15 Ekim 2013 Salı

17:47 - 6 comments

Bayram Mesajı :)

       Bayram mesajı dediysem öyle liderler gibi demeç verecek değilim efenim korkmayın ;) Bu bayram da telefonlarımıza bir sürü bayram mesajı geldi kimini samimi bulmadık kimi uzun geldi kimini okumadan cevabı yapıştırdık -senin deeee diye kimine cevap vermedik bile.Ben de toplu bayram mesajı attım ne kadar samimi oldu bilemem ama bir arkadaştan azar bile işittim toplu mesaj atıp unutulmadınız dedim diye.Haklı olabilirdi ama efenim ben de haticeyim hemen cevabı yapıştırdım listedeki işaretlemediğim insanlardan olmak istemiyorsan kapa çeneni diye :D

    Şaka bir yana toplu mesajlar birçoğumuza samimi gelmiyor.Ama bu mesajları atmazsak ya da gelen mesajlara cevap vermezsek hemen kızıyorlar orta yolu bulamadım efenim :) Hem madem o kadar biliyorlar onlar bir çözüm bulsunlar bizde uyalım değil mi  ;)

    Hatırlanmak güzeldir efenim sonuçta mesajı atan istemese toplu mesajdan sizi çıkarabilirdi ama yapmamış demek ki sizi hatırlamaya layık görmüş de mi :) Kıymet bilmek lazım.



 Toplu mesaja sizi birazcık da olsa ısındırdığımı düşünüyorum o zaman herkese pardon herkes nerden çıktı kıymet verdiğim insanlara attığım toplu mesajı sizlerle de paylaşayım  :


"  Yaşamaktır Hayatı mutluluklarla, sevmektir sevilenleri güzel günde hatırlamak, En güzel Anıları Ufakta Olsa bir mesajla Hatırlamaktır, Bu Bayramda Unutulmadığınızı Bilmenizi isterim... Hayırlı bayramlar : )"


    Şeker Tadında Bayramlar Efenim  : ) Şekeri kavurmayı çok kaçırmayın ; )

6 yorum:

  1. Bana mesaj atanlara mesaj atarak değişik bi bayram yaşıyorum sonuç hiç yoktan iyi bi kaç insan beni unutmuyomuş bak bunlar hep geçen bayramın meyveleri :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de düşünüyorum acaba ilk mesajı ben atmasaydım da sadece gelen mesajlara cevap mı verseydim diye ama o zaman gelmeyen mesajlar üzecekti böyle de gelen mesaj tatmin etmedi :D ben bayram sevmiyorum galiba :D

      Sil
    2. Bayram sevilmez mi ya milleti izlemek bile güzel hani zaten bayramları öyle geçirdüğümden hep güzel gibi gibi :D

      Sil
  2. aslında ben özel gün sevmiyorum :D doğum günüm gelsin onu da sevmiycem böyle bi huysuzluk filan olacak üzerimde :D

    YanıtlaSil
  3. son yorumun çok komik yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar okunulası olduğumu bilmiyodum çok teşekkürler :)

      Sil