8 Kasım 2013 Cuma

Temiz Yüzlü de Bir Adamdı..

Öykü Denemesi  -Part 1-

   Kara gökler kül rengi bulutlarla kapanık
   Everin bacasını kolluyor yıldırımlar,
  İn cin, uykuda yalnız iki yoldaş uyanık
    Yalnız iki yoldaşmış öğlen oldu inler cinler öğle molası verecek biz daha yeni uyanıyoruz.Hadi  ama Aslı dalga geçmek  için vaktimiz yok .Ay ben yine aynı şeyi yapıyorum ya insan kendi kendine konuşur bu delilik değil ama ben kendi içimde bir kişi daha varmış gibi yaşıyorum buna bir son vermem lazım.Çocukken de karşımdakine söyleyemediğimi ayak baş  parmağım ile yazıyormuş  gibi yapardım ne manyaklık ama.Normal insanların ayakkabılarının topuk tarafı önce yıpranır benim ayakkabılarımın parmaklarımın olduğu bölüm  delinecek kadar aşınırdı. Her  insanın birkaç keçisi eksiktir ama benimkiler komple kaçmış.Neyse kendi kendime konuşurken laf lafı açıyor daha kahvaltı bile yapmadım bir saat içinde çıkmam gerekiyor.Şeyma beklemek istemez Seda sağolsun yine ekti.

    Neyse pozitif düşün bugün bir sürü kitapçı gezicez çok eğlenceli olacak.Tamam ya sen bi sus biz iki kişi değiliz sadece ben varım. Uff tamam sustuk.
   
    - Bugün ne yeseeeeem
    +Aman sanki bi şey yediğin var da
    -Hani susmuştun ?!?
    - Neyse çay demleyeyim bi şeyler atıştırırım
 Filmlerde geleceklerde yemek yerine haplar oluyor ya onları keşfetseler de ben de rahat etsem ne yesem diye düşünmeye gerek yok at bi tane hap ohh karnın tok.Onların da tatları var mıdır acaba ?
+Daha keşfetmediler ki nereden bileceksin? 
-Çok bilmiş iç sesim çeneni ne zaman kapatmayı düşünüyorsun ?Sen böyle konuşmaya devam edersen millet bizi deli zannedecek.
+ Millet bizi duymuyor ki
-Çok hoş iç sesimin bana çemkirmesi yetmiyordu şimdi daha zeki olduğunu ispatlamaya çalışıyor.
  Çayımı içeyim Şeyma hazırmış şu kazağımı da giyeyim bugün hava cidden kapalı akşam da soğuk olur.Şeyma çıkmış biz de çıkalım.Yok ben çıkayım ne bizi ya.


    Otobüs de bugün çok hızlı gidiyor geç kalsam her trafik ışığına takılırdı. Sanırım vaktinden  çok çok önce orada olcam. Neyse şu teyzeye yer veriyim
-Teyze gel otur 
~Yok hanımefendi siz oturun ben birazdan incem
-Tamam siz bilirsiniz
  Şu abi benim yerime mi oturuyor pislik be.Hep o pis bunağın yüzünden hem hanımefendi ne ya kızım der senin yaşındakiler hem incem ne ya.Yanındakiyle çen çen ne konuşuyorsa.
 -Dinlemeeee
+Ahaha duydun mu kadın ikinci evliliğini yapmış aşk evliliği çok mutluyuz diyor
-O yaşta ne aşkıysa
+Sen de şu kadına yer verdin senin durumun daha vahim haline bak :D.Bak adam kadına araba da almış da ehliyet kursuna gidiyormuş
-Tamam ya napıyım kadın yaşlı diye yer vermek istedim neresi kötü
+Kötü değil komik bi de yerine başkası oturdu ya :D
-Salak aynı kişiyiz sen de ayakta kaldın
+Ayrıca kara gökler kül rengi filan diye saçmalayıp giydiğin kazak da bunalttı hava o kadar da kapalı değilmiş.Nerde o eski havalar ah ah bunların ne idüğü belirsiz :D
-İçimde fıkrasına gülünmeyen adam mı yaşıyor bu biçim espri içimi baydın pöf.
   Neyse sonunda geldik senden kurtulacağım.Şeyma 10 dakikaya gelecekmiş meydanda oturup bekleyelim.Biri bana doğru yaklaşıyor Şeyma değil de mi gözlük yok göremiyorum erkekmiş bu ama yine de yaklaşıyor  umarım yanıma oturmaz.Bana niye dik dik bakıyor ki bu adam.Başka yere baksana bee
  ~Saat kaç
 -Efendim
~Saat
-Ha 12yi 3 geçiyor
~Teşekkürler
-Önemli diiil (ÖNEMLİ işte mal mısın be adam tam karşıda saat kulesi duruyor üstelik doğru da bana ne soruyon )

Nerede psikopat var beni buluyor ha
+Çekiyon kızım :D
-Sen kapa çeneni
+Bak geliyor seninki
-İkimizde aynı kişiyiz o senin de arkadaşın hadi sus artık.

.....
Fikri veren deeptone 'a teşekkürler umarım beğenirsiniz :)





   

10 yorum:

  1. Gülmekten öldüüüüm :D Kahraman olmuşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen benim hep kahramanımdın sevgili dost :)

      Sil
    2. Beni beklerken böyle şeyler düşünüyorsun hı bi de o otobüste ne ilginç kişiler oluyor ya benim de yanımdaki sevgiliyle tartışıyo ben yanlış anlıyorum öyle mi sen yanlış anlatmıyorsun yani diyodu çok komik :D

      Sil
    3. Kiiiim :D buradaki işi ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür sevgili dost :D
      Sevgili tartışmaları çok komik oluyor kaç saat aynı şeyi farklı cümlelerle ifade edip tartışıyorlar :D

      Sil
    4. Heheheheh hayal ürünü atacan ortaya karıştırıcan kızığğğm. diyologları süper bağlamışsın içsel konuşmalar on numara bi dahaki sefere daha başka biriymiş gibi yaz böyle eğlenceli ama çaktırmadan sen olduğunu sen de ol içinde ama başkası gibi işte daha çok.Mesela bir erkek gözüyle yazmayı dene öyle düz düşün ya da kız gibi ama farklı kız gibi mesela o ayaktaki teyze ol çok sosyetik bir teyze mmm nasıl denir entel teyze baksana sana hanımefendi demiş hiç rastlamadığım şey.Çocukları olsun onun biri doktor biri mühendis otobüsteki bi kız yer vermek istesin ama o oturmasın.Aslında o teyzenin arabası da varmış da bozulmuş tamire vermiş ya da henüz ehliyetini almış olan torununa vermiş olsun falan. Hatta bu torun sınıf arkadaşımız çıksın tam inerken telefonu çalsın ve resmi gözüksün sen de şaşır böyle o ara teyze aşkoşum diye açsın telefonu öyle işte. :D

      Sil
    5. Sevgili dost gül gül öldürdün beni :D
      Kızıığğğm ben senin gibi aşamadım kendimi bu daha emeklemem bi dur bakalım ilerde olcak inşallah :D
      Erkek gözüyle basit bir düşünce sistemi bak bu fikir güzel :D
      Teyzenin doktor oğluna aşık oluyum filan diğer partta teyzeyle tekrar mı karşılaşsam ama öyle kaynana düşman başına :D
      hem aşkoşum nedir ya :D yedin bitirdin beni :D

      Sil
    6. Bi sürü yazdığım yorum gitti ama dur yeniden yazayım:)

      Hehe emeklemen buysa koşuşunu dört gözle bekliyorum o zaman geniş tut ufku :D

      Kızıığm bak şimdi tanıdığımız birine böyle konuşulduğunu düşün. Tam iyi akşamlar derken sonuna kıkırdayarak aşkoşum deriz mesela ama sonra efendim deyince yok ya biz kendi aramızda deriz huylandırırız onu.. :D Sonra hatta bile şantaj mektubu yazarız gazeteden harfleri kesip uhuyla yapıştırırız ama öyle şantaj mektubu. Zarfın üstüne de aşkoşa sevgilerle yazarız. :D :D:D

      Niye ki güzel bence öyle kaynana bak düşün vampir serisi çıkmış yeni bizim teyze hemen başlamış okumaya ohoo obsidyen falan okur bu teyze sonra grange okur dan brown sever hatta bunun üçgenciler hakkında tez yapacak bilgisi bile vardır.:D Ama kitaplarını ödünç vermeyebilir biz de noğğğlur deriiiz bişi yapmıcaz yıpratmıycaz diye söz veririz.Film de izleriz beraber ama yaşlı ya azıcık sakin film sever bu kadın bir de romantik komedi kim sevmez ki romantik komedi ehehehe hemen kendi sevdiklerimi sıkıştırıyım araya dedim.Yaaa çok iyi geçiniriz bence. :D

      Doktor civanım doktor doktor civanııım :D :D

      Bir de şey demiştim erkek gözüyle ama bu biraz sarsuk erkek olsun anahtarını evde unutsun falan. Otobüse koşturarak yetişsin bir gün de şey olsun tam otobüse koşarken arkasındaki kız otobüse ıslık çalıp durdursun. Rezillik rezillik :D :D :D

      Sil
    7. huhuuuu yorumunu çok beğendim u beybi :D dur hepsi hakkında görüşlerimi tek tek açıklamam lazım =)emekleme dönemim uzun sürebilir koşmayı bırak yürüyemeyebilirim bile ama iltifatın için teşkürler ama =D
      Yok ben yine de öyle kaynana istemem =D Kitap okusun ama o kadar abartmasın bu teyze çok kokoştu deli etti beni =D
      Erkek gözüyle yazıcam onu istyorum da bi de bugün aklıma bir çocuğun gözünden yazmak geldi onu deneyebilirim kısa zaman içinde :)
      Ama sana dediğim fikir de iydi bi deneyelim bence :)

      Sil
  2. tabii ki beğendim ha haaaa ne zeki bi düşünce ya ne güzel bi öykü konusu.
    kıkırdadım.
    :)

    YanıtlaSil