20 Ekim 2013 Pazar

23:25 - 2 comments

Düzen Nizam İntizam

   
Bu başlık da nerden çıktı bilmiyorum aklımda birkaç  şey vardı ama kitap okurken ne kadar düzensiz bir insan olduğum aklıma geldi kendi kendime düşüncelere daldım.Diyorum ya bu aralar sarışın başladığım esmer bitiyor diye :)

    Hiçbir zaman düzenli bir insan olamadım olmadım demiyorum olamadım diyorum.Çok denedim programlar yapıp uymadım , kendimi cezalandırma yöntemini denedim ama caydırıcı olsun dediğim cezaları sonradan kendi kendime uygulamam zor oldu tabi :D


    Bir insanın hayatının tek bir alanında dahi düzen olmaz mı yok işte mesela masam konusunda titiz olsam güzel olurdu böylece belki çalışma isteği gelirdi o yok tamam bir de dolabım var biraz düzenli olsa annemle bu kadar kapışmazdık mesela düzenli ders çalışsam vize final zamanı aşırı çalışmaya çalışıp hüsrana uğramazdım.Hadi bunlar can sıkıcı şeyler ama sevdiğim şeylerde de düzenli değilim mesela kitap okumaya bayılırım ama onda dahi bir düzen yok kitabı aldığım gün 10 sayfa okuyorum ikinci üçüncü gün yüzüne bakmayıp sonraki gün 400 sayfa okuyup bitiriyorum.


     Başarısız  bir insan değilmişim en azından çevremdekiler öyle diyor ama hani başarı düzenden gelirdi ? Belki de başarılı değilimdir ki bence değilim :D




   Shakespare 'ın dediği gibi belki de iyi kötü insanımdır herkese öneriler veren bir bilgeyim ama kendi hayatımın cahiliyim dünyadaki her şeyi düzene sokabilirim belki ama kendi hayatımı değil...

2 yorum: