29 Aralık 2013 Pazar

19:39 - 12 comments

Saçma Bi İnsan Mıyım ??? Tabi Ki Eveeeet :D


 
Üç defa giriş cümlesi yazdım sildim siz farz edin ki çok değişik şeyler anlattım güldük eğlendik tamam mı :D Uzun süre uzak kalınca yazamıyormuşum hayır yakınken ne kadar yazıyoduysam Neyseee : D Geçen hafta ödevlerle boğuştuk bu hafta finaller başlayacak hayatım çok sıradanlaştı sizi de boğmayım dedim nasıl da düşünceliyim de mi =) Hadi bu giriş paragrafı olsun konunun ne olduğu hakkında fikir edinmiş olun tamam mı =)

    Son zamanlarda hep mim yazdım söz komik şeyler anlatcam dedim onları anlatıyım sıkı durun :D

1-)Geçenlerde okuldan dönüyorum otobüs tıklım tıklım dolu şoför bir durakta durmadı yolculardan azar işitiyor filan ilerde adamın teki kaptan bi beni indirsene dedi noluyo diye şaşırdık tabi kartı düşürdüm dışarıya dedi nasıl başardıysa  otobüs durdu kapıyı açtı sonra adam  ha tamam tamam burdaymış dedi .Teyzenin bi tanesi de yaradana gurban herkeş ayrı bi alem dedi :D Sanki tüm dünyanın özeti gibiydi işte

2-)Geçen gün  ailecek bi dizi izliyoruz dizide kadının teki sinir olduğu bir adamın parmağını kesiyor işte iğrenç  bi sahne 12 yaşındaki kardeşimin verdiği tepki :
-Ben makasla mukavvayı zor kesiyorum o nası kesti o parmağı
(Bizim ailede var bir bozukluk :D  )

3-)Balık aldık Şeymayla beraber belki yazısını okumuşunuzdur.Onun balıklar tam prenses benim balığım garfield çıktı .Havasından mıdır suyundan mıdır bilemedim ama çok hareket etmiyo .Hatta bazen uyuyormuş gibi dipte pinekliyo yem verirsem yüzüyor yiyo sonra paso yatıyo :D Bana baka baka psikolojisi bozuldu herhalde =/ Annem senin balığın ne bekliyodun ki diyor ama ne biliyim işte :D

4-)Bunu da anlatayım yine bir otobüs vakası Şeyma Selvet ben kurstan çıktık koştur koştur otobüse yetişmeye çalıyoruz filan neyse kalabalıkta bindik arkamızdan iki sevgili geliyor kız tripli bi şey belli işte neyse :D Bizden sonra bindiler kız triplere giriyodu da ben yorgunluktan (yorgunluktan ne saçma bi kelime ya :D takılmayın ona olaya odaklanın ) farkedemedim olayı kızın çantayla Şeymanın çantası aynıymış görür görmez ayy inaeen mıyoruuueem  gibisinden ergence triplere girmiş çantayı çıkarıp sevgilisine vermiş filan hayır derdi neyse manyağın :D Biz de düşündük bu kızlara erkekler nasıl tahammül ediyor diye bi yere varamadık ama çok güldük önceden farketsem ben bu olayı otobüste aydınlığa kavuştururdum da neyse :D

5-)Kızlarla birbirimize yılbaşı hediyesi aldık Şeyma bana termos bardak almış ben çaya bayılırım diye  utanmasam suyu bile onla içcem işte o kadar sevdim :D 3 bardak çay içtikten sonra bir de o bardağa çay stokluyorum sonra içerim diye .Ders çalışırken masadan kalkmaya üşeniyorum flashı cebimde unutmuşum diye kalktım baktım gözümün önündeki flashı görememişim kendi kendime kızıyorum o kadar yolu boşuna gitmişim diye (toplamda 5 adım filan :D ) kardeşim de gülüyo arkadaşların çaya çözüm buldu da bi de şu üşengeçliğine çözüm bulsalar diyo burdan duyrulur gelecek yıl öyle bi hediye alın :D

  Devamı vardır herhalde de gelmedi aklıma şimdilik bu kadarla alsın zaten Selvet niye bloga gelmiyon dedi diye geldim zorla yazdırılan yazı bu kadar olur :D

12 yorum:

  1. iyiki yazdırmışım değil mi? :D Biri değil derse çok bozulur hatici o yüzden idare edin tamam mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem iyi mi değil mi onu sen diycen :D anlış bi yer var mıydı la çok kontrol edemedim :D
      Bi de bozulmam ki çok içime sinmediği için sorun değil uğramış oldum sıkılırlarsa yarıda bırakıp sessizce uzaklaşırlar :)

      Sil
    2. ben çok beğendim :D yarıda bırakacaklarını sanmıyorum canım ben devamı olsaydı keşke dedim yani demedim desem yalan olur şimdi :D

      Sil
    3. o zaman tamam :D devamı yarın olsun :D devamı var dediğim hiçbir şeyin devamı gelmiyo ama olsun :D

      Sil
  2. beğendim on numero :D

    Ay kardeşine bitiyom ben ya nası tatlılık,nası haklılık o öyle :P :D

    herkeş ayrı bi alem :D

    Ay ne komikti o yea bildiğin kızın hayatını sarstım gününü perişan parası varsa herkeşin aldığı çantadan almasın canım :D :D

    Yehuuuu termosun hikayesini sevdim flashı da boynuna asılan mı alsak her şeyi devletten beklemeyiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim bi de mesajlarıma cevap verirsen daha da sevindirik olcam ;)
      kardeşim acayip daha diyalogları duysun yıkılırsın :D
      herkeş bi alem teyze nereliyse çözemedim :D
      sevgilisine aldırır o çanta :D
      termosu çok seviyom ben ya öyle bakışıyoz boş olsa da masamda duruyo mutfağa bırakmıyom onu :D

      Sil
  3. :)
    herşey komik anlatışın daha da komik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şey komik olmasa da öyle bakmam gerekiyo :)
      iltifatın için de teşkürler :)

      Sil
  4. hahaa iyi ki yazdırmışlar o zaman :) boş bırakma buraları hep yaz çok tatlı yazıyorsun :)
    bi de iyi yıllaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen öyle diyosan iyi ki yazmışım :) teşekkür ederiiim :)
      sana da iyi yıllar :)

      Sil
  5. hain yorum kutusu gitmedi galiba yazdığım uff..
    neyse ne diyordum iyi ki yazdırmışlar o zaman :) boş bırakma buraları hep yaz çok tatlı yazıyorsun :)
    bi dee iyi yıllaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi geldi :) hatta 2 tane geldi :) yorum kutum sorun yapsa da hep bekleriz :)

      Sil