28 Eylül 2013 Cumartesi

22:53 - 11 comments

Kalıcı Olmak....

     Kitap okuruz,  film izleriz, bir yeri ziyaret ederiz hepsinde bir anıyı kalıcı kılmak isteriz :) Teknoloji sayesinde bu o kadar farklı boyutlar almaya başladı ki insan sevinse mi üzülse mi bilemiyor.
   
      Ah teknoji ah bize ne imkanlar tanıdın sensiz yapamıyoruz tamam kabul de senle de çok iyi anlaşamıyoruz kabul et ;) Kitap okuyunca sevdiğim yerleri paylaşmadan film izlediğim zaman adını unutmayayım bir arkadaşa öneririm diye facebook'ta beğenmeden , bir şehre gidince fotograf çektirip paylaşmadan edemiyorum bu halimden memnunum ama bazılarımız işi çok abartıyor şu anda bu filmi izliyorum diye paylaşmış aklı evvelimiz bize ne arkadaşım sen filmini izlesene ! Ya da herhangi bir kafeye uğrar hemen yer belirtir hasbam :D dur yanına geleyim yalnız mı kaldın yanındakilerden sıkıldın mı nettesin diyeceğim olmayacak :) Dalga geçiyorum ama bunları benim biricik arkadaşlarım yapınca sesim çıkmıyor :| 
     
     Teknoloji, sosyal ağlar iyidir hoştur ama biraz da anı yaşamak lazım sen orda yer belirtmeye çalışırken kahven soğuyor hayat akıp gidiyor annem değmez birkaç like için bunca işkenceye ;)

11 yorum:

  1. Ay serzenişe baak kime kızdınsa bu kadara,haklısın ama haklısın timam bir şey demiyom başka :)

    Kalıcı ol buralarda ;)

    Gizli olamayan bir dost :))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili bir dosta nerdesin napıyosun diyorum a a facede yer belirttim baksana diyor sohbet muhabbet ölmüş akadaş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölmemiş hiç bişi sevgili dost sadece inzivaya çekildim azıcık:D

      Sil
  3. 2 saat sonra cevap verince sağlığın konusunda endişelendim :)

    YanıtlaSil
  4. bu benim tatilde olduğum dönemde yazılmış bişey mi acepp o_O

    bu serzenişler bana değildir dimi dimi ben en fazla resmime bak demişimdir :D hem de napıyon sorusuna cevabımı verdikten sonra demişimdir. Terbiyesiz değilim ki been :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terbieyesiz değilsin ama evhamlısın canıms :D nası güldüm :D yok o sözler bir başkasınaydı geçen gün gıcık olduğum 2 arkadaştan senin tanımadığın kişi :D bildün mü :D

      Sil
    2. bildiiiiiiim :D bu aralar çok alınganım anlayış gösterin banaa sevin beni :D

      Sil
    3. farkındayız alıngan seniiiiiiiii seviyoruz hem de çooook =)

      Sil
    4. bende sizi çok seviyorummmm :))

      Sil
  5. hoşgeldiin.
    :)
    yorumlar da pek keyiflii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihii te ilk yazıma gelmişiiin deeep :D Hoşbuldum kiiii :)
      Aramızda kalsın Şeyma da Selvet de pek bi alıngan :D

      Sil