24 Kasım 2013 Pazar

17:39 - 10 comments

Deneme Bir Ki


Melankoli günlüğüm
   Bugün "ben yalnız da yaşayabilirim hayatımı"'n provasını yaptım.Sonuç pek iç açıcı değil ama olsun.Alarma uyanmak gibi bi huyum olmadığı için annem uyandırdı kahvaltımı da o hazırladı yoksa üşenip yemeden çıkardım.Buraya kadar prova tam bir rezalet ama evden çıkınca ta ta yalnızdım işte.Kimseye mesaj atmadan kimseden mesaj beklemeden bindim otobüse.

      İnsanlar beni çileden çıkardıkça yalnızlık hakkında ne kadar da doğru düşündüğümü anladım.Arkadaş insanlara saygı ölmüş şu lanet otobüse hepimiz bincez işte ne itişiyosunuz dedim içimden ama benden önce binen adamın dirseği gözüme girdi noluyoz ya sabah sabah nası bi işkence bu  = / Hesapta kütüphanede çalışma vardı ama erken gelme işini fazla abartmışım daha açılmamış ki burası. E hava da çok soğuk beklenmez ki burada napcam.Orada da bi cafe var bir yerde oturup yalnız başıma bi şeyler yemek.Hayır  bu bana göre değil.Ama içindeki sevimsiz ve beni gaza getiren ses : hani yalnızlığa alışacaktın dedi.Gidip simit ve çay aldım.Ama bu benim bildiğim simit değildi küçük simitmiş az susamlı simit mi olur .Neyse.

         İnsanları görmeyeceğim bir yere oturacaktım güya ama yer yanlıştı tam kapıya bakıyordum ve giren çıkan herkesi görüyordum.Zaten genel durumum keçi misali, sevmediğim otun burnumun dibinde olmasından kurtulamıyorum.Belki de dünya üzerinde benim için mükemmel bir yer yoktur olamaz mı olabilir =/

       Bi de sabahın köründe Kadir Çöpdermir ile Pascal Nouma'nın programı varmış.Saçmalayıp duruyorlardı :) Kadir Çöpdemir papaya sesleniyor size hediye gönderdim kıbleyi gösteren seccade ile tespih diyor :) Turşu da gönderecektim ama almadılar diyor papanın başı mafyalar ile dertteymiş de destek veriyorlar güya =D Sonra bir adamın işini anlattılar yaşam koçuymuş zat-ı muhterem .Türkiye'de ilkmiş bu meslek .Nası ilk demeyin iş biraz farklı.Hani Kemal Sunal bir filminde Mazlum rolünde dayak yiyip para kazanıyor ya adam da aynını yapıyormuş.Koça geeeel :) Adamın kuralları var efenim kafasına filan vurmak yasak yerden taş alıp atmak yasak bir de tarifesi varmış ama esas ilginç olanına gelmediim . Şimdi siz müşterisiniz diyelim canınız sıkkın diyelim a kişisine gıcıksınız adam a kişisinin maskesini takıp öyle dayak yiyor(isteğe bağlı).Müşterileri genelde kadınlarmış türümün tek manyağı  ben değilmişim ama bunlar beni bile aştı.


   Bir absürtlük daha var bunu anlatıp anlatmamak konusunda tereddütlerim var ama neyse.Arap ülkelerinde Amerikan kızlar görmeli usulü ve başlık paralı açık artırma ile alınıyormuş.Çok ilginç köle ticareti kalktı diye duymuştum ama kesin bilgi değilmiş demek ki.Açık artırma ile eş almak da ayrı bir psikopatlık.Dünya üzerinde açlık almış başını giderken insanların bunlarla uğraşması hangi dinde mübah anlamıyorum.


    Psikolojim bozuk olunca dünyayı umursamaz bir tavır takınmıştım ama yine de ilginç şeyleri duymamı engellemedi bu ruh halim.Mesela geçen gün de güneşin kutupları yer değiştirmiş.Telefonum çekmedi ben de suç telefonda zannedip zavallıyı aç-kapa manyağı yaptım .Cahillik başa bela efenim.Bir de Abbas Güçlü ile Genç Bakış ERÜdeydi oradaki iki farklı grup birbirini yemiş program iptal olmuş.Neyi paylaşamıyoruz acaba =/

  İnsanlardan uzak yaşamaya karar verdiğim gün insanların ne kadar saçma olduklarını ispatlayan bu kadar çok şey öğrenmem de çok ilginç.Ben küçücük bir insancığım kütüphanedeki bikaç metrekarelik alanda bile yaşar giderim.Uzaktan bakınca bile ısınamadığım insanların içine sürüklenmem haksızlık....
 

10 yorum:

  1. ay ama unut insanları takma kafana hüzün yok cıks.
    yalnızlık mutluluk ve huzur bee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüzün yok tamam da insanlar kendi kaşınıyor =/
      sevmediğim insanlarla muhattap olmaktansa yalnızlık iyi gerçi her insan kendi içinde yalnız :) Şeyma ve Selvet çok iyi dostlar olmasa yalnızlık denememi daha da uzatabilirdim :)

      Sil
  2. yaşam koçunu bana da gönderseler çok pis döverim var ya :D ama yaşam koçu maske takmak yerine gıcık olduğumuz insanları dövmemize yardımcı olsa daha iyi olur sankii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıktır adama para kazanmak için kendini paralıyormuş ama sevmediğimiz kişileri dövmemize yardımcı olması güzel fikir :) Gerçi biz dövmesek bile adalet yerini buluyor Şeymayla selçuğa demediğimizi bırakmadık bugün seke seke yürüyodu :D adamın başı beladan kurtulmuyo :D

      Sil
    2. geçen sene de kolu kırılmıştı :D her sınav dönemi bi şey oluyo o adama çok ah alıyo çoook :D

      Sil
    3. aldığı ahlar bir bir kırık çıkık olarak dönüyo galiba :D asistanken böyle hoca olsa napacaksa :D

      Sil
  3. Bi şey diyemiyorum o gün ben delirmiştim sen komple kayışları koparmışsın arkadaşım insan mesajına bakar yahu zaten gördüğüm an anladım bir haltlar karıştırdığını yalnız yaşayacakmışmış bak sen hele hıh :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesajlara cevap attım bi kere hem bulamamak senin sorunundu hıh :) hem ben denedim yalnız da yaşayabiliyorum ama sizle ayrı güzel oluyor hayat ;)

      Sil
    2. Herkes yanlız yaşayabilir kendimizi kandırdığımız zamanlardır sensiz yapamamlı şeylere inandığımız zamanlar. Bile bile herkesin gideceği her şeyin biteceği güzel anılar yaratmak lazım yaşamaya dair.Bulamamak elbet benim sorunumdu orası o kadar sıkışık olmasa bakmaktan çekinmezdim ama cidden o köşe kaçma isteği doğuruyo ben de. :-)

      Sil
    3. zaten yalnız geldik yalnız gideceğiz yalnızlık insanın doğasında var :) ama o günün sonu güzel bitti beni bana bıraksanız daha depresif bi şey olacaktım :D

      Sil