14 Kasım 2013 Perşembe

23:39 - 15 comments

Üçüncü Tekil Kişime...


şu kar küreleri gibiyim çalkalanmış gibi tedirginim...

 Çayı çok severim ama yeşil çayı değil icetea de değil bildiğimiz çayı işte.Bildiğimiz kelimesi önemli çünkü içimi ısıtan o bilmek fiilidir belki de.Seni de seviyorum ama bildiğim seni dış kabuğunu değil bana uzak davranan halini tavrını da değil bildiğim seni.Seni sen olduğun için sevmiş olma ihtimalim de var ama bu aralar seni neden sevdiğimi bilmiyorum.

   Dış kabuğunu sevmediğimden eminim çünkü bugün sana uzaktan baktım da beni tanımayan onca insandan hiçbir farkın yoktu onların bana karşı  takındıkları tavırdan farkı yoktu tavırlarının.Bir söz var ya bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir , ansızın aklına gelip yalnızlaştırıyorsa işte o zaman sevmiştir diye  ne çok yalnızlaştım bilemezsin tüm kalabalık yok oldu sadece senin çekip gidişin ve benim gözlerimdeki yaş kaldı.Varlığın tüm kalabalığı hiç yaptı.

   Sen yanımda değilken de iyi hissetmiyordum ama varlığın da bana hiç  iyi gelmedi.Sen yokken seni özleyip saçma anılarla kendimi avutabiliyordum, kandırabiliyordum kendimi sensiz de olabileceğim konusunda.İlginç gelecek ama seni sensiz yaşıyordum ve kendi dünyamda mutluydum.

     Sen karşımda öylece durunca noldu biliyor musun ? Hani kar kürelerinin içinde kar yağar ve içinde kış yaşanıyormuş gibi bir atmosfer vardır ya .Senin varlığın kar küresinin camını kırdı karlar etrafa uçuştu içeri güneş girdi ve benim iklimim artık kış istemiyor o güneşin eski sıcaklığını istiyor.Sadece meraktan soruyorum bana bunu nasıl yaptın bu kadar umursamazken samimiyetine ne zaman inandım ?

   Varlığının bu kadar canımı yakmasında da bir sebep var elbet.Sen yanımda değilken hayallerimin sonu yok ve her şey mümkün gibi görünüyor.Ama senin varlığın tüm hayallerimin ne kadar saçma olduğunu ispatlar nitelikte.Bakışların bir yabancıya bakar gibi ilgisiz ve sözlerin özensiz seçilmiş.Bunlar da canımı yakıyor benim gözlerim her yerde seni ararken senin bana bakışların neden ilgisiz ? Ve sözlerim özenle seçip sana hitap etmek isterken kekelemelerim aklıma geliyor.Neyin karşılığıydı bu çabalarım ?Ah pardon karşılıksızdı değil mi ?
   
    Unutamayacağımı anlayınca her şeyin bir rüya olmasını istiyorum.Sende olur mu bilmiyorum ama bende rüya ve gerçek birbirinin içine geçer bazen.Çok düşünürüm bu hatırladığımı rüyamda mı gördüm yoksa gerçekten olmuş muydu.Keşke sen de öyle olsan hiç var olmamış olsan ben yarın uyanınca ah rüyaymış desem ve iyi ki uyanmışım diye sevinip hayatıma devam etsem.Çok şey istemiyorum senden eski özgürlüğümü geri ver hayatımdan hiç var olmamış gibi çık git...




15 yorum:

  1. Düğüm oldu boğazımda.ne desem bilemedim :-(

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzel ve etkileyici annatmışsın.

    eh kurtulmalısın bu durumdan, seni üzüyorsa, unut hadii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy beğenmene sevindim çok mu arabeske açtım dedim ama yazmak da istedim :)

      Sil
    2. arabesk değil ya.
      sen iyi anlatıyorsun içindekileri.
      bi de valla güzel yazıyorsun.
      şeyma da öle.
      birbirinizi iyi bulmuşsunuz.
      :)

      Sil
    3. sağol o zaman :)
      evet Şeyma benim şansım :) onun gibi bi arkadaşım olduğu için çok şanslıyım :)

      Sil
    4. bak inşallah bu yorumu okursun :D Şeymaya diyom ki uff kaçtım yazacağıma açtım yazmışım sadenin yoruma dedim ben ona neler dedim de anladı sanırsın tardisin çevirisi var adamda diyor :D

      Sil
    5. hah haaaaaaa.
      anlamak zor değil beeeee seni de onu da.
      öle minik harf hataları olsun bütün yaptığımız.
      şeyma var ya en eski blog arkadaşlarımdan artık.
      hatta bak, geçenlerde kontrol ediyordum.
      blogla ilgili bazı notlar alıyorum bi minik deftere.
      şeyma, geçen yıl en sık ve düzenli yorum yapan arkadaşlarımdandı.
      yine iyi zaten.
      seni de onun blogunda okuyodum.
      sona da okuşmaya başladık işte.
      :)
      hiç de huysuza benzemiyosun amaaağ. neyseee.
      :)

      Sil
    6. Şeyma da anlatıp duruyordu yazılarının bazılarını okutuyordu filan Burak Beni Menuetto yazını tee yaz okulunda okutmuş ben geçen yine hatırladım diyom o yazıyı bulsana kızım hepsini nerden hatırlıyon dyor :) biz de o hayal defterimize seni de ekledik bi gün tanışcaz senle haberin olsun :D

      Sil
    7. ne güzel şeyler sölediiin.
      :)

      Sil
    8. cidden mi :D huysuzluğum da insanlara yaptığım şakalardan kaynaklanıyor Şeyma o kadarını anlatamamış galiba :)

      Sil
    9. hihi, şakalarını annamıyolardır beee.
      :)

      Sil
    10. anlıyolar ama çok fenasın diyolar :D

      Sil
    11. hımm bence muzip demek istiyo onnar. alay etmek hoş kii.
      :)

      Sil
    12. bence de çok hoş en azından ben çok eğleniyorum :D

      Sil