14 Ekim 2013 Pazartesi

19:26 - No comments

Üstüruplu Bir Dil Var Mıdır ?

       
           Alışkanlık haline geldi kafama takılan soruları blogda yazarak tartışmak  :D  Nereden mi geldi aklıma ? Facede takılırken önce bu fotografı sonra da şu sözü gördüm :
   "Keşke söyleyebilsek birbirimize dürüstçe: " Seni Seviyorum ama şu anda değil.Seni görmek istiyorum ama bugün değil. " 
          Keşke kırılmasak bunları duyduğumuzda,rahat        olsak,anlasak... "

                                                                -Elif Şafak / Şemspare


  
    O yüzden soruyorum üstüruplu bir dil var mıdır diye.Kelimeler kırabiliyor insanı bu yüzden demişler ya dil yarası en acı yaraymış diye.Ama Elif Şafak ne diyor birbirimize dürüstçe söylesek ve duyunca da kırılmasak ! Ne söylemek kolay ne de kırılmamak.Düşünün karşınızda sizi çok seven biri var ama siz kendinizi bu sevgiye layık görmüyor ya da hazır hissetmiyorsunuz seni seviyorum ama şu an değil dediniz kısaca ona bekle demiş oldunuz.Umut vaaddettiniz .Siz bile bilmiyorsunuz ne zaman döneceğinizi ne zaman hazır hissedeceğinizi şimdi değil ama ne zaman bunu siz bile bilmiyorken karşınızdakine garantiyi verdiniz.Kalbiniz acıdı mı ?Mutsuz hissettiniz mi ?Yoksa rahatladınız mı kurtulduğunuz için ? Şimdi siz kötü biri misiniz ?



     Bir de işin diğer tarafından bakalım.İstese canınızı verebileceğiniz sevdiğiniz beni bekle diyor.Ne zaman dönecek peki ? Cevap yok mu ? Peki siz her şeye rağmen bekleyecek misiniz ? Bekleyeceksiniz değil mi ?Peki ne cevap vereceksiniz şimdi ?




- Tamam kırılmadım ben seni anlıyorum :)


   Ne kırılmadınız mı hadi ama :/ Ama siz de haklısınız ne diyebilirsiniz ki ben kalamam diyene.Kırıldım deseniz ne yapabilecek ki değil mi ?

    Kelimeler kırar insanı karşınızdaki alınmadın değil mi diyince yok canım dersiniz ama alınırsınız özellikle de söyledikleri normalmiş gibi -KIRILMADIN DEĞİL Mİ ?- diye sorunca.   

    Yine duygusala bağladım azcık anormalim değil mi :D Belki Elif Şafak bunları düşünerek demedi ama ben neler düşündüm :D Atilla İlhan gibi "sarışın başladığım esmer bitiyor" :) Güya izlediğim filmi anlatacaktım ama neyse o da bir dahaki sefere ;)

0 yorum:

Yorum Gönder