25 Ekim 2013 Cuma

21:24 - No comments

Beklenti Bende Hayat Bulmuş Sanki o_O

 

   Bob Marleyi severim çok hoş sözleri vardır ama bu sözünü nası hayata geçireceğimizi yazsaymış daha yararlı olurmuş.Ölünün arasından konuşmak gibi olmasın da bik bik bik  konuşmak kolay  gelsin de kendi yapsın hıh =/


   Tamam tamam sakinim :) Ama insanlar beklentisiz yaşayamaz ya da ben öyle düşünüyorum ya da ben insan değilim ne biliyim işte  =D  Beklentinin ete kemiğe bürünmüş haliyim sanki o kadar çok şey umuyor o kadar çok şey bekliyorum ki anlatamam.Ama beklediğimiz şeyler gerçekleşince daha da mutlu oluyoruz yanılmıyorsak.Mesela bi şeyin olmasını çok istediniz ve oldu o zaman dünyalarda sizin oluyor ve elde ettiğiniz şey daha kıymetli oluyor.

   Peki beklentisiz yaşasak nasıl yaşayacağız ki hadi uygulamayı geçtim ama hayalini bile kuramıyorum konuya o kadar uzağım =D Bir gün hayattan hiç bir beklentiniz olmayacak şekilde uyandınız yataktan kalkmanız için bi sebep var mı ? Hadi hayat sizi içine çekiyor artık üzerinize yüklenen sorumlukları yapmak zorundasınız kalktınız işinize okulunuza gittiniz kazandığınız para hangi amaca hizmet edecek ya da aldığınız notların sizin için kıymeti var .Peki tüm bu sorumluluklar bitince amaçsız hayatınızda ne yapacaksınız ?

  Beklentilerim beni çok yoruyor kurduğum hayaller yıkılınca kendimde yeniden başlayacak gücü çok zor buluyorum ama beklentilerim hayallerim umutlarım olmadan da ben bir hiçim .Varsın yıkılan hayallerim de olsun hayat hep kazandıklarımızdan ibaret  değil kaybettiklerimiz de bize çok şey katıyor.Belki de bizi güçlü yapan kaybettiklerimizdir =)


    Hayat her şeye herkese rağmen yaşanılası =)


0 yorum:

Yorum Gönder