12 Ekim 2013 Cumartesi

21:39 - 4 comments

Kullanılmamış Hayat ...

 
   Garip bir başlık oldu değil mi ?? Bu aralar bunun üzerinde düşünüyorum anı yaşamak mı yoksa daha iyi şeyler olmasını mı beklemek mi daha doğru ? Diyeceğim ama "carpe diem"  diyeceksiniz ama kendinize daha iyi bir gelecek için hangimiz endişe duymuyoruz ya da hangimiz başımıza gelen felaketlere soğuk kanlı yaklaşabiliyor ??Hayat zor di mi  ;)


   Nereden mi geldim bu konuya 6 gün önce biricik kankilerim ufak bi karışıklıktan dolayı benim doğum günümü o gün zannedip hediye telaşına düşmüşler ve çok tatlı bi hediye almışlar kitap kılıfı.O kadar şekerdi ki okuduğum kitaba takıp kirletmek istemedim bir defter alıp günlük yapmak geldi aklıma ama gelin görün ki uygun bi defter bulamadım.Şu an masamın üzerinde sessiz sedasız uyuyor garibim :) Sonra bir de onun yanında arkadaşımın giresundan içini fındıkla doldurup getirdiği şirin hediye kutusu var o gariban da içi bomboş duruyor layık olduğu şekilde kullanma korkusu hiç kullanmama sebep oluyor.Hayatım da öyle işte en iyisi olsun derken olan hiçbir şey yok :D. Aman daha iyisi olsun aman dur biraz daha bekleyim derken hayat elimden kayıp gidiyor ama bi şey yapmıyorum .Paranoyak ya da deli olduğumu düşünmüyorsunuz de mi ay düşünüyorsanuz çok ayıp valla :D



   Neyse efenim biz carpe diem mevzusuna gelelim doğrudur anı yaşamak lazım takılmamak lazım de mi bunu yapmak zor ama be :)


    Carpe diem ile ilgili aklıma özlü söz gelmedi sevgili google'a sorayım dedim ama  bendeki psikopatlık oraya da yansımış olacak ki şu sözü buldum :"
  • Titanik batarken elinde kemanıyla "Kimse bizi dinlemiyor ama biz yine de çalalım." diyen adamın kafasını yaşamak istiyorm bazen. "

   Carpe diem zor zanaat canlar yok ben öyle şeylere takılmam yok ne kadar olumsuzluk olsa da ben pozitifim diyemiyor insan ;) En nihayetinde bizlerde bi pollyanna değiliz de mi :)


   Yok ben öyleyim diyorsanız titanik batarken konser vermeye devam edin siz ben daha iyisini beklerken sahibinden az kullanılmış bir hayatı teslim edeceğim günün birinde :)


4 yorum:

  1. Üff son cümle çok koydu gecenin karanlığında bağıracak kadar deli ama minicik şeylere kıyamayacak kadar beklemeli bi hayat. Hayat çok zor da hatice olmak da ayrı zor be canımcım.:)

    YanıtlaSil
  2. son cümle ? benim bu dünyadan göçeceğim gerçeği mi ;) hatice olmak zor da senin tarafından sevilmek de güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hepimiz göçeceğiz de az kullanılmış göçmeyelim bea en azından iyiye kullanılmış olarak göçelim şanımız yürüsün yoksa kimin kimden evvel gideceği belli mi olur.böyle düşününce de içim bir kötü oluyor bu konularda çok bencilim hep önce ben diye geçiririm içimden amaan üüf kapayalım bu mevzuyu.:))

      Sevmek de güzel cicim çok şanslıyım beeen :)

      Sil
  3. tamam kapatalım canım sevmek sevilmek güzel bunlara yoğunlaşalım :)

    YanıtlaSil