13 Kasım 2013 Çarşamba

00:04 - 8 comments

Modern Zaman

 
 Ne garip insanlar türedi çok yaşlı değilim ama bizim zamanımızda bunlar yoktu insanlar birbirlerine kurdukları cümlelere dikkat ederdi saygı sevgi hoşgörü kadirşinaslık sözcüklerinin anlamı sadece sözlükte yer almazdı aynı zamanda hayatın içinde anlam bulurdu.Hatta bu kelimeler bazı insanlarda vücut bulmuştu.

  Teknolojiyi suçlamak istemiyorum ama hızlı mesajlaşma yüzünden midir nedir o kadar saçma cümleler o kadar saçma mesajlaşma cümleleri var ki eski zamanlara gitmek istiyorum hani şu mektup zamanları.Sevgili Arkadaşım satırlarıma başlamadan önce büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim zamanlarına.Biz o zamanlar cümleye başlamadan herkesin halini hatırını sorardık şimdi kaç yıldır görüşmediğim arkadaşım mesaj atıyor
-slm
s l m ne ya s l m ne ?!?! Bu kadar basit bir şey söyleyeceksin madem selam de iki tane harf mi sana fazla geldi onlarda klavyenin bir köşesinde duruyorlar sen bastın diye incinmezler korkma !
Mrb lere hiç girmiyorum bile.Napıyon nasılsın'ların sıcaklığı var en azından ama insanlar iki tuşa basmaya üşeniyor.

 Bir de çıkar ilişkisi sonucu atılan mesajlar vardır:
  -slm cnm nbr
  +iyidir canım senden naber görüşemiyoruz bayadır neler yapıyorsun
  -uğraşıp duruyoruz cnm sende sedanın numarası var mı ona bi şey sorcam da
  ***
Gel de şu adamla sohbet et işte madem bir şey sorucan benle sohbet edecekmiş gibi bir atmosferin içine girme şunun numarasını istiyorum sana şunu soracağım senden şunu istiyorum de bitsin bu pervasızca devam eden muhabbet de mi ama.Direk lafa girsen ikimiz için de daha sancısız olacak ama nerdeee.

Bir de geliş sebebini anlayamadığınız mesajlar değil mi ?
-Nasılsın
+iyyim sen nasılsın
-iyi nolsun
+başka ne var ne yok
-nolsun  hep aynı işte
 
  Laaaan hayatının ne kadar monoton olduğunu bana kanıtlamak için mi mesaj atıyorsun nedir bu diyaloğun sonu !!! Amaç nedir anlayamazsınız verecek cevap de bulamazsınız sadece kendiniz muhabbeti bayık bir insan gibi hissedersiniz

 Efenim siz takılmayın böyle insanlara satırlara başlamadan önce hal hatır sorun sevgi ve hürmetlerinizi iletin mesajların sonuna gülücükler ekleyin en son mesajı atan siz olun çünkü mesajlar karşınızdaki insana verdiğiniz kıymetin bir göstergesidir ;) Sağlıcakla kalıııın :)



 "Tatlı dilin yılanı deliğinden çıkarması yetmez; bizi ısırmasını engelleyecek mi ?"


 


 


8 yorum:

  1. çok doğru ah evet.
    mesaj çıktı mertlik bozuldu.
    ya bi de olumsuz gıcık sitemli mesajlar atanlar oluyo.
    keyfi yerindeyken insanın bi anda sinir oluyo ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak o lüzumsuzları unutmuşum kendi arayıp soruyormuş gibi sitem edenler var madem beni o kadar düşünüyon çık gel de mi :)

      Sil
    2. evet ya durup durup mesajla olumsuz yazanlar sitem filan ben de sinir oluyorum falla.
      :)

      Sil
    3. mesajlar kanayan yaramız :) ben uzun uzun yazdığım mesaja adam akıllı cevap gelmeyince de sinir oluyorum ama bazı insanların özelliği o galiba üşengeçlik içlerine işlemiş :/

      Sil
    4. biraz üşengeçlik biraz ne yazacağını bulamama durumu diyelim biz ona en azından benim için :))

      Sil
    5. üşensen de bi gülücük filan atarsın ama de mi biz umursamaz insanlardan bahsediyoruz ;)

      Sil
  2. hele şimdiki gençlik, ergenler hep böyle.. ben de hiçsevmezdim aksine öyle kısaltılmış msjları.. samimiyetsiz gelirdio yüzden hiç yazmamışımdır, hala daha her bir harfi kullanırım özenle.. ama çıkar durumlu mesajlara hepimiz maruz kalmışızdır illaki.. eskilerde ki hangi tat kaldı ki mektup tadı da kalsın..

    YanıtlaSil
  3. mektup lezzetine ulaşmamız imkansız ama ne bileyim bi insanın bana hitap ettiği cümlesinde de samimiyet beklerim bikaç harfe tıklaması zor geliyorsa yazmasın daha iyi de mi :) mesaj konusunda çok hassasım karşındakinin yüzünü göremediğin için karşındaki kelimeleri doğru kullanmazsa samimiyetsiz gelebiliyor
    Bir insanın bize ihtiyacı vardır yardım etmekten çekinmem ama sanki ilgileniyormuş gibi önce hal hatır sorması yapmacık geliyor işte :)

    YanıtlaSil