26 Ekim 2013 Cumartesi

21:57 - 9 comments

Ben De Özledim


       Leyla ile Mecnun başladığında sınava hazırlanıyordum dershanemin oradaki reklam panosunda üsttekine benzeyen bir fotoğraf vardı sınava hazırlanırken filmdir dizidir çok vaktim olmazdı ama bu diziyi izlemeliyim demiştim.Ali Atay'ı Eşref Saati dizisinde tanımıştın Asuman Dabak'a oldum olası hayranımdır zaten neyse izlemeye karar verdim.

         İlk bölümü 3-4 defa izledim herhalde =D Çok çok sevmiştim.103 bölümünü de izlemişim dizideki karakterler artık aileden biri gibi olmuştu.Ben ailemin en büyük çocuğu olduğum için abim ablam yok ama dizideki İsmail abiyi o kadar benimsedim ki gerçek abim olsa bu kadar sevmezdim herhalde =D Mecnunun yeri zaten apayrı =) Dizinin üzerimde çok tuhaf bir etkisi vardı hem karakterleri benimsedim hem sözlerini benimseyip kullanıyordum.Bir de izlerken önce kahkahalara boğuyorlardı sonra hıçkıra hıçkıra ağlatıyorlardı benim gibi garibanı =) 

      Dizi yayından malumunuz kaldırıldı "izlenmiyor" muş da.Dün de başka bir kanalda geri dönüşleri vardı ekibi çok özlemişim herhalde ki bölüm çok kısa geldi ama yine eskisi gibi hem ağlattılar hem de güldürdüler çok güzel bir bölümdü.

  Burak Aksak'a da bu senaryo sayesinde hayrandım dün iyice hayran etti kendine oyunculuğu da gayet iyiymiş bir insan yetenekli olmayagörsün efenim =) Ama esas hayranlık uyandıran kısım leyla ile mecnun finaliydi ki dün en çok ağladığım kısım orasıydı ki şahane bir sahneydi...
                                     


İnsan kendine yakın bulduğu şeyleri sever onlara güler onlara ağlar belki de...Diyor ya bir yerde Leyla onun kafasında. Bir leyla var ortada ama kendisi yok benim de kafamda biri var ama o kişi gerçek hayatta yok.Hayat işte burnumuzun dibindeki gerçeklere inanamazken bazen öyle hayallere kendimiz kaptırıyoruz fark etmeden bi peri masalı inşa ediyoruz kendimize sonra bu masal dünyası başımıza yıkılıyor ama neyse  =)


Dizideki her söze her şarkıya her ritme hayran kaldım bunlardan birkaçını not düşmem lazım =)



"Söz dururken aklımdan geçenler 

Birer birer göz yaşımda biriktiler 
Uzun uzun ağlarken terk edilenler 
Birer birer yalnızlığa yürüdüler"


Bir de Leyla ile Mecnun finalinde çalan şarkımız vardı üstteki sözlerin ev sahibesi =)




   Sonlara doğru çok hüzne boğdular ben de baştan beri hiç esprilerden bahsetmedim ama artık çok geç son satırlarımı yazıyorum. İzlemeyenler için de iyi oldu sürprizi kaçmadı de mi =)

9 yorum:

  1. Leyle ve Mecnun'un ilk bölümlerini izlememiştim sonradan kardeşim izledikçe merak edip bakmıştım e tabii bağımlılık yapmıştı dizi. Yayından kaldırılma saçmalığına diyecek sözüm yok yani bu kadar da olmaz, insanları baskı altında tutuklarını bu kadar belli etmek büyük cesaret. Ben de özledim, bazı mecralara iyi cevaplar verdi doğrusu. Mecnun'un hikayesini dinlerken şok oldum, içim sızladı ağladım resmen. Bu iki dizi yıllar geçse de unutulmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizinin bağımlılık yapan bi özelliği var diyorum ya replikleri ağzıma çok yapışıyodu izleyen insanlar anlıyo ama izlemeyenler ne diyo bu kız diye acayip acayip bakıyodu :D dizi oyuncularıyla akraba gibi olduk onlar da kendi içinde öyle olmuşlar :)
      Devam edip bitse nası olurdu çok merak ediyorum ama ben de özledim de çok güzel olmuş benim bi de Burak Aksak'a hayranlığım artmıştı bu ekipte oyuncu olarak görmek de ayrı bi zevk oldu :) Unutulmaz bi dizi haklısın :) bi de mecnunu izlerken ben de çok ağladım :)
      çenem de çok düştü ^_^

      Sil
    2. replikler konusunda aynı durumdayız :D aile gibi olduğumuz da doğru :)
      devam edip bitse nasıl olurdu bilmiyorum fakat böyle bile çok etkileyici bir son oldu. Burak Aksak'ı daha önce tanımıyordum açıkçası ama o final sahnesiyle hayran oldum.
      :)
      asıl benim çenem düştü ^_^

      Sil
    3. yok canım estağfurullah kafa dengi bulunca ben çok konuştum :) devam etseydi daha çok ağlardık galiba :) böyle de çok güzel devam ediyor bugün de yeni bölüm var de mi çok hoş şeyler olacak gibi :) Burak Aksak twitterda da çok hoş şeyler yazıyo tavsiye ederim adamın hayal dünyası çok hoş mizah yeteneğine diyecek laf bulamıyorum zaten :)

      Sil
    4. keyifli bi sohbet oldu benim için de :)
      aynen öyle daha çok ağlardık :)
      evet bu gün yeni bölüm var keşke biraz erken saatte olsaydı beklemek sıkıcı :)
      takibe aldım bile ^^ aa twitterda var mısın bulayım seni de :)

      Sil
    5. teşekkür ederiiim ^_^
      evet erken olsa daha iyi olurdu geçen hafta da unutmuşum baktım başlamış dizi bitince çok çabuk bitti dedim netten tekrar izlemek için açtım sadece 1dk filan kaçmış ama tekrar izliyorum annem de kızıyo herkes senin kadar izlese izlenme rekoru kırar onlar dyo :D
      twitter kullanıcı adım da bu tarz bi şey arada alt tire var sadece :)

      Sil
    6. hahah dizi kısa sürdü ama hakikaten ya bölümler kısa ya da bize öyle geliyo :D

      buldum bile evet :)

      Sil
    7. bugün kontrol ettim 90 dk ama bana çok kısa geliyo normalde sıkılırım 90 dk uzun gelirdi ama bizim ekibin etkisi farklı :)

      Sil