29 Ekim 2013 Salı

13:42 - 6 comments

Zamanda Yolculuk





   Hep ilgimi çeken bir mevzudur zamanda yolculuk.Filmlerde dizilerde çok yer alır ya hani bazen saçmaladıklarını düşünsem de izlemekten geri kalmam.Niye mi saçma buluyorum zaman ve mekan tekdir diye düşünüyorum gerçi o zamanda farklı boyut paralel evren ne diyeceksiniz ama ne biliyim işte o zamanki insanlar öldüler biz aynı dünyayı eğdik büktük  kirlettik.Neyse konumuz o değil konumuz zamanda yolculuk yapmanın kısa yolu yok ctrl-z değil :D Anılar, evet anılar sayesinde geçmişe hayaller sayesinde de geleceğe gidebiliriz.

    Anı çok acayip bi şey zaman yolculuklarında anlatılan her şey zahmet etmeden olabiliyor.Mesela uzay gemisine zamanda yolculuk makinesine ihtiyacınız yok bir fotoğraf bir şarkı bir mekan hatta bir kaldırım taşı bile sizi alıp nerelere götürüyor.Anımsarken kendi bedeninizden uzaklaşmış gibi olursunuz bilmem size de hiç oldu mu dalıp gidersiniz de zamandan mekandan bağımsız hale gelirsiniz de sanki kendinize uzaktan bakıyormuş gibi hissedersiniz ya -ölmüşüm de kendi yerime bakıyormuşum gibi :)- Anımsarken de öyle oluyorsunuz işte.Sanki artık siz yoksunuz da sizden akıl ve tecrübe olarak geride,hayattan gerekli dersleri henüz almamış genç karşınızda durur.Her anı canınızı yakmaz ama bazıları öyle canınızı sıkar ki kendinize kızarsınız neden bu kadar aptal davranmışım ki diye.Hayat işte zamanı gelmeden öğrenemiyoruz.Her yaşın kendine göre cahillikleri var işte =/


   Bazı anılar da gülümsetir insanı ne güzel günlerdi be dersiniz anıdan çıkıp o ana hapsolmak istersiniz o günler geri gelsin istersiniz ama bu  ne yazık ki mümkün değildir.


 Hayat işte herkese her şeye rağmen yaşıyoruz iyi şeyler de oluyor kötü şeylerde önemli olan pişman olmamaktır.Sonuçta kötü anılarımız da tecrübe olmuştur aynı yanlışı tekrar yapmamak için onları da hatırlamak lazım.Çünkü insanlar aynı hataları yapmakta ısrarcı olabiliyorlar biz onlara karşı tedbirli olalım ki bir daha canımızı yakmasınlar ;)


6 yorum:

  1. bak bu son iki yazın filozof gibi olmuş ya.
    :)
    bi de ben zamanda ileriye gidip geleceği görmek isterdim ya.
    :)

    YanıtlaSil
  2. filozofluk fikrini sevdim bak :)
    Aslında doğru zamanı sadece bizim hayatımızdaki dilimiyle kısıtlamamak lazım daha ilerde neler olacak ben de merak ediyorum :)
    Bence biz doctor who'ya söyleyelim bizi de alsın Tardise :)

    YanıtlaSil
  3. Cidden zamanda yolculuğun mümkün olduğuna ya da olacağına inanmıyorum ben de, mantıksız. Ama olsa ne ilginç olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bi mantıksızlık var ama olsa güzel olur :) Ben akıl okumayı da istersim hayal yıkabilen sonuçları olabilir ama yine de farklı bi deneyim olur :)

      Sil
    2. akıl okumak yorucu olurdu ama evet ben de isterdim :) sezgisel yeteneklerin olağanüstü derecede artması da ilginç olurdu :)

      Sil
    3. yoruculuğunu bilmem ama içi başka dışı başka insanlara tahammülümüz hiç kalmazdı herhalde :D sezgi gücünü de isteyebilirim bak haklısın :) ne görse isteyen şımarık çocuklar gibi oldum :D

      Sil