! Zaten ne zaman güzel görünüyordum ki ? Ayş yanımda taşırken havalı durması gereken ceketimin tek kolu absürt bir şekilde sallanıyormuş ceket değil ceset taşıyor gibiyim ona mı gülüyordu bu =/  19 geçiyo çok az kaldıı yetiştim sayılır .Yaaaa çarpıyordun.
Hayır kaldırımda bu hızla bisiklet sürmek de neyin nesi yer mi yok GERİ ZEKALI. Nerde manyak var beni buluyor.Gerçekten şanslı günümdeyim 21 geçiyor.

   Kapı açık pek imse yok sınıfta çaktırmadan sızıyım içeriye.İyi bari bi şey demedi keşke saçma sapan koşmasaydım rezil de oldum neyse ne anlatıyor dinleyelim .Ay nefes nefese kaldım su nerde.

Hoca bi şey diyor :

-Bugün çeyrek geçeden sonra gelenler yok yazıldı

Suyumu içseydim bari be adam =( O kadar yolu boşuna mı koştum ?!?Pazartesi sendromu dedikleri şey bu muydu ?

2 yorum:

  1. heh heeee pek eğlendim bak.
    çay kek dizi.
    bak bu mutluluk hee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu aralar sıkça başvurduğum arkadaşlarım :) sabah kahvaltım ve akşam yemeğimde de bu üçleme vardı :)

      Sil