24 Kasım 2013 Pazar

01:12 - 16 comments

Hakkımda 5 Şey ~Mim~





          Yine ben yine mim  =)  Bu mim biraz acayip hep benim konuşmam lazım ve sırlarımı ifşa etmem lazım .Soru cevap şeklinde olanları daha çok seviyorum ama neyse nasıl olsa çenem düşük =D Hemen mevzuya geçiyorum deneme bir ki gerekli protokoller :
    Sevgili Dost birgaripseyma beni mimlemiş aman da aman =) o da olmasa bir de can dostum güzel insan olmasa blogda yazmam herhalde  neden çünkü okuyanım yok kendi kendime konuşup duruyorum =D Yazmayıp da napıcan içinde bu kadar şeyi nasıl biriktireceksin demeyin ben yaparım =D Neyse mevzu o değil =D Mime gelelim:

 

1.Göründüğümden daha duygusal daha psikopat ve daha saçma bir insanım.Huysuz izlenimi bırakmıyorum ama öyleyim =D

   Mesela birini sevme ya da sevmemek mevzusunda.İster ön yargı diyin ister başka bi şey ama bir insanı sevmediğim zaman sevmiyorum.Nasıl mı mesela okulun ilk günü çocuğun tekini hiç gözüm tutmadı o gün bugündür sevmem onu daha da içim ısınmadı ama çok haklıymışım =D Sevmek konusunda da öyle hiç olmayacak insanları sevebiliyorum insanların gıcık olduğu tipleri sonuç bazen kötü oluyor ama olsun.





2.Gözlerim dolmaya çok müsaittir

Lisede kızarlardı bana herkesin içinde ağlama alay konusu yapanlar oluyor diye ama sınavdan düşük aldım diye ağlardım =D Şimdi alıştım düşük almaya ama güzel bir şiir de duygularımı alt üst etmeye yetebilir.,
E normal bir insan değilim.İnsanların içinde ağlamaktan hoşlanmam sulu gözüm ama belli etmem hatta bazı insanlar duygusuz der =D Bazısı çok duygusalsın der herkes tanımıyo beni :)






3. 5-6 sene önceye kadar çok zeki olduğumu ve insanların beni anlamadığını düşünüyordum =D

  Her insanın hayatında olur ya çok zeki olduklarını ama anlaşılmadıklarına inandıkları bir dönem ben de lise sona kadar öyleydim böyle bi havalar bi artistlikler =D Bir gün farkedilip çok çok başarılı olacağıma inanırdım filan =D Neye güveniyodum, bu özgüven nereden geliyodu bilmiyorum sonradan kayboldu =)




4. İçimde bitip tükenmez bir umut ışığı var çok saçma şeylere inanabiliyorum  ^_^

 Doctor Who tardisle beni almaya gelebilir mesela hani yolculara yapıyor ya canları çok sıkkınken bi yerde beliriyor neden olmasın de mi =)

Dizilerdeki gibi bi aşk da yaşayabilirim ama şu an o fikre uzağım =)

Çalışmasam da sınavlarımın iyi geçeceğine inanabiliyorum =)

Çok sıkıntılı olsam da güzel günler çok yakında diye kendimi kandırabiliyorum :)

Bu biraz acıklı ama ölüme inanamıyorum sanki sevdiklerim ölmemiş de bir yere seyahate gitmiş gibi hissediyorum her an çıkıp geleceklermiş gibi

Pollyanna değilim o saçım yok aaa ne güzel tarağa ihtiyacım da yok der ben saçım yok ama yeniden çıkar derim =D

5. 21 yaşındayım ya da 22 can dostum güzel insan' ın iddialarına göre 22 çünkü 92de doğmuşsam 93te 1 yaşına girmiş olmuyorum 1 bitmiş oluyor =D neyse mevzu o değil zaten ben 60 filan hissediyorum .Saçımda tek tel beyaz var =D Ve ben saçlarıma aklar düştü muhabbeti ile insanları baymaya bayılıyorum =D Tam bir pisliğim =D

Allahtan sevmiyorum dedi 5 az geldi daha da anlatırdım da bir daha ki mimlere artık =D
(Bi dee Türkçem hiçbir zaman iyi olmamıştır ki yazarken aklıma geldi : ki ve de da'ları ayrı yazmam gerekirken birleşik yazıyorum birleşik yazmam gerekirken de ayrı .Dahi anlamında de ayrı yazılır o tamam da gerisi yok bende =D .Ama takıntılı olduğum sözcükler var başkası onları yanlış yazınca uyarıyorum =D Dinlerine söven Müslüman olsa =D )

 
 



16 yorum:

  1. Ben de en olmayacak şeylerin olabileceğine inanıyorum, bazen kendi beklentilerime falan saçmalama yaa daha neler yok artık yani dediğim de doğrudur yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartmak güzel oluyo de mi ama :) hani olmayacağını bilsen de hayalleriyle eğleniyor insan :)

      Sil
  2. ben de cocukluğumdan beri seçilmiş olduğuma inanırım :D özel güçlerim varda belli bi yaşa gelene kadar benden gizlemek için normal gibi yaşamamı istiyolarmış gibi :D ah bu çizgi filmler beni kötü etkiliyo :D yaş aldı başını gidiyo ama ben hala umutluyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de bitip tükenmez bir umut var ama artıkı özel olmadığımı biliyorum farklıyım ama özel değilim :)

      Sil
  3. ne cok gibi yazmışım :D bu konuda uyarmamana şaşırdım doğrusu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum yapanları kaçırmayım diye yoksa hatan çok dermişim :D

      Sil
  4. ama bak ben buna güldüm valla bak çok hoş ya.
    :)

    bi de okurun var ki.
    bak deep var vampiring var.
    onlar saylanmaz mıııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. epeydir hüzünlüydüm vize depresyonu galiba da mim bahanesiyle eğlenceli bi şeyler yazayım dedim :)
      sayılır tabi kiiii hem Altın Zen'le Sessiz Gemi de arada uğruyor ama çok okurum yok bu da bir gerçek =D

      Sil
    2. altın zenle sessiz gemi de sevdiklerimden ki.
      :)

      okur sayın çoğalır kii.
      çoğaltırız beee nolcak.
      :)

      Sil
    3. böyle de iyi aslında :) bi ara Şeymayla twitter'da takipçilerin tweetlerimizi okumasından şikayet ediyoduk :D kimse okumayınca daha güzel saçmalanıyor :D

      Sil
    4. Acındırmak vol bilmem kaç diiiğğğğp boş versene sen onu ben ilk açtığım zaman varlığımdan kimse haberdar değildi tek annem okuyodu neyin acıntısı buu :D

      Tabikisi artacak o belki bi sürü olacak çok meşhur olacaksın :D :D

      Sil
    5. yürü git acındırmadım ben =p deee gereksiz bir serzenişte bulunmuşum sebebini ben de bilemedim :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. güya huysuz benim görüyo musun deep :D

      Sil
    2. hah haaaa. siz üçünüz çok tatlısınız yaaa amaaaa.
      :)

      Sil
    3. ay teşkürler ^_^ Selvet de geldi tam olduk :D

      Sil